Niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:40 schreef Stealth-B2 het volgende:
de n70 is ook relaxt hoor
Ik nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:41 schreef Takje het volgende:
Al gesignaleerd in de winkels nu?
Weet je ook waar ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb hem al gezien, ook ff mee gespeeld. Wel leuk de N91, alleen te duur. Voor 2-jarig 40¤ abo betaal je nog 180¤ voor het toestel.
Da's behoorlijk wat ja. Welke provider en waar zou ik ook wel willen weten. Ik hoop dat 't nog wat zakt, zou graag deze f00n willen hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb hem al gezien, ook ff mee gespeeld. Wel leuk de N91, alleen te duur. Voor 2-jarig 40¤ abo betaal je nog 180¤ voor het toestel.
quote:
Bij de Phone House in Emmen hadden ze hem zaterdag binnen gekregen. Bij de Orange winkel in Emmen zou ik gebeld worden als ie binnen was, maar nog niets gehoord.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's behoorlijk wat ja. Welke provider en waar zou ik ook wel willen weten. Ik hoop dat 't nog wat zakt, zou graag deze f00n willen hebben
Ik heb hem, beetje buggy, maar wat een supermooi ding om te zien. WLAN werkt ook heerlijk. Instellen en meteen werken. Ik heb wel anders meegemaakt met Windows Mobile PPC'squote:Op woensdag 10 mei 2006 12:46 schreef Zwansen het volgende: Wel leuk de N91, alleen te duur.
Dat ie buggy is wel logisch met een eerste firmware. Ik verwacht hier zeker een oplossing voor in toekomstige versies.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:37 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik heb hem, beetje buggy, maar wat een supermooi ding om te zien. WLAN werkt ook heerlijk. Instellen en meteen werken. Ik heb wel anders meegemaakt met Windows Mobile PPC'sOh het Mass Storage profiel is ook reuze handig. Geen USB stick meer nodig!
Smartmoviequote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:30 schreef outcast_within het volgende:
Welke programmaas gebruiken jullie?
smartmovie leek mij wel een toppertje
Tjah een 6100 heeft ook geen min. 2.0 MPixel camera, WCDMA, Symbian, Uitbreidbaar(/groot) geheugen, en sommigen WiFi zelfs...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:26 schreef skiczukie het volgende:
Die N-serie is echt super lelijk.En fokking groot enzo. Ik ben nog steeds blij met mijn 6100.
Ik heb wel IR.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tjah een 6100 heeft ook geen min. 2.0 MPixel camera, WCDMA, Symbian, Uitbreidbaar(/groot) geheugen, en sommigen WiFi zelfs...
Kijk je moet het ergens laten he!....
Dat heet vooruitgang, Nokia gaat enorm hard met 't uitbrengen van nieuwe N-serie modellen. Maar ja, een 4 GB hdd vind ik persoonlijk geen voordeel, als men toch van de harddisk technologie gebruik maakt, waarom dan geen 10 GB? Misschien in de vorm van een N91 opvolger.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:50 schreef Scheepschroef het volgende:
Achja, N-series, ik wacht wel tot het eind van dit jaar op de N83, da's pas een uberfoon. Een N80 maar dan met 2/3e van de dikte, speciale muziektoetsen, 5mpx met AF, 3,5mm jack, usb jack, 4gig HD, en de bugs zullen tegen die tijd wel uit series 60 zijn...
4gb usb opslag vind ik eigenlijk best prettigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang, Nokia gaat enorm hard met 't uitbrengen van nieuwe N-serie modellen. Maar ja, een 4 GB hdd vind ik persoonlijk geen voordeel, als men toch van de harddisk technologie gebruik maakt, waarom dan geen 10 GB? Misschien in de vorm van een N91 opvolger.
Denk dat een puur productietechnische reden heeft, de 4 gig HD in de N91 is ontdaan van z'n normale CF-flash behuizing is direct op het N91 frame gemonteerd. Daardoor is ie veel kleiner. Ik denk echter dat ze verwachten niet zoveel N91's te verkopen, maarja, als je dan een heel aanpassingsproces in je fabriek hebt voor dat specifieke model HD, dan is het natuurlijk jammer om dat niet ergens in te stoppen en de machines te laten verstoffen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang, Nokia gaat enorm hard met 't uitbrengen van nieuwe N-serie modellen. Maar ja, een 4 GB hdd vind ik persoonlijk geen voordeel, als men toch van de harddisk technologie gebruik maakt, waarom dan geen 10 GB? Misschien in de vorm van een N91 opvolger.
Er zijn ook al 4 GB SD kaartjes te krijgen voor +/- 150 euro. In dit geval heeft die 4 GB harddisk geen voordelen meer. Men had beter een SD-slot kunnen inbouwenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Joene het volgende:
[..]
4gb usb opslag vind ik eigenlijk best prettig
The Phone house heeft een aantal exemplaren ingekocht en daar kun je hem nu al bewonderern.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is de N91 al ergens in de winkel te bezichtigen? Ik wil 'm graag even "vasthouden" voor ik m'n beslissing neem. 't Lijkt me echt 'n kicke telefoon, maar als ik hier wat reacties lees dan lijkt ie behoorlijk groot en lomp.
Ik heb nu 'n 6610i, die is natuurlijk best klein. Maar toen ik m'n liniaal er bij pakte kwam er toch wel 'n behoorlijk stuk bij voor de N91.
Heeft die N80 geen SD? Dan is dat eigenlijk gewoon een N91 met beter beeld en betere camera als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Er zijn ook al 4 GB SD kaartjes te krijgen voor +/- 150 euro. In dit geval heeft die 4 GB harddisk geen voordelen meer. Men had beter een SD-slot kunnen inbouwen
De N80 is getest en werkend met 2 GB miniSD kaarten. 4 GB miniSD verwacht men aan 't eind van het jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef Takje het volgende:
[..]
Heeft die N80 geen SD? Dan is dat eigenlijk gewoon een N91 met beter beeld en betere camera als ik het zo bekijk![]()
is er nietquote:Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef outcast_within het volgende:
hoe zet ik handmatig de toetsvergrendeling aan? ipv autolock
n70
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Ga deze week de N80 ff uitproberen..
De N80 is daar voor dezelfde prijs. Ik weet echter ook niks over deze zaakquote:Op zondag 14 mei 2006 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft iemand ervaring met belzaak.nl? Ik heb es zitten neuzen en daar is de N91 voor 45,- met 'n 2 jarig Vodafone 27,50 abbo te krijgen en nog in 't zwart ook. Ik zit serieus te denken om 'm daar te bestellen
Nu wil ik nummerbehoud doen, mijn oude abbo loopt begin juni af. Als ik de N91 nu al bestel, kan ik 'm dan al gebruiken zonder dat ik dubbele abonnementskosten betaal?
http://www.scummvm.org/quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
Welke games zijn leuk op een symbian telefoon?
ik denk dat rpg's op zich wel redelijk kunnen mss
en poker spellen.
Wat zijn de leukste games?
Instrumenten > Instellingen > Beveiliging > Telefoon en SIM > Periode Autom. blok.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef outcast_within het volgende:
hoe zet ik handmatig de toetsvergrendeling aan? ipv autolock
n70
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
http://www.scummvm.org/
Nu nog wachten op een S60 v3 uitvoering
oja ik vroeg me af hoe werken de favorieten in je n70?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.
Zelf heb ik nu een paar games erop.
Chessmaster Schaken
ChineseChess Schaken alleen dan anders
SanGo[1].3D.Eng.FULL Te groot rpg spel
SKY_FORCE11 Vliegtuigscrollers zijn de bom
Funmobile_1_[1].Final.Ancient.Battle.v1.00.S60. nog een rpg
Verder call recorder
task manager
minute beep
sms planner
smartmovie
mp3 power
premiumoffice
symantec mobile security (ik moest de definities updaten, ben benieuwd wat dat gaat kosten aan data verkeer)(heb een nieuw abo vandaar, debitel kpn)
alarm manager
fe-explorer
screensaver met een grote klok
autolock
fe-explorer.
Alleen ik baal een kleeeein beetje. Ik wou aces texas hold'em kopen via nokia market place. Geld overgemaakt en al. krijg ik niks binnen. Nu maar wachten op de support mail.
p.s. virus scanner heeft geen virussen gevonden
Debitel...zal je wel een bom duiten gaan kosten dan.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.
Zelf heb ik nu een paar games erop.
Chessmaster Schaken
ChineseChess Schaken alleen dan anders
SanGo[1].3D.Eng.FULL Te groot rpg spel
SKY_FORCE11 Vliegtuigscrollers zijn de bom
Funmobile_1_[1].Final.Ancient.Battle.v1.00.S60. nog een rpg
Verder call recorder
task manager
minute beep
sms planner
smartmovie
mp3 power
premiumoffice
symantec mobile security (ik moest de definities updaten, ben benieuwd wat dat gaat kosten aan data verkeer)(heb een nieuw abo vandaar, debitel kpn)
alarm manager
fe-explorer
screensaver met een grote klok
autolock
fe-explorer.
Alleen ik baal een kleeeein beetje. Ik wou aces texas hold'em kopen via nokia market place. Geld overgemaakt en al. krijg ik niks binnen. Nu maar wachten op de support mail.
p.s. virus scanner heeft geen virussen gevonden
S60 v3 programma's moeten 'signed' zijn en je kunt oude software dus zondermeer niet gebruikenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je bij dit toestel komt? Want volgens mij staat hij nog niet op www.nokia.com?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:50 schreef Scheepschroef het volgende:
Achja, N-series, ik wacht wel tot het eind van dit jaar op de N83, da's pas een uberfoon. Een N80 maar dan met 2/3e van de dikte, speciale muziektoetsen, 5mpx met AF, 3,5mm jack, usb jack, 4gig HD, en de bugs zullen tegen die tijd wel uit series 60 zijn...
Denk dat ze hem gewoon nog niet hebben hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb de telefoon zaterdag in de bestelling gedaan. Gisteren toch even gemaild naar Belzaak welke kleur nu geleverd wordt, omdat ik daar niet helemaal zeker over ben. Ik heb al 2 keer eerder gemaild naar Belzaak, maar ik krijg maar geen reactie. Gisteren dus met contractnummer en adres, zoals ze vragen, maar tot zojuist nog geen mail gehad. Daar baal ik eerlijk gezegd wel van
N91 met 2 jaar 27,50 inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef Takje het volgende:
Had je de N80 of N91 besteld? I.c.m. met Vodafone 27.50 abbo? 2 jaar?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:50 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ga denk ik ook voor de N80, wil hem wel eerst even zien en vasthouden maar deze gaat het denk ik wel worden. Nog even drie weekjes wachten dan is ie uit en zijn de meeste bugs e.d. wel bekend.
Daarom zittie in mijn broekzakquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:58 schreef Jeroen_S. het volgende:
Niet, de N80 komt in week 21 uit.
Jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:10 schreef Zwansen het volgende:
Is ie ook in het zwart?
nope. ik zie hem vanaf ¤ 91,-quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat is duur, zeker niet gratis bij een 2-jarig Orange abonnement?
Jeez. Dat is echt niet normaal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope. ik zie hem vanaf ¤ 91,-(twee jaar met ¤ 42,50 per maand)
Die N91 is dan nog bijna 100¤ duurder. Ik ga voor de 6233, zoveel geld bijleggen is voor mij te duur.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope. ik zie hem vanaf ¤ 91,-(twee jaar met ¤ 42,50 per maand)
Heb nog geen problemen anders gehad..quote:Op maandag 29 mei 2006 00:22 schreef Drommelsch85 het volgende:
Belcompany heeft helaas nog ff een monopolieposite op de N80 zover ik weet, ze verkopen hem dan ook voor asociaal veel euro's, maar de belcompany is altijd veels te duur. Daarnaast hebben ze nog een oudere hardwareversie ook, die TimmyASD nu waarschijnlijk ook in bezit heeft.
Is je slider oké?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb nog geen problemen anders gehad..
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:33 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Is je slider oké? Prima
Bugjes ontdekt? nee
Batterijtijd? Als ik niet vergeet om allesaf te sluiten na gebruik zo 2 dagajes (ik luister veel naar mp3/radio), niks mis dus
Hoe is je camerakwaliteit? (als je wilt, upload een paar samples) Zeer scherp. beter dand e w800 die ik eerst had dus dat lijkt me ook ok
Klinkt wel oké dan. Hoop er eentje te leen krijgen deze week.. Welke kleur heb je? De zwarte is het geilstquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:38 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Klinkt wel oké dan. Hoop er eentje te leen krijgen deze week.. Welke kleur heb je? De zwarte is het geilst![]()
Ben toch benieuwd, is je fotokwaliteit hier gelijkwaardig aan? (genomen met een andere N80)quote:
Ik neem vandaag wel ff wat foto's en dan plaats ik ze hier..quote:Op maandag 29 mei 2006 00:44 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd, is je fotokwaliteit hier gelijkwaardig aan? (genomen met een andere N80)
http://img137.imageshack.us/my.php?image=31sv4nv.jpg
http://img265.imageshack.us/my.php?image=11ve4yv.jpg
http://img138.imageshack.us/my.php?image=20ep8vg.jpg
Hoeveel megapixel camera is dat? 3 of 4 toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik neem vandaag wel ff wat foto's en dan plaats ik ze hier..
3quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel megapixel camera is dat? 3 of 4 toch?
Ik heb een Halfords ladertje en gebruik de converter die standaard bij de N70 kwam. Werkt wel, maar het laden gaat tergend langzaam. Van totaal leeg tot helemaal vol duurt ongeveer 6 uur.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:17 schreef -J-D- het volgende:
Haai
Ik heb een Nokia N70 en zet er binnenkort TomTom Mobile op.
Ik ga deze week een leuke GPS ontvanger bestellen en ook een Brodit houder met een open onderkant.
Maar ik zoek nog een goede autolader voor de Nokia N70 die ik kan aansluiten op de sigarettenplug.
Welke raden jullie aan? Hebben jullie er zelf al 1 in gebruik?
Is idd die lader die geschikt is voor de Nokia's met een grotere plug, met een converter werkt het wel, maar het laad trager. Kon je er geen bij de halfords kopen die een klein plugje had?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Ik heb een Halfords ladertje en gebruik de converter die standaard bij de N70 kwam. Werkt wel, maar het laden gaat tergend langzaam. Van totaal leeg tot helemaal vol duurt ongeveer 6 uur.
De Nokia lader is 3x zo duur maar vermoedelijk ook een stukje vlotter.
Er lagen twee laders. Eentje van 5 euro (Halfords) en eentje van 20 euro (Nokia, normale plug). En ik had haastquote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Is idd die lader die geschikt is voor de Nokia's met een grotere plug, met een converter werkt het wel, maar het laad trager. Kon je er geen bij de halfords kopen die een klein plugje had?
Halfords, daar hebben ze genuine nokia accesoires.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:11 schreef -J-D- het volgende:
Waar vind je die echt nokia lader?
Toch wel MS GenuineTM Nokia's ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Halfords, daar hebben ze genuine nokia accesoires.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |