Ja bliksemquote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Klonk het volgende:
voor alle ramp toeristen:
http://craneaccidents.com/
elke afwijking heeft z'n internetsite
Dat deed ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit voetbal te kijken
voetbal?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo slapen vriendenTot morgen maar weer
ja bier befdoel ikquote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Re het volgende:
[..]
voetbal?bier befdoel je met achtergrond lawaai
Vervoerstechnisch dus gewoon 89 containersquote:Op vrijdag 29 april 2005 05:26 schreef Xilantof het volgende:
goedenmorgen.
dr_flash: die ruim 88 containers zijn misschien 88 die helemaal vol zijn, en 1tje voor de helft vol ofzoof voor de helft leeg voor de pessimist
BIER !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef elcastel het volgende:
VRIJ !!!!!!!!
Zo zoquote:
voor bier moet ik eerst naar de supermarkt en daar heb ik helemaal geen zin in........quote:
Het doel heiligt de middelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor bier moet ik eerst naar de supermarkt en daar heb ik helemaal geen zin in........
ga eens stemmen jijquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je die site nog kunnen vinden met die foto's Klonk?
Ja precies, die. Ik zal eens in PTA loeren, misschien hebben ze daar een "stoere vette plaatjestopic" of zoquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef Klonk het volgende:
van die mercedes die auto er uit probeerde te takelen in het water duvelt en vervolgens door een nog grote volvo uit het water word getakeld. ?
nee, ik wist dat ze hier op fok hebben gestaan, maar kon ze niet meer vinden
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:01 schreef elcastel het volgende:
Godver en gewoon niks van Knijn nog hč ....
Niets, niks, noppes..
Ow die je altijd aan de kant van de weg ziet bellen in het zonnetje ?quote:
ja die ja, soms ook in vrouwelijke variantquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow die je altijd aan de kant van de weg ziet bellen in het zonnetje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |