plannen om geen stap meer buiten de deur te zetten, al die boeren hier in de buurt zijn aan het klussen en dat moet natuurlijk met een gezellig muziekjequote:Op zaterdag 30 april 2005 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, plannen? Ik begin vast
Rondje bier, het is al laat
Nou hier dan *aangeeftquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:16 schreef fotoloog het volgende:
BIEHIEEEEEEERRRRRRRRRR
Dames?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:54 schreef Klonk het volgende:
is voor de dames, die moeten toch een beetje aan de slanke lijn denken.
Hmmmm goed punt....quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:57 schreef Klonk het volgende:
waarom denk je dat ik zo'n grote boot heb, om te vullen met kerels
hee ouwe zuiplapquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:01 schreef fotoloog het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr olé
Ik be nie dlonken hool .......quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee ouwe zuiplap
*flessen tegen elkaar kleunt
Ik kannook nogh sjteets ovur un regte lejn loowpuh.... astie maar wel twalef metur breet iszszquote:
Ik gaat ff een kunstmatig zonnetje opzoeken,het blijft hier maar bewolktquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kannook nogh sjteets ovur un regte lejn loowpuh.... astie maar wel twalef metur breet iszsz
Oh okee doe maarquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:34 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik gaat ff een kunstmatig zonnetje opzoeken,het blijft hier maar bewolkt![]()
jah, effe vreten en dan naar Paradisoquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee het is weer gedaan met de gezelligheid hier
Och gut, ga je weer cultureel flamboyant doen?quote:
Strand??quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond![]()
ik heb lekker over het strand gelopen met de hondenbeestjes.
was warum
* Het-Gele-Teken past voor bier, maar wil wel gezellig cola met je zitten drinkenquote:
Jaaah ikke!!! Ik ben nog steeds aan het vieren dat ik gisteren mijn rijbewij sheb gehaald! Ben nu ook alweer flink aangeschoten, maar we gaan nog ff naar de markt biertje drinken. Dan naar huisje toe, morgen jarig enzo!!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
.... gisteren mijn rijbewijs ..... nu .. flink aangeschoten ... morgen jarig .... enzo!!!!
5literfustje in Puckzzz kiepertquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaaah ikke!!! Ik ben nog steeds aan het vieren dat ik gisteren mijn rijbewij sheb gehaald! Ben nu ook alweer flink aangeschoten, maar we gaan nog ff naar de markt biertje drinken. Dan naar huisje toe, morgen jarig enzo!!!!
Denk ook maar niet dat Puckzzz wat kan missenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:29 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
tis warm zeg![]()
tijd voor wat verkoelens te drinken, nee geen bier, maar dubbel frisssssss
FELI alvast,quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaaah ikke!!! Ik ben nog steeds aan het vieren dat ik gisteren mijn rijbewij sheb gehaald! Ben nu ook alweer flink aangeschoten, maar we gaan nog ff naar de markt biertje drinken. Dan naar huisje toe, morgen jarig enzo!!!!
Bierquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:58 schreef Re het volgende:
[..]
FELI alvast,
* Re ook niet geheel fris meer![]()
Nee nog steeds nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:02 schreef Klonk het volgende:
en zit je al aan de 1000 fles ?
ja ik haal het ook welquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef Klonk het volgende:
doe dan es ff doorposten, je hebt nog 2 uur
bij de vorige tussenstand (22:00) stond de laagste van ons op 870quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:18 schreef Klonk het volgende:
dan is 850 toch genoeg voor een top 3 notering (of heb ik nu last van teveel bier ?)
morgen uitslapen, dat snap jequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:22 schreef Klonk het volgende:
idioten, ik neem nog een grolsch op jullie gezondheid
hele dag fokken?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef Klonk het volgende:
ik zet morgen geen stap buiten de deur, ze voorspellen 28 graden hier in limboland, rolluiken en dicht en fokken, meer niet......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |