Hij staat er bij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg Buup, niet om het een of ander, maar waar staat mijn TTT, 'de vaderlandse geschiedenis in vogelvlucht' op de wiki??
voor de volledigheid uiteraard.![]()
Misschien moeten de mods daar wat beter op letten, ook in ONZ kan je offtopic gaan. Ik zeg ook niet dat iedereen maar willekeurig topics mag openen of dat je dat in ONZ moet toestaan, ik zeg enkel dat er wat minder strict topics op slot moeten worden gegooid. Wat is er mis met biertopics of slowchatreeksen ? Als users er kennelijk behoefte aan hebben, laat ze. Iemand mag best een "hoi" topic openen per dag, zodra het er 10 worden grijp je in. De nuance lijkt een beetje zoek, ONZ is er in de eerste plaats voor de users, nu lijkt het alsof de mods het bestaansrecht van ONZ bepalen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mensen die wel moeite doen voor hun topic zien het vaak al na twee posts naar de klote gaan.
Ja, dat viel mij ook op daarstraks. Wilde het vanavond gaan aanpassen, maar je hebt de hele lijst al af zie ik!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij staat er bij.
En bedankt, ik kwam er achter dat ik meer topics miste.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op daarstraks. Wilde het vanavond gaan aanpassen, maar je hebt de hele lijst al af zie ik!![]()
Gaarne. En aan beide mijn complimenten voor het leuke initiatief.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Hij staat er bij.
En bedankt, ik kwam er achter dat ik meer topics miste.
En jij zegt wat ik mis sinds in mijn unban.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moeten de mods daar wat beter op letten, ook in ONZ kan je offtopic gaan. Ik zeg ook niet dat iedereen maar willekeurig topics mag openen of dat je dat in ONZ moet toestaan, ik zeg enkel dat er wat minder strict topics op slot moeten worden gegooid. Wat is er mis met biertopics of slowchatreeksen ? Als users er kennelijk behoefte aan hebben, laat ze. Iemand mag best een "hoi" topic openen per dag, zodra het er 10 worden grijp je in. De nuance lijkt een beetje zoek, ONZ is er in de eerste plaats voor de users, nu lijkt het alsof de mods het bestaansrecht van ONZ bepalen.
Je had toch niet anders verwacht, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:57 schreef Havoc het volgende:
Ah gut, Gelly krijgt een slotje en hij moet meteen het hele beleid in Onzin aan de kaak stellen.
Neuh, dit Don Quichotte gedrag is vrij voorspelbaar.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je had toch niet anders verwacht, mag ik hopen.
Verhipquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
jup iets te voorbarig. Is weer open.
Hier geeft het topic geen problemen, dus ik denk dat het bij jezelf ligt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:45 schreef marleenhoofd- het volgende:
waarom kan ik dit topic niet meer bezichtigen? pberends ik kan er wel op klikken maar zie geen posts
edit: laat maar zitten
hier ook geen problemen om de posts te zienquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hier geeft het topic geen problemen, dus ik denk dat het bij jezelf ligt.
Anderen kunnen het wel zien, dus je probleem ligt of aan je eigen computer of je loopt de boel te flessen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:54 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik heb een screenshot gemaakt van wat ik te zien krijg, maar ik krijg hem niet upgeload. ik krijg meer gewoon het topic maar dan totaal zonder posts en ook zonder tt, beetje vreemd
geloof me, het is beter als jij dat scherm nooit te zien krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zondag 1 mei 2005 02:20 schreef sararaats het volgende:
ik vraag mij alleen af hoe het komt dat het nu zo rustig is in onzinheeee, ben jij hier nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |