Zo jammer...beetje blaffen, niet bijten.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik heb geen imago goed te maken lieverd. Als jij je imago wilt goed maken of meer waarschijnlijk, nog verder wilt verpesten. Ben jij degene die het iniatief moet nemen. Daar ben je anders toch ook zo goed in?
Dat wordt inderdaad hard genieten. Ook al hoop ik dat mijn dan zeer waarschijnlijke lamme hoofd nog wel wat fatsoenlijks kan uitbrengen.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:04 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Lijkt me een aardig gezicht zo tussen al die oranjeklanten![]()
ik? wel wat gehad, maar wordt een beetje gek van maar 7 verschillende gelaatsuitdrukkingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aziatisch meer jouw ding was.
Éér ik haar zou willen neuken, zou ik al niet meer in staat zijn om daadwerkelijk te kunnen neuken vanwege de alcohol-vergiftiging.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
drank maakt meer sex dan nodig is.
Volgens mij deins je nu zelfs terug. Ik heb je al meerdere malen uitgenodigd zelf het iniatief te nemen. Ik heb immers niks te verliezen. Mijn mailadres is tevens te vinden in m'n profiel. Ik ben al helemaal ingesteld op je komst.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo jammer...beetje blaffen, niet bijten.
Je moeder is vast heel trots op je![]()
Als je een beetje vent was, dan was je je eerdere belofte nagekomen, maar gelukkig deed mijn realiteitsbesef me al vermoeden dat je met je staart tussen je benen zou verdwijnen.
Je zak hangt
ok fair enough.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Éér ik haar zou willen neuken, zou ik al niet meer in staat zijn om daadwerkelijk te kunnen neuken vanwege de alcohol-vergiftiging.
Ja, je bent ontzettend angstaanjagendquote:Op donderdag 28 april 2005 04:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo jammer...beetje blaffen, niet bijten.
Je moeder is vast heel trots op je![]()
Als je een beetje vent was, dan was je je eerdere belofte nagekomen, maar gelukkig deed mijn realiteitsbesef me al vermoeden dat je met je staart tussen je benen zou verdwijnen.
Je zak hangt
Waarom draai je het om? Je ging mij op mijn plek zetten...paar replies terug..quote:Op donderdag 28 april 2005 04:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Volgens mij deins je nu zelfs terug. Ik heb je al meerdere malen uitgenodigd zelf het iniatief te nemen. Ik heb immers niks te verliezen. Mijn mailadres is tevens te vinden in m'n profiel. Ik ben al helemaal ingesteld op je komst.![]()
Die gaap-smilie kun je beter weg laten hoor. Heb je die foto's bekeken? Damn, het is net een kerel met een pruik.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, je bent ontzettend angstaanjagend![]()
dito. maar ik neem de lekkere zus.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:08 schreef PLAE@ het volgende:
Cutheld gaat nuecken met Koninginnedag. Ik voel het aan me water.
Volgens mij ben je een draaideurquote:Op donderdag 28 april 2005 04:08 schreef SHE het volgende:
Mijn deur staat open...trap hem in...alsjeblieft![]()
Zij is way out of your leaguequote:Op donderdag 28 april 2005 04:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dito. maar ik neem de lekkere zus.
u think so huh?quote:
slaap zacht en zo...quote:Op donderdag 28 april 2005 04:09 schreef SHE het volgende:
Anyway, de uitdaging is aangenomen, mijn werk is gedaan.
Off to bed![]()
Handjes boven de dekens iedereen
Dat is niet angstaanjagend, maar meerquote:Op donderdag 28 april 2005 04:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaap-smilie kun je beter weg laten hoor. Heb je die foto's bekeken? Damn, het is net een kerel met een pruik.
I know soquote:
Meisje. Jij bent degene die het omdraait nu. Ik ga jou inderdaad zeer zeker op je nummer zetten. Met als kans voor jou om je imago op FOK enigszins op te vijzelen, grijp die kans aan en neem het iniatief. Toch niet zo'n lef als ik eerst dacht eh?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom draai je het om? Je ging mij op mijn plek zetten...paar replies terug..
Echt, jij bent van het soort dat de lengte van zijn lid in wordwrap weergeeft.
Mijn deur staat open...trap hem in...alsjeblieft![]()
Bring Out the Gimp?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:05 schreef Laton het volgende:
Gebruik eens niet zo vaak enter SHE, dat leest vervelend. Pulp Fiction Soundtrack is overigens DE muziek voor dit vermakelijke topic.
Hoelaat? En hoe ben je te herkennen?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:09 schreef SHE het volgende:
Anyway, de uitdaging is aangenomen, mijn werk is gedaan.
Off to bed![]()
Handjes boven de dekens iedereen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |