is goed meissiequote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
raketje? of een halve liter aarbei, citroen ijs
boefjequote:Op donderdag 28 april 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oh, ben ik nu te laat voor ijs? ik wil graag een calipo? callipo? hoe schrijf je dat?
ik zat ff andere topics te lezen
ok dan niet hequote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee dat is waar, maar deze is super![]()
nou ja, spreekt dat niet voor zich dan??quote:Op donderdag 28 april 2005 16:44 schreef Houniet het volgende:
hey tijgerwillie, die onder signature he van jou, kan je dat nader uitleggen aan ons allen
vanavond of morgen hoor okequote:Op donderdag 28 april 2005 16:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
ok dan niet he, wel een foto posten dan he
![]()
nee, jij hebt wat gemistquote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hebben jullie me gemist?
sorry you lost me here, redenen? waarvoor????quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef Houniet het volgende:
tijgerwillie, daar moet je toch een aantal redenen voor hebben?
l-e-z-e-n sufferdquote:Op donderdag 28 april 2005 16:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry you lost me here, redenen? waarvoor????
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:50 schreef Houniet het volgende:
JE IJS GING SMELTEN, dus ik moest het opeten![]()
ooh oke zo, ik heb hem door hahahha. Nou de echte reden is.... Mijn chinese sterrenbeeld is Tijger, en hij klinkt wel leuk zo tijgerwillie dus vandaar. snap iequote:
je moet morgen toch weer stage lopenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
naja is wel goed voor de lijn. maar nu mis jij iets. want als ik ijs op had, hadden we het er ook weer eraf moeten werken![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet morgen toch weer stage lopen![]()
quote:
dat meen je nietquote:Op donderdag 28 april 2005 17:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 27 minuutjes.
kwam net een rare man op kantoor. hij was op zoek naar sharon (werkt hier niet) en daarna met de vraag of wij voetmassages nodig hadden
50min voor mijquote:Op donderdag 28 april 2005 17:04 schreef stribe het volgende:
ik denk dat iedereen al naar huis is, ik ga ook zo, over 25 min hoop ik!!!
ja maar dat is foto-topic en daar zitten alleen maar dezelfd emensen met hun foto's te patsenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, al die vrijgezellen hier die maar lopen te flirten:
[Vrijgzel] Wij zoeken elkaar
ik kom morgen mooi bij jou zittenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zat ook zo van![]()
er gebeurt hier echt veel man!!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar dat is foto-topic en daar zitten alleen maar dezelfd emensen met hun foto's te patsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |