Wij poepen van grote hoogte op die Grondwetquote:Op donderdag 28 april 2005 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Europese grondwet that is.
Ik voel me KEIGOED, ik voel me KEIGOED, waarom zou ik zeuren.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nieuwe ronden.... nieuwe kansen.... hopen dat het nu beter gaat met de gijsjes
Hou toch je bek joh meeloperquote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nieuwe ronden.... nieuwe kansen.... hopen dat het nu beter gaat met de gijsjes
ooooooohhhhhhhh jij hebt geen ideeeee echt geeeeeen ideeeeeeeeeeeee wie je tegenover je hebt ventjequote:
Jawel, vrij tengere kleine neger met een te groot hoofd op zn lichaam.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooohhhhhhhh jij hebt geen ideeeee echt geeeeeen ideeeeeeeeeeeee wie je tegenover je hebt ventje![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, vrij tengere kleine neger met een te groot hoofd op zn lichaam.
Jij was ook mod Bquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... hij is ook al mod geworden http://forum.fok.nl/user/history/1484
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
hij gaat lekker he vandaagquote:
zijn hoofd is ook het enige grote ding aan zijn lichaamquote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sprak vandaag EG nog (Frame change)... jullie zijn overgenomen door BTquote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Tenger...
Oh... naar huis!!
ja sorry nogquote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
zijn hoofd is ook het enige grote ding aan zijn lichaam
Zit ie tegenwoordig aan de anebolen danquote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Tenger...
Oh... naar huis!!
Dat is de grootste baard van het kwartaal Gijs... haal je pik eens wat vaker uit je chick, en kom es posten.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sprak vandaag EG nog (Frame change)... jullie zijn overgenomen door BT
op woensdag de heenreis en op zondag de terugreisquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
Kep.... hoe laat volgende week zaterdag dan.... want dan is het spring (jump) dag....
Uiteraardquote:Op donderdag 28 april 2005 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...jump-dag
Krijgen we nog een mail met tijdstip jump + uit eten?
Als je weet hoe laat ongeveer zondag dan komen we wel even zwaaien naar je met Daanquote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef kepler het volgende:
[..]
op woensdag de heenreis en op zondag de terugreis
ik mail je anders nog wel
Ik graag als 'waarschijnlijk'quote:Op donderdag 28 april 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Uiteraard
Tis nog even wachten tot dat elastiekje de nexiums heeft gebeld. En dan krijgt iedereen die mee gaat een mailtje
Lijst tot nu toe:
-strol en toadette
-magneet en miranda
-Rens en die neger![]()
-Karen en die dikke![]()
-Ikke en elastiekje![]()
-QueenR ?
-Nootje? (die moet komen vind ik)
-Bastard alleen drinken geloof ik
- en de evt nexiums
Geef wel even door als je wel wilt, maar je staat er niet bij
Alsof ik er nooit ben!quote:
Pjee...Tigerquote:Geachte Strolie,
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd.
Uitstekende keuze, ik wacht even op de Mac mini update en dan heb ik 'm ookquote:
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Ga van het weekend met de OP van topic 1000 verder.... wordt geen SUPER grote OP... moet wel leuk blijven zeg maar.... maar hij wordt wel cool.... kan iemand voor me de definitie van een Gijs opzoeken ooit gepost door de weledele grote klootzak B?
Die snelheidquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Ow ja, ik moet mijn stukje nog schrijvenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Ga van het weekend met de OP van topic 1000 verder.... wordt geen SUPER grote OP... moet wel leuk blijven zeg maar.... maar hij wordt wel cool.... kan iemand voor me de definitie van een Gijs opzoeken ooit gepost door de weledele grote klootzak B?
Wanneer ?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou bij je langs komen, maar kreeg verder geen gehoor meer
Blijft gelden hequote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Dat geheugen van mijquote:
Das waar Gijsjequote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat geheugen van mij
Als het goed is zie ik je volgende week zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |