quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Shark.bait is geen mod en heeft het halve woordenboek op de wiki gezet.
Pool en moiquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:29 schreef sararaats het volgende:
hebben jullie al gecheckt hoeveel FOK!accounts ik heb?
by the way, om ontopic te blijven, ik heb fok.wiki al bekeken en het ziet er schitterend uit

quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Pool en moi
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ

nice jobquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Pool en moi
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ

quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:52 schreef Conflict het volgende:
Als je een topic sluit moet je geen vraag in je sluitpost zetten, dan kunnen de mensen die namelijk niet beantwoorden.![]()
quote:re·to·ri·ca (de ~ (v.), ~'s)
1 leer van de welsprekendheid => redekunde, redekunst, redeneerkunde, retoriek

het eerste!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:57 schreef gelly het volgende:
Zit je hier om jouw norm van humor te verspreiden of om de boel in goede banen te leiden ruis ?

je reageert wel, maar lees je ook echt?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:26 schreef gelly het volgende:
Waarom sloot je mijn topic dan, als je je eigen waardeoordeel van humor niet probeert op te leggen ?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:24 schreef Ruis het volgende:
topics zonder potentie sluit ik direct.

Ik kan prima lezen hoor, en lees dus dat je je eigen waardeoordeel over humor gebruikt om een topic te sluiten . Het topic was net 5 minuten open.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
je reageert wel, maar lees je ook echt?
[..]

eerder kwestie van jaren ervaring als ONZ user, en mn kleine beetje ervaring wat ik als mod op heb gedaan, een topic waarvan de Oppo bestaat uit enkel een linkje en een one-liner, hebben meestal weinig tot geen kans tot overleven in ONZ.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen hoor, en lees dus dat je je eigen waardeoordeel over humor gebruikt om een topic te sluiten . Het topic was net 5 minuten open.

Je geeft dus je eigen waardeoordeel en sluit daarom een topic, iets wat je net nog ontkende. Juist in ONZ kan een onliner topic (wat die van mij nieteens was) uitgroeien tot een leuk topic. Ik snap dan ook niet waarom een topic dat a) niet indruist tegen de policy en b) prima in onzin past gesloten wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
eerder kwestie van jaren ervaring als ONZ user, en mn kleine beetje ervaring wat ik als mod op heb gedaan, een topic waarvan de Oppo bestaat uit enkel een linkje en een one-liner, hebben meestal weinig tot geen kans tot overleven in ONZ.

en waar ontken ik dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Je geeft dus je eigen waardeoordeel en sluit daarom een topic, iets wat je net nog ontkende.
dat zou dan de uitzondering zijn die de regel bevestigd, want zulke topics (zie voor voorbeelden de topics van bijv. Conflict) leiden meestal tot totaal loze bagger topics. Iets waar ik liever niet te veel van zie in de AT van ONZ.quote:Juist in ONZ kan een onliner topic (wat die van mij nieteens was) uitgroeien tot een leuk topic.
a) juist hierom is de herziene policy van ONZ zo compact mogelijk gehouden, om mensen ervan te weerhouden de grenzen van de betreffende policy op te zoeken en dan waarschuwingen/slotjes zich te kunnen beroepen op de policy.quote:Ik snap dan ook niet waarom een topic dat a) niet indruist tegen de policy en b) prima in onzin past gesloten wordt.

het is (de laatste tijd) in ONZ zo; de goeden moeten onder de kwaden lijden, er word zo ongelovelijk veel rotzooi geopend, dat slotjes zetten soms idd wel eens iets te snel gaat. Dat dan soms een topic met potentie sneuvelt, het zij zo, maar het voorkomt ook veel AT vervuiling.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef gelly het volgende:
Ja, ik snap en weet ook dat het laatste oordeel bij de crew ligt, maar was het een ramp geweest als het topic was open gebleven ? Was er een dringende reden waarom het topic op slot moest ? Nee.
Ik zie het wel vaker in ONZ, topics worden op slot gegooid omdat het de mods niet zint. Fok! kent geen beperkte opslagruimte of andere prakrische redenen waarom een topic op slot zou moeten Dus waarom het slotje ? Mijns inziens kun je je als ONZ mod beter bezig houden met je eigenlijke taak die je verder prima vervult. Geef topics eens een kans.

quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
het is (de laatste tijd) in ONZ zo; de goeden moeten onder de kwaden lijden, er word zo ongelovelijk veel rotzooi geopend

quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:57 schreef Croupouque het volgende:
...en toch vind ik dat oranje niet mooi.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://fokblock.blogspot.com/2005/04/v12.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |