Zeg Buup, niet om het een of ander, maar waar staat mijn TTT, 'de vaderlandse geschiedenis in vogelvlucht' op de wiki??quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:

Wat is het probleem als een nutteloos topic wel open blijft ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
het is (de laatste tijd) in ONZ zo; de goeden moeten onder de kwaden lijden, er word zo ongelovelijk veel rotzooi geopend, dat slotjes zetten soms idd wel eens iets te snel gaat. Dat dan soms een topic met potentie sneuvelt, het zij zo, maar het voorkomt ook veel AT vervuiling.

Dat is die AT vervuiling die voorkomen wordtquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat is het probleem als een nutteloos topic wel open blijft ?

D'r stond meer dan een link, Knut.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef Knut het volgende:
Linkdumpen kan in het centrale linkdump topicEn dat is wat je deed. Linkdumpen.

quote:
Nee dat is echt iets om een topic over vol te lullen!quote:http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=689997&file=filename.pls
*hak* *hak* *hak*
Nu lekkere racistische hardcore. Geniet.

Is dat het argument ? Zover ik weet kan je ONZ gewoon uit je AT flikkeren. Als users behoefte hebben om te slowchatten of onzintopics te openen, wat is het probleem dan ? Fok! is er voor de users en niet andersom lijkt me.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is die AT vervuiling die voorkomen wordt

Ja, dat is jouw waardeoordeel. Misschien denken de users er wel anders over.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef Knut het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is echt iets om een topic over vol te lullen!
.

Uhm. Bagger is bagger. Bagger wordt gesloten. Het feit dat jij er een hoop humor in ziet is daar niet aan gekoppeld. Een openings post van meer dan 3 of 4 zinnen en een linkje en het topic zou een overlevings kans hebben. Maar echt veel tijd zat er niet in het topic.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat het argument ? Zover ik weet kan je ONZ gewoon uit je AT flikkeren. Als users behoefte hebben om te slowchatten of onzintopics te openen, wat is het probleem dan ? Fok! is er voor de users en niet andersom lijkt me.

Leuk die i-tag.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw waardeoordeel. Misschien denken de users er wel anders over.

nutteloze topics trekken elkaar aan, 't blijft nooit bij ééntje, en door zulke topics raken potentieel leuke topics ondergesneeuw in de AT.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat is het probleem als een nutteloos topic wel open blijft ?

Oh, ik zie dat ik dan eerst ook nog één of andere vage nerdbrowser installeren. Tegen de tijd dat me dat allemaal gelukt is post ik hier niet eens meer en is op zijn minst koninginnedag alweer voorbij.quote:

tssk, een beetje moeite ervoor doen is al teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik dan eerst ook nog één of andere vage nerdbrowser installeren. Tegen de tijd dat me dat allemaal gelukt is post ik hier niet eens meer en is op zijn minst koninginnedag alweer voorbij.

Denk je niet dat de users zelf de leuke topics wel vinden ? En zo niet dan hebben de users er kennelijk geen behoefte aan. Geforceerd ONZ een 'leuk' forum maken werkt iig niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
nutteloze topics trekken elkaar aan, 't blijft nooit bij ééntje, en door zulke topics raken potentieel leuke topics ondergesneeuw in de AT.

Ja, dat zou andersom moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Maar verder zijn de mods allereerst user. En dan pas mod.

er word anders vaak genoeg geklaagd door users dat dat idd niet gebeurd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Denk je niet dat de users zelf de leuke topics wel vinden ?
echt, daar zijn we ook totaal niet mee bezig, als ik alles dicht zou gooien wat volgens mij niet leuk is, bleven er verdomd weinig topics over in ONZ.quote:En zo niet dan hebben de users er kennelijk geen behoefte aan. Geforceerd ONZ een 'leuk' forum maken werkt iig niet.

nee MUUS,quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet je de volgende keer net zoveel moeite doen voor een OP van een topic als je nu hier doet om dat baggertopic weer open te krijgen, gelly.

Men kan het proberen! Altijd het hoogste punt proberen te bereiken anders zal je altijd bij het plebs blijven horen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee MUUS,
"there can be only one Croupouque"

Hoe gaat het eigenlijk, vraag ik me af? Is er inmiddels al enige vooruitgang te zien?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:12 schreef Ruis het volgende:
echt, daar zijn we ook totaal niet mee bezig, als ik alles dicht zou gooien wat volgens mij niet leuk is, bleven er verdomd weinig topics over in ONZ.

ONZ is er juist voor topics waar je geen moeite voor hoeft te doen, de eindeloze reeks slotjes bewijst het. Er is kennelijk behoefte aan onder de users, waarom doet de crew er dan zo krampachtig over ? Je kunt ONZ uit je AT flikkeren, en als er behoefte is aan 'hoogstaande' ONZ topic dan komen ze er wel lijkt me. Dingen zoals de rommelmarktgrap en de albertoreeks waren ook niet hoogstaand en waren waarschijnlijk nu ook met een slotje beloond.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet je de volgende keer net zoveel moeite doen voor een OP van een topic als je nu hier doet om dat baggertopic weer open te krijgen, gelly.

Mea culpaquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg Buup, niet om het een of ander, maar waar staat mijn TTT, 'de vaderlandse geschiedenis in vogelvlucht' op de wiki??
voor de volledigheid uiteraard.![]()

Omdat we het allemaal wel kunnen laten rotten, maar dan zal het hier binnen de kortste keren echt een baggerzooi zijn waar iedereen maar door elkaar zit te slowchatten en off-topic zit te posten. Als je veel bagger toelaat, worden de écht leuke topics ook verbaggerd, want hey! Het mag toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef gelly het volgende:
[..]
ONZ is er juist voor topics waar je geen moeite voor hoeft te doen, de eindeloze reeks slotjes bewijst het. Er is kennelijk behoefte aan onder de users, waarom doet de crew er dan zo krampachtig over ? Je kunt ONZ uit je AT flikkeren, en als er behoefte is aan 'hoogstaande' ONZ topic dan komen ze er wel lijkt me. Dingen zoals de rommelmarktgrap en de albertoreeks waren ook niet hoogstaand en waren waarschijnlijk nu ook met een slotje beloond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |