heb je mail, daar staat ie wel goed opquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb er wel 1 kunnen doen, maar die zit niet meer helemaal in de goede verhoudingen ivm kleiner maken van de pixels
Moet je je foto even aan ijsmeis geven, die kan er wel voor zorgen dat hij mooi in elkaar komt te zitten...quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb er wel 1 kunnen doen, maar die zit niet meer helemaal in de goede verhoudingen ivm kleiner maken van de pixels
heb hem hier alleen op mail, kan dat????quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je je foto even aan ijsmeis geven, die kan er wel voor zorgen dat hij mooi in elkaar komt te zitten...
tuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb hem hier alleen op mail, kan dat????
Geen idee dat moet je aan ijsmeis vragen... die begin om 9 uur met dr stage dus 1 minuut over 9 zal ze zich hier wel weer meldenquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb hem hier alleen op mail, kan dat????
Halloquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:54 schreef cs-Blade het volgende:
Hoi mede stagiaires...
bij deze meld ik mij ook, vanuit Amersfoort, Raet.nl
-quote:
komt iequote:
't gaat om de indrukquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Morge!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:54 schreef cs-Blade het volgende:
Hoi mede stagiaires...
bij deze meld ik mij ook, vanuit Amersfoort, Raet.nl
zou goddess 't niet erg druk hebben vandaag??quote:
iets met een offerte he?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
zou goddess 't niet erg druk hebben vandaag??![]()
Geen flauw idee, zo goed heb ik nou gisteren ook niet opgeletquote:
En ik was er gister helemaal niet, nou ja een tijdje dan.... toen ik terugkwam moest ik 600 berichten doorlezen dus het kan zijn dat ik het een en ander heb overgeslagenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zo goed heb ik nou gisteren ook niet opgelet
't 1 en het ander.. zeg nou maar gewoon allesquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik was er gister helemaal niet, nou ja een tijdje dan.... toen ik terugkwam moest ik 600 berichten doorlezen dus het kan zijn dat ik het een en ander heb overgeslagen![]()
ijsmeisquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik verwacht dat ijsmeis zich binnen nu en 10 minuten zal melden
Nee ik heb af en toe een berichtje gelezen maar echt niet allesquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
't 1 en het ander.. zeg nou maar gewoon alles
alleen van goddess zekerquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik heb af en toe een berichtje gelezen maar echt niet alles![]()
Euhm zo'n beetje inderdaad, maar blijkbaar heb ik daar ook wat van gemistquote:
Slecht hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euhm zo'n beetje inderdaad, maar blijkbaar heb ik daar ook wat van gemist![]()
Dan denk ik dat ik maar even bij dr langsga voor de benodigde "ontspanning"quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef knox_ het volgende:
Ze kreeg vandaag een offerte binnen dus ze had de hele dag werk
Hahahahaha, puik idee teardropquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik maar even bij dr langsga voor de benodigde "ontspanning"
Je kunt tenslotte niet de hele dag druk aan het werk zijn toch![]()
Uiteraard, hoe durfde je te twijfelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
en en beetje door de keuring heen gekomen![]()
Je voelde het gewoon aan dat we het over jou hadden en besloot toch even langs te komen he ?quote:
Vrije dag was aan de ene kant wel lekker omdat ik heerlijk kon uitslapen en rustig aan kon doen, aan de andere kant ook kut omdat ik jou niet zoveel heb gesprokenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]goedemorgen teardrop
gister genoten van je vrije dag? en hoe was die open dag?
Nee!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en, zijn we allemaal weer fris en fruitig? klaar voor een nieuwe dag?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je voelde het gewoon aan dat we het over jou hadden en besloot toch even langs te komen he ?
Goedemorgen![]()
Ja nog 7 uur en 50minquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Als jij besluit om niet met je werk bezig te zijn vandaag maar de hele dag op fok! te hangen ben ik er wel klaar voor jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ppffffffquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe durfde je te twijfelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |