Ja bliksemquote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Klonk het volgende:
voor alle ramp toeristen:
http://craneaccidents.com/
elke afwijking heeft z'n internetsite
Dat deed ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit voetbal te kijken
voetbal?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo slapen vriendenTot morgen maar weer
ja bier befdoel ikquote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Re het volgende:
[..]
voetbal?bier befdoel je met achtergrond lawaai
Vervoerstechnisch dus gewoon 89 containersquote:Op vrijdag 29 april 2005 05:26 schreef Xilantof het volgende:
goedenmorgen.
dr_flash: die ruim 88 containers zijn misschien 88 die helemaal vol zijn, en 1tje voor de helft vol ofzoof voor de helft leeg voor de pessimist
BIER !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef elcastel het volgende:
VRIJ !!!!!!!!
Zo zoquote:
voor bier moet ik eerst naar de supermarkt en daar heb ik helemaal geen zin in........quote:
Het doel heiligt de middelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor bier moet ik eerst naar de supermarkt en daar heb ik helemaal geen zin in........
ga eens stemmen jijquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je die site nog kunnen vinden met die foto's Klonk?
Ja precies, die. Ik zal eens in PTA loeren, misschien hebben ze daar een "stoere vette plaatjestopic" of zoquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef Klonk het volgende:
van die mercedes die auto er uit probeerde te takelen in het water duvelt en vervolgens door een nog grote volvo uit het water word getakeld. ?
nee, ik wist dat ze hier op fok hebben gestaan, maar kon ze niet meer vinden
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:01 schreef elcastel het volgende:
Godver en gewoon niks van Knijn nog hč ....
Niets, niks, noppes..
Ow die je altijd aan de kant van de weg ziet bellen in het zonnetje ?quote:
ja die ja, soms ook in vrouwelijke variantquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow die je altijd aan de kant van de weg ziet bellen in het zonnetje ?
Ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag, tis eindelijk weekend!
Bierbeque'en?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iddNou je 't zegt....
Ik ga zondag BBQen als het een beetje meezit
jaaaa, zit nu nog aan de coke, werken weet je wel, over een uurtje maar de Jordaan inquote:
Aan de coke?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
jaaaa, zit nu nog aan de coke, werken weet je wel, over een uurtje maar de Jordaan in
Ik niet hoezo? Zou ze hierheen komen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Puckzzz al gezien hier?
nope hier ook nog niet!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Puckzzz al gezien hier?
Ja, bij voorkeur per autoquote:
en heeft ze daar zelf, bij voorkeur per telefoon, al wat op te zeggen?quote:
Was ze met een duikboot dan?quote:
Heeft Stuart al gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:13 schreef elcastel het volgende:
Flash open jij effe een nieuwe wat draai je nu
Palindroom trouwens jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |