WOW!! Een hele post na zo'n 10 minuten. Neem je wel genoeg tijd om te rusten? Je wilt natuurlijk niet dat je hersencel het begeeft, je wilt natuurlijk wel nog zinderlijk blijven.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is bewonderingswaardig, dat Kasta de "kracht" heeft, om een heel fokkend publiek te laten denken dat er een of andere foto van mij zou zijn...
Ik heb bijna medelijden.
ik heb nog nooit zoveel schapen achter een eenzame man met een stokje zien lopen.
Die stok voelt echter een stuk lekkerder tussen je dijen...trust me
Sweet dreams all
![]()
Wie is dat lelijke wijfquote:Op donderdag 28 april 2005 03:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een gratis actiefoto van kasta voor je libido
Als je echt een bad ass bent, dan neem ik bij deze de uitdaging aanquote:Op donderdag 28 april 2005 03:45 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Viel me ook op. Maarja, om nou overal vervelend op te reageren gaat me toch wel een beetje ver. Ik denk dat SHE nu weet wie ze is en waar ze hoort te staan. Dat ze hier niet verder mee komt en dat ik haar graag een keer in het echte leven op haar nummer wil zetten.
En leg er wel een handdoek onder.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
slaap zacht. maar ga niet op je buik liggen.
Je hebt herders en uitmelkers zegquote:Op donderdag 28 april 2005 03:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
WOW!! Een hele post na zo'n 10 minuten. Neem je wel genoeg tijd om te rusten? Je wilt natuurlijk niet dat je hersencel het begeeft, je wilt natuurlijk wel nog zinderlijk blijven.
Jij bent zaterdag in Amsterdam neem ik aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je echt een bad ass bent, dan neem ik bij deze de uitdaging aan
Tijd en plaats.....eens zien wie er de staart tussen de benen heeft.
Ik weet het antwoord al![]()
Tja, het is ook zo'n koe hequote:Op donderdag 28 april 2005 03:51 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je hebt herders en uitmelkers zeg![]()
Hij liegt nooitquote:Op donderdag 28 april 2005 03:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is bewonderingswaardig, dat Kasta de "kracht" heeft, om een heel fokkend publiek te laten denken dat er een of andere foto van mij zou zijn...
Je had het eerder toch over blokkeren en deleten. Dude...quote:Op donderdag 28 april 2005 03:52 schreef kastanova het volgende:
Djezus fucking christ, vanwaar toch die drang om op m'n msn te gaan janken als ik je op het forum afzeik?.
1 paard zou jaloers zijnquote:
Hahaha, alsof je een bad ass moet zijn om een Patty Brard look-a-like op z'n nummer te kunnen zetten.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je echt een bad ass bent, dan neem ik bij deze de uitdaging aan
Tijd en plaats.....eens zien wie er de staart tussen de benen heeft.
Ik weet het antwoord al![]()
triootje!quote:Op donderdag 28 april 2005 03:52 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Jij bent zaterdag in Amsterdam neem ik aan?
Noem maar een tijd. Locatie: Thorbeckeplein of Rembrandtplein denk ik.
Zo zou je het kunnen interpreteren jaquote:Op donderdag 28 april 2005 03:50 schreef LaZZ het volgende:!
Genieten, een steek onder de gordel noem je dat toch?
Auw!! Nu niet gemeen gaan doenquote:Op donderdag 28 april 2005 03:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hahaha, alsof je een bad ass moet zijn om een Patty Brard look-a-like op z'n nummer te kunnen zetten.
Ach meisje toch, val gewoon terug op je aloude tactiek als je het met woorden niet meer kunt redden?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:47 schreef SHE het volgende:
Wordt weer eens overwerken voor Achmedquote:Op donderdag 28 april 2005 03:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach meisje toch, val gewoon terug op je aloude tactiek als je het met woorden niet meer kunt redden?
Gewoon een sexafspraakje beloven aan iedereen en iedereen is het zo weer met je eens.
Oh fuck, te laat, daar is ze al mee begonnenquote:Op donderdag 28 april 2005 03:54 schreef kastanova het volgende:
Gewoon een sexafspraakje beloven aan iedereen en iedereen is het zo weer met je eens.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:52 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Jij bent zaterdag in Amsterdam neem ik aan?
Noem maar een tijd. Locatie: Thorbeckeplein of Rembrandtplein denk ik.
Of ze nou gelijk heeft of niet... Toegeven dat je een slet bent en er nog trots op zijn ook is echt rock bottom.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
Bij nader inzien heeft SHE gewoon gelijk hoor![]()
Er komt niks terecht van dat trio vriend, zeker niet als je zo doe. Sowieso mag je mijn plaats per direct innemen.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
Bij nader inzien heeft SHE gewoon gelijk hoor![]()
Ik liep maar wat te ouwehoerenquote:Op donderdag 28 april 2005 03:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of ze nou gelijk heeft of niet... Toegeven dat je een slet bent en er nog trots op zijn ook is echt rock bottom.
Gelukkig maarquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 03:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Jij vroeg hier om een RL confrontatie, mijn cam staat op scherp,, want by god, wat wil ik dit graag een keer vastleggen.
Mijn mailadres staat in profiel, regel dat en vergeet niet dat je nu ten overstaan van heel fokkend nederland een uitdaging bent aangegaan.
Ik vertrouw erop![]()
Ze wil je in 't echt vastleggen ménquote:Op donderdag 28 april 2005 03:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Ik heb geen cam, maar ik wil best camsex van jouw kant. Wel in je tijgerlegging dan.
Overigens verstaat deze simpele man onder REAL toch echt zonder tussenkomst van een ander medium maargoed.
Ik ga jou niet toevoegen, dan lijk ik pas kansloos.
Dat valt me dan weer tegen.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Er komt niks terecht van dat trio vriend, zeker niet als je zo doe. Sowieso mag je mijn plaats per direct innemen.
niet geil?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of ze nou gelijk heeft of niet... Toegeven dat je een slet bent en er nog trots op zijn ook is echt rock bottom.
O, wacht nu snap ik 'm.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze wil je in 't echt vastleggen mén
Zielig vooral. Het zal je zusje maar zijn of zo, damn, daar zou ik als broer echt niks meer mee te maken willen hebben. Lozen die handel, geen bankstellen in de familiequote:
Volgens mij was jij degene die mij IRL op mijn plaats ging zetten een paar replies terug.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Ik heb geen cam, maar ik wil best camsex van jouw kant. Wel in je tijgerlegging dan.
Overigens verstaat deze simpele man onder REAL toch echt zonder tussenkomst van een ander medium maargoed.
Ik ga jou niet toevoegen, dan lijk ik pas kansloos.
het zal je flodder in alanya maar zijn, wel keihard neuken dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 04:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zielig vooral. Het zal je zusje maar zijn of zo, damn, daar zou ik als broer echt niks meer mee te maken willen hebben. Lozen die handel, geen bankstellen in de familie.
Zie je wel. Ik was one of the lucky few.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:01 schreef SHE het volgende:
Of ga je schaapachtig met de rest mee...even prikken en dan weer terugdeinsen?
Ik heb geen imago goed te maken lieverd. Als jij je imago wilt goed maken of meer waarschijnlijk, nog verder wilt verpesten. Ben jij degene die het iniatief moet nemen. Daar ben je anders toch ook zo goed in?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die mij IRL op mijn plaats ging zetten een paar replies terug.
Doe het!
Kom op, je hebt nu de kans jezelf onsterfelijk te maken![]()
Niet doen hoor LaZZ, straks word je ge-assraped!quote:Op donderdag 28 april 2005 04:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die mij IRL op mijn plaats ging zetten een paar replies terug.
Doe het!
Kom op, je hebt nu de kans jezelf onsterfelijk te maken![]()
Als dát m'n flodder in Alanya zou zijn, dan zou ik mezelf een kogel door de kop jagen.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zal je flodder in alanya maar zijn, wel keihard neuken dan...
Lijkt me een aardig gezicht zo tussen al die oranjeklantenquote:Op donderdag 28 april 2005 04:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet doen hoor LaZZ, straks word je ge-assraped!![]()
Ik dacht dat Aziatisch meer jouw ding was.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zal je flodder in alanya maar zijn, wel keihard neuken dan...
Zuid-Amerikaans toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aziatisch meer jouw ding was.
drank maakt meer sex dan nodig is.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als dát m'n flodder in Alanya zou zijn, dan zou ik mezelf een kogel door de kop jagen.
[Truth] De splinternieuwe *US Truth or Dare* [SC] [Deel 3] <-- zie de darequote:Op donderdag 28 april 2005 04:04 schreef zoalshetis het volgende:
iemand anders een broodje gesmolten geitenkaas met honing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |