ik ken bier niet al te goed, maar is dat niet veel beter om in je mond te hebben?quote:
quote:
Mja kan ik op dat moment ff weinig aan doen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:42 schreef Klonk het volgende:
bier kan ik prima hebben, maar al te melige dingen posten als ik net een flinke slok neem das slecht voor m'n harde waren
Ik heb er nog 3 nuquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:52 schreef Klonk het volgende:
die wou ik kopen, maar die waren uitverkocht, maar goed gewoon grolsch is ook lekkel
Ja ik ben thuis van een fantastische dag en ik voel me toch drie keer kut.quote:
O jee, is er wat ernstigs gebeurd dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja ik ben thuis van een fantastische dag en ik voel me toch drie keer kut..
Als je suggesties hebt wat betreft het home en linkjes gedeelte hou ik me aanbevolen...tis nog niet wat ik wil...al heb ik wel al helemaal zelf een banner gemaakt...knap van mij hequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee peaIk kijk morgen wel ff naar je site
ben benieuwd
coolquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je suggesties hebt wat betreft het home en linkjes gedeelte hou ik me aanbevolen...tis nog niet wat ik wil...al heb ik wel al helemaal zelf een banner gemaakt...knap van mij he![]()
ff vinger in de keelquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja ik ben thuis van een fantastische dag en ik voel me toch drie keer kut..
Nu ga ik verder ff op de bank hangen met mijn lentebokjes [sub]ja klonk...en lekker johquote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
O jee, is er wat ernstigs gebeurd dan?
En het is pas 11 uurquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja..
Ik heb drie sloten bier leeg gedronken, maar ik voel niks. Alsdank kotste er net eentje in vol ornaat over mijn schoenen, die ik juist zo goed door de dag heen heb gesleept. Eén voordeel : de gozer die het deed zag er beroerder uit dan de onderkant van mijn schoen, zelden iemand zo naar de klote gezien, en dat is dan wel weer leuk.
Dat is een waarheid als een koequote:Op zaterdag 30 april 2005 23:12 schreef elcastel het volgende:
Als je niet tegen de drank kunt, dan moetje niet drinken..
ik ga morgen lekker BBQen op het gras hierquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:52 schreef Klonk het volgende:
rolluiken dicht laten das zeker, verder gamen, moet nog steeds burnout uit spelen en voor de rest, niets, en de deur gaat alleen open voor de pizzabezorger.
Dat lijkt me dus echt ontzettend gaafquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:55 schreef Klonk het volgende:
ik tot nu toe nog maar 1 keer ge bbq-d dit jaar en dat was in Januari, vraag niet waarom we hadden opeens zin in bbq-en, vrienden uitgenodigd, dikke jas aangetrokken en klaar.
Lekker beangrijk wat de buurt er van vindtquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:58 schreef Klonk het volgende:
is het ook, al heb ik het vermoeden dat we sinds die tijd door de hele buurt af zijn geschreven......
die hebben ons sowieso al afgeschrevenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker beangrijk wat de buurt er van vindt
Ga je weer voor de 1100+ ?quote:
jij gaat bbqén dus. want mooi weer blijft het wel.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
heey XilaIk ga vanmiddag BBQen, als het droog blijft tenminste
![]()
sprekendquote:Op zondag 1 mei 2005 11:22 schreef elcastel het volgende:
En eentje van mezelf dan ook maar :
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |