Wij poepen van grote hoogte op die Grondwetquote:Op donderdag 28 april 2005 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Europese grondwet that is.
Ik voel me KEIGOED, ik voel me KEIGOED, waarom zou ik zeuren.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nieuwe ronden.... nieuwe kansen.... hopen dat het nu beter gaat met de gijsjes
Hou toch je bek joh meeloperquote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nieuwe ronden.... nieuwe kansen.... hopen dat het nu beter gaat met de gijsjes
ooooooohhhhhhhh jij hebt geen ideeeee echt geeeeeen ideeeeeeeeeeeee wie je tegenover je hebt ventjequote:
Jawel, vrij tengere kleine neger met een te groot hoofd op zn lichaam.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooohhhhhhhh jij hebt geen ideeeee echt geeeeeen ideeeeeeeeeeeee wie je tegenover je hebt ventje![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, vrij tengere kleine neger met een te groot hoofd op zn lichaam.
Jij was ook mod Bquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... hij is ook al mod geworden http://forum.fok.nl/user/history/1484
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
hij gaat lekker he vandaagquote:
zijn hoofd is ook het enige grote ding aan zijn lichaamquote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sprak vandaag EG nog (Frame change)... jullie zijn overgenomen door BTquote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Tenger...
Oh... naar huis!!
ja sorry nogquote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
zijn hoofd is ook het enige grote ding aan zijn lichaam
Zit ie tegenwoordig aan de anebolen danquote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Tenger...
Oh... naar huis!!
Dat is de grootste baard van het kwartaal Gijs... haal je pik eens wat vaker uit je chick, en kom es posten.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sprak vandaag EG nog (Frame change)... jullie zijn overgenomen door BT
op woensdag de heenreis en op zondag de terugreisquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
Kep.... hoe laat volgende week zaterdag dan.... want dan is het spring (jump) dag....
Uiteraardquote:Op donderdag 28 april 2005 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...jump-dag
Krijgen we nog een mail met tijdstip jump + uit eten?
Als je weet hoe laat ongeveer zondag dan komen we wel even zwaaien naar je met Daanquote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef kepler het volgende:
[..]
op woensdag de heenreis en op zondag de terugreis
ik mail je anders nog wel
Ik graag als 'waarschijnlijk'quote:Op donderdag 28 april 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Uiteraard
Tis nog even wachten tot dat elastiekje de nexiums heeft gebeld. En dan krijgt iedereen die mee gaat een mailtje
Lijst tot nu toe:
-strol en toadette
-magneet en miranda
-Rens en die neger![]()
-Karen en die dikke![]()
-Ikke en elastiekje![]()
-QueenR ?
-Nootje? (die moet komen vind ik)
-Bastard alleen drinken geloof ik
- en de evt nexiums
Geef wel even door als je wel wilt, maar je staat er niet bij
Alsof ik er nooit ben!quote:
Pjee...Tigerquote:Geachte Strolie,
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd.
Uitstekende keuze, ik wacht even op de Mac mini update en dan heb ik 'm ookquote:
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Ga van het weekend met de OP van topic 1000 verder.... wordt geen SUPER grote OP... moet wel leuk blijven zeg maar.... maar hij wordt wel cool.... kan iemand voor me de definitie van een Gijs opzoeken ooit gepost door de weledele grote klootzak B?
Die snelheidquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Ow ja, ik moet mijn stukje nog schrijvenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Ga van het weekend met de OP van topic 1000 verder.... wordt geen SUPER grote OP... moet wel leuk blijven zeg maar.... maar hij wordt wel cool.... kan iemand voor me de definitie van een Gijs opzoeken ooit gepost door de weledele grote klootzak B?
Wanneer ?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou bij je langs komen, maar kreeg verder geen gehoor meer
Blijft gelden hequote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Dat geheugen van mijquote:
Das waar Gijsjequote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat geheugen van mij
Als het goed is zie ik je volgende week zaterdag!
Ja, sucked... tis niet andersquote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das waar Gijsje
Jammer dat je as Vrijdag niet ken..
Goed hoor.. is typhus moeilijk, maar gaat...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe gaat het met je cursus Pjee?
Waar denk je dat ik die quote uit heb ?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb topic 500 ook nog wel voor je hoor Cho
I know Gijs, maar mag ik ook patsen dat ik hem gebookmarked hebquote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die quote uit heb ?
Google: 500 Gijsjesquote:Op donderdag 28 april 2005 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know Gijs, maar mag ik ook patsen dat ik hem gebookmarked heb![]()
Ach Gijs.. dat gelul hier in Nederland.. serieus. Ieder week is er een onderwerp, wat uitgemolken word tot aan de politiek. Ene nieuwszender noemt het, boulevard noemt het, andere nieuwszenders kunnen niet meer achterweg blijven en moeten het ook noemen. En straks worden er nog kamervragen gesteld ook. Het is gewoon een absurde vorm van realiteit hier geworden.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Dat gezeik om Kopspijkers....laat die sukkel toch naar die nieuwe TV zender gaan. Leuk is het al jaren niet meer.Wel weer een mooi voorbeeld van "links lullen, rechts zaken vullen".
Ik denk wel dat ik kom. Maar nog niet 100% zeker. Denk het wel....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Uiteraard
Tis nog even wachten tot dat elastiekje de nexiums heeft gebeld. En dan krijgt iedereen die mee gaat een mailtje
Lijst tot nu toe:
-strol en toadette
-magneet en miranda
-Rens en die neger![]()
-Karen en die dikke![]()
-Ikke en elastiekje![]()
-QueenR ?
-Nootje? (die moet komen vind ik)
-Bastard alleen drinken geloof ik
- en de evt nexiums
Geef wel even door als je wel wilt, maar je staat er niet bij
best een mooie film,quote:Op donderdag 28 april 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=15100
Lijkt me wel leuk
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, ik moet mijn stukje nog schrijven
Wat moet er ook alweer instaan?
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef Bastard het volgende:
Ach Gijs.. dat gelul hier in Nederland.. serieus.
[heel verhaal]
HTF?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:30 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Ik ben TEGEN tegen zijn!
Gijs..... dat is 3 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 28 april 2005 22:30 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Ik ben TEGEN tegen zijn!
Ik let wel eens op hoor.quote:
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schijt en schijt ziek word ik er van, serieus..
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha![]()
Dat heb ik de laatste tijd met de politiek........ dat zeiken op shit wat me TOTAAL niet boeit.... ga toch eens wat oplossen joh... zoals files, marocs geweld, dure games en andere nuttige zaken ipv het kiezen van een stinkburgemeester. (wat nog een politieke rel werd ook..... en wij maar luxe broodjes voor de ministeraad op zaterdagmiddag betalen)
Luie aarsch studenten moeten gewoon op tijd klaar zijn met hun studie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:35 schreef kepler het volgende:
en het ergste zijn de plannen van Rutte. Ok de bedoeling is goed, maar de uitwerking![]()
zeg maar dag tegen de kenniseconomie
Hij is zeker goed maar wel iets minder dan ik verwacht had. De gesprekken zijn vaak wat lang en ze interesseren me niet altijd evenveel. Tevens had ik verwacht dat de battle-engine beter in elkaar zou zitten.... iets technischer en wat moeilijker,....... wat meer neigend naar een RPG.quote:
Ben het vaak eens met ze, maar ik snap de 9.9 echt totaaaaal niet. Ben nu stiekum begonnen aan Star Wars Knights of the Old Republic II, the Sith lords.......quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:24 schreef Strolie75 het volgende:
Geen slecht spel maar zeker geen KOTOR. Ik word een beetje moe van dat gehype van IGN. De cijfers van Eurogamer en Gamespot kwamen meer in de richting. Een stevige 8.
- De RPG elementen gaan niet diep genoeg voor een RPG (upgrades, wapens, kleding, levellen).quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:04 schreef Bastard het volgende:
Dus jade is niet helemaal wat verwacht werd zeg maar.. jammer is dat.
volgens mij is het vrijdag en ben je toe aan weekendquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:07 schreef Bastard het volgende:
Ik heb me een rare dag zeg... had beter veilig in bed kunnen blijven.
Vanacht, ik stoot ontzettend hard mn kleine teen, deze doet nog steeds zeer.
Vanmorgen liep ik zonder jas naar buiten om de hond uit te laten, .. halverwege kwam ik er achter dat het regende en ik geen jas aan had.
De drinkbak van de hond op de plavuizen stuk laten vallen, overal stukjes.
De kaas was op.
Het alarm ging net af in het pand toen ik naar binnen liep.
En ik toets net mn pincode in het koffieapparaat in om koffie te krijgen ipv 192.
CHRISTUS TE PAARD!!!
Ja hoor Forzaquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt een opeenvolging van teleurstellende games. Tales of Symphonia, God of War, Jade Empire.Enige spel waar ik de afgelopen maanden echt van genoten heb is Advance Wars 2 op de GBA. Mario 64 heeft potentieel, maar Toadette zit continu achter de DS.
![]()
Hopelijk keert het tij binnenkort.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:22 schreef Magneet het volgende:
Forzamisschien dat ik vandaag de gta dual box ga halen en dan haal ik San Andreas wel een keer als budget ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |