Ik zit anders aan de Roséquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Het bier ? De Chardonnay ? Dit topic ?.
Die zit weer in zo'n rebus topic.quote:
Weet jij misschien nog waar dat topic is met die foto's van die auto die te water gaat en die kraan die hem eruit komt halen en die dan ook te water gaat etc waar we het gisteravond over hadden?quote:
Goedkoop is goed, ik zit hier aan een Chardonnay uit de Aldi, 2,99¤ per bottle.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit anders aan de Rosé
Een mooie fruitige Syrah Rosé uit het Pays d'Oc
¤ 3,35 bij de Spar. Moet eens vragen wat de tarieven zijn voor een doos. Of een pallet
ik weet welke foto's bedoeld worden ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij misschien nog waar dat topic is met die foto's van die auto die te water gaat en die kraan die hem eruit komt halen en die dan ook te water gaat etc waar we het gisteravond over hadden?
Bliksemquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik weet welke foto's bedoeld worden ja.
maar ik heb geen idee waar die te vinden zijn.
Mja ik trek natuurlijk minstens nog ff door tot middernacht, dat snap jequote:
Maar morgen kan je uitslapenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:54 schreef elcastel het volgende:
Ja ik zit net over de helft van fels 2, maar ... verdomme, ze drinken zo makkelijk weg, maar dat hoofd..
Eeeeehhhh. Ja !quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:01 schreef Ymke het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die gewoon thuis zat , wat is jullie excuus om niet in de kroeg te zitten?
Das een goedequote:
Welke koning?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
cool, een oranje tagje
Ik ben best koningsgezind op zich![]()
Spuit 632 !quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:04 schreef Ymke het volgende:
Welke koning?
We hebben helemaal geen koning , puntquote:
Koninkrijksgezind dan, anti-republikein, Oranjofiel, call it a f*cking namequote:
Hoor ik daar iemand roepen? Wat drinken jullie allemaal voor ranzigheid! Wijn is voor mietjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:01 schreef elcastel het volgende:
En is Puckzzzz al terecht ?
Heel goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 04:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs!!!![]()
![]()
ben het ff wezen vieren in de kroeg![]()
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand roepen? Wat drinken jullie allemaal voor ranzigheid! Wijn is voor mietjes
![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand roepen? Wat drinken jullie allemaal voor ranzigheid! Wijn is voor mietjes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |