Nee.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:58 schreef BoJo het volgende:
pffff als er ook 1 vandaag gaat tegenspreken dan heeft ie onmiddelijk ruzie met me.
bedankt voor je constateringquote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef Oom_Agent het volgende:
korte auto........... 4,67 m
Dat ook, maar zo'n X-type is ook relax (vooral met dat R-performance pakket zoals op de 1e foto)quote:
Bowling for Columbinequote:
quote:Produkt : Intel Pentium 4 540J (3,2 GHz)
Aantal : 1
Stukprijs : EUR 219,00
Produkt : Asus P5GD1 Pro
Stukprijs : EUR 109,00
Produkt : Kingston DIMM 512 MB DDR400
Aantal : 2
Stukprijs : EUR 45,00
Produkt : MSI NX6600GT-TD
Stukprijs : EUR 189,00
Produkt : Seagate Barracuda 7200.7 SATA (200 GB)
Stukprijs : EUR 115,00
Produkt : NEC ND-3520A
Stukprijs : EUR 52,00
Produkt : Asus TA 252
Stukprijs : EUR 89,00
Produkt : SanDisk Cruzer Micro 128 MB
Stukprijs : EUR 23,00
Verzendkosten : EUR 13,50
Totaal : EUR 899,50
Ik ben de laatste dagen anders best drukquote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef Hugster het volgende:
alleen maar werkelozen, potentieel werkelozen en nietsende mensen hier![]()
er blijven guns uit dat gasje komenquote:
Gisteren de hele nacht gespeeld, ook de nieuwe splintercel gespeeld, ook vetquote:
ja ik heb em al maanden, maarja ik speel geen spelletjesquote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gisteren de hele nacht gespeeld, ook de nieuwe splintercel gespeeld, ook vet
geweldige filmquote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef Hugster het volgende:
ik ga zo maar eens Blood In Blood Out kijken [afbeelding]
niet voor mijzelf, en bij Alternate, die was bij de meeste onderdelen wel vrijwel de goedkoopste want ik heb liever 1 bestelling dan dat ik et overal vandaan ga frutten met iedere keer verzendkosten.quote:
vreetzakquote:
alternate, veel goeds over gehoordquote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet voor mijzelf, en bij Alternate, die was bij de meeste onderdelen wel vrijwel de goedkoopste want ik heb liever 1 bestelling dan dat ik et overal vandaan ga frutten met iedere keer verzendkosten.
slaapkopquote:
ben toe aan vakantiequote:Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah op die fiets
jij ging vroeg slapen
briequote:Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
k zit nu aan een heerlijke ciabatta brie
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Kunnen jullie stoppen over eten?
Ja, je hebt toch van die kleine bakjes met mini soepstengels? En daarbij nutella?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
ik had et gisten verzonnen maar jij vind et ook lekker
ja zeker veel goeds over gehoord. Binnen 1 jaar zijn ze faillietquote:Op donderdag 28 april 2005 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alternate, veel goeds over gehoord
ik trok kneiterstoned de apotherskast open en zag dit staanquote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch van die kleine bakjes met mini soepstengels? En daarbij nutella?
Dat is eigenlijk precies hetzelfde![]()
.
Hij was toch alleen aan z'n schouder geopereerd ofzo??quote:Op donderdag 28 april 2005 13:32 schreef ook_gek het volgende:
ik heb even geen honger. Mijn vader zit hier zijn longer en maag er uit te kotsen
hij heeft hele erge last van de openratie
Ja maar hij gaat dood van de pijn en word daar misselijk van.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hij was toch alleen aan z'n schouder geopereerd ofzo??
Wykoquote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
1 van mijn favorieten bij de snackbar![]()
wel metWijko
satésaus
wat een kutluchtquote:Op donderdag 28 april 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah Tonijn ruikt al niet zo fris en een broodje chorizo er achteraan zal lekker helpen![]()
[afbeelding]
wat zul jij nu meuren zegquote:Op donderdag 28 april 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
net een pistolletje tonijnsalade en chorizo op![]()
mijn moederquote:Op donderdag 28 april 2005 14:00 schreef BoJo het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan als mensen hun ruitenwissers niet normaal terug kunnen laten komen als ze parkeren.
iddquote:Op donderdag 28 april 2005 14:03 schreef ook_gek het volgende:
doe meest rechter ferrari heeft wel geld uitgegeven kijk maar hij heeft de ferrari paardjes op de zeikant van de auto zitten![]()
morgenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef Hugster het volgende:
barbeque, spareribs, karbonade, stokbrood en Wijko
dat was mij niet opgevallenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef Hugster het volgende:
ik was dan ook wel van de kaart herm, doe eens lief voor me
nee dat dacht ik alquote:Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat was mij niet opgevallen![]()
Das gewoon een trekje van een wannabe Ferrari rijder die er nu eindelijk 1 heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:03 schreef ook_gek het volgende:
doe meest rechter ferrari heeft wel geld uitgegeven kijk maar hij heeft de ferrari paardjes op de zeikant van de auto zitten![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:30 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Das gewoon een trekje van een wannabe Ferrari rijder die er nu eindelijk 1 heeft.
Vroeger had ie van die elandpower stickers op zijn ouwe Volvo 343
twee keer de tekst kwijt, en dan op je bek tiefenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/042705/media.php?media=singer.wmv![]()
Nee joh, denk dat die andere twee door de wasstraat zijn gegaan en zijn die plakplaatjes eraf gevallenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd
de linker 2 zijn dus gewoon een stel paupers
weg hier danquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik heb wat te doen, ik weet niet wat me overkomt
wat een grapquote:Op donderdag 28 april 2005 14:46 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee joh, denk dat die andere twee door de wasstraat zijn gegaan en zijn die plakplaatjes eraf gevallen
Ik heb geen zin meerquote:
volgende week de gehele week vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meerwil naar huis
![]()
![]()
Volgende week maandag en dinsdag lekker naar de occasions![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:46 schreef Hugster het volgende:
ik stond vannacht ook met een paar vrienden buiten, en we hadden het over een film (weet niet eens meer welke) ik zeg ja die ga ik echt nog kijken zo
!!
Ik later vannacht thuis op msn, zegt die vriend van me nog een keer van zo die film kijken eh!
Maar ik was dat dus al weer helemaal vergeten![]()
Ik bedank hem heel erg voor het helpen herrineren want ik had er echt heel veel zin in
Wordt ik dus vanmorgen wakker, licht, tv, xbox, laptop alles nog aan.... en alsnog dus die hele film niet gezienEn ik weet dus nog steeds niet over welke film we het hadden, ik zal hem zo is bellen
![]()
Vind je het erg als ik der geen drol van snapquote:
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik der geen drol van snap![]()
Don't care hoe ze staan als ik ze gebruikt heb eigenlijk.. Ik snap niet hoe mensen zich er wel aan kunnen ergeren..quote:Op donderdag 28 april 2005 14:00 schreef BoJo het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan als mensen hun ruitenwissers niet normaal terug kunnen laten komen als ze parkeren.
Een grap jurk wil ook wel eens helpenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:29 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ja moet je je lolbroek aan doen snap je hem misschien.
Die prijs kan nooit lang meer hoog blijven, straks kan je er een waarschijnlijk voor een pak suiker kopen.quote:
Dat is iedereen het met je eens, voor die tijd ook alquote:Op donderdag 28 april 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
Toch wel vreemd dat ik dan een tijdje een DTM wisser heb gehad![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die prijs kan nooit lang meer hoog blijven, straks kan je er een waarschijnlijk voor een pak suiker kopen.
fijn dat je ff uitlegt waarom je dit denktquote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die prijs kan nooit lang meer hoog blijven, straks kan je er een waarschijnlijk voor een pak suiker kopen.
Hij is nog jong en heeft geen begrip van geldquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is nog jong en heeft geen begrip besef van geld![]()
Ik zit in de auto wereld en geloof mij, zo'n auto wordt in redelijke staat nooit minder waard als 3000 euro, maar dan ook pas als ze 15 jaar oud zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is nog jong en heeft geen begrip besef van geld de wereld![]()
Hoiquote:
ehm NEEquote:Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef Fugie het volgende:
tiesto, draait altijd zelfde nummers, maar toch blijft het magisch
Tiesto is kutquote:Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef Fugie het volgende:
tiesto, draait altijd zelfde nummers, maar toch blijft het magisch
Nou heel simpel, had wel aangenomen dat de rest dit ook zou snappen, blijkbaar niet, maar goed MG en Rover zijn zoals iedereen weet plat zak, als niemand dit bedrijf overneemt en die kans is zeer groot zullen vanzelf de reserve onderdelen opraken. Voor zover ik weet is dit nou niet echt zo'n super exclusieve auto, dus zal hij in de loop der jaren niet in waarde toenemen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
fijn dat je ff uitlegt waarom je dit denkt
Matra is al jaren failliet, sterker nog, t grootste gedeelte van de mensen kent het merk niet eens. Toch kost een redelijke Murena nog 5000 euro, dan heb je een auto van 15 tot 25 jaar oud. Een cabriolet is nog duurder nogmaal als een coupe, dus zo'n MG zal echt z'n waarde wel houden.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou heel simpel, had wel aangenomen dat de rest dit ook zou snappen, blijkbaar niet, maar goed MG en Rover zijn zoals iedereen weet plat zak, als niemand dit bedrijf overneemt en die kans is zeer groot zullen vanzelf de reserve onderdelen opraken. Voor zover ik weet is dit nou niet echt zo'n super exclusieve auto, dus zal hij in de loop der jaren niet in waarde toenemen.
Dus over een tijdje zal hij echt niet veel meer waard zijn als een exclusief pak suiker. Want tenzij het echt een speciaal model is, dan raak je zo'n auto niet aan de straatstenen kwijt.
PS. Ik neem aan dat we het over deze auto hebben:
[afbeelding]
Ik zou dan toch liever voor de MX-5 gaan dan dit ding als ik tussen deze twee zou moeten kiezen.
nop ik weel dat dit weekend het geweldig mooi weer gaat worden gekquote:Op donderdag 28 april 2005 17:42 schreef ThaFreak het volgende:
nope, weet jij zo wat de weersverwachtingen zijn voor volgende week in scheveningen???
daarna, kan alleen tot dinsdag vindenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nop ik weel dat dit weekend het geweldig mooi weer gaat worden gek
wat voor weer word het maandag en dinsdag?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daarna, kan alleen tot dinsdag vinden![]()
heb nog effe geen zinquote:
dinsdag wel, maandag minderquote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat voor weer word het maandag en dinsdag?
Word het terrasjes weer? Ik moet me natuurlijk wel effe voor bereiden![]()
lapzwansen zijn hetquote:Op donderdag 28 april 2005 17:47 schreef Fugie het volgende:
je bent te veeleisend tf, het weer kunnen ze geen week van tevoren voorspellen
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:58 schreef Thermo het volgende:
Nooit verwacht dat er nog eens iets zinnigs uit Ook_gek zou komen @ LIF forum.
( Terwijl hij niet eens verstand van kleding heeft)
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij zit liever met je balle op een paal zker![]()
vriendin?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
dacht ik al dat je dat liever deed, wat vind je vriendin er nou van ?
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vriendin?
....
Ooh, die travestiet bedoel je![]()
domme jostiequote:Op donderdag 28 april 2005 19:26 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/banfire.html
Hoe mogol moet je zijn![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/trunkmonkey.html
Dit is nou een leuke reclame![]()
hoe laat dan?quote:
scheelt nog dat het water niet zo diep isquote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/rallycarwater.html
zo dit is 1 van mijn grootste angsten![]()
die pootjes in de luchtquote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/bulltaser.html
TERING gek dat ding is sterk
wel lullig voor die stier
hahahahquote:Op donderdag 28 april 2005 20:00 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/paintshower.htmldat zou ik ook nou doen he
![]()
wat een irritante kut aapquote:Op donderdag 28 april 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/apetiger.htmleen aap die 2 jonge leeuwen helemaal gek maakt en ze gewoon een paar keer een klap voor de bek geeft
![]()
je zult het maar zelf moeten doenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:43 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/spiderbite.html
wie gaat er nog eten? Eerst dit effe kijken
nee hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond
Niet alweer dat kind met die gore spinnenbeet..
Oh boefje tochquote:
is maar waar je trots op bentquote:Op donderdag 28 april 2005 22:15 schreef Fugie het volgende:
ik heb mijn tegenstander de wedstrijd uit geschopt
Leeftijd is maar een getal mijn zoon.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef PeuRac het volgende:
ik ga volgende week uit met het buurmeisje van mn broertjes vriendinIk weet niet hoe oud ze is, maar volgens mij te jong
Maar moet toch wel haar op zitten hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal mijn zoon.
Van mij kan je nog leren![]()
Streepje is goedquote:Op donderdag 28 april 2005 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar moet toch wel haar op zitten hoor(nouja, liever niet natuurlijk
maar je snapt t wel)
eigenlijk moet ze minimaal 18 zijn, kan ze terug rijden na een feestjequote:Op donderdag 28 april 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Streepje is goed
Maar tegen woordig zijn die meisjes sneller volwassen dus dat haar komt er al rond de 11 a 12 jaar op. En ag rekt het niet dan scheurd het wel![]()
taxi of gewoon in de auto slapenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eigenlijk moet ze minimaal 18 zijn, kan ze terug rijden na een feestje![]()
achterbank plat matras er in, doe creatief manquote:Op donderdag 28 april 2005 22:43 schreef PeuRac het volgende:
ik heb sport stoelen, dat slaapt kut. Moet ik ff Bo's auto lenen
achterbankquote:Op donderdag 28 april 2005 22:43 schreef PeuRac het volgende:
ik heb sport stoelen, dat slaapt kut. Moet ik ff Bo's auto lenen
We gaan met z'n 4en eerst naar de Bios, dus dan moeten we wel met de Alfa.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een beetje indruk wil maken haal je d'r natuurlijk op in de TR6
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:51 schreef Hugster het volgende:
m'n conditie was gehalveerd gewoon
stond te hijgen als een paard![]()
die kan niet platquote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
achterbank plat matras er in, doe creatief man
kut alfa, zelfs mijn achterbank kan platquote:Op donderdag 28 april 2005 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kan niet platalleen een skiluik was een optie, maar die heb ik ook niet.
Mijn kofferbak is zo groot dat de bank niet plat hoeftquote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kut alfa, zelfs mijn achterbank kan plat
Transporter T4quote:Op donderdag 28 april 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
wat dacht je van de ruimte in een ML grijs kenteken
Op die manier kan hij niet of moeilijk centjes verdienen om zijn gezien te onderhouden. En dan zeg jij ik ga lekker slapenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:08 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, ik ben trots op het feit dat ik iemand de komende dagen mank heb geschopt jaGeeft mij meer een goed gevoel. Kan ik nu weer met een gerust geweten gaan slapen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:37 schreef Sjoewe het volgende:
Woei, ik ben nog maar ff achter de kruisdoos gekropen
Dat spel is echt verslavend, even zorgen dat het de deur weer uit is als m'n colleges weer beginnen
ik haal hier het meeste bij completerquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik koop in Utrecht daar altijd alles. Goedkoop, goede service, vriendelijke en vooral meedenkende verkopers. Dus ik dacht, dat zal ik Rotterdam ook wel zo zijn.
Niet dus.
Ik volgende keer dat ik iets met PC's moet in rotterdam moet ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik haal hier het meeste bij completer
prima tokoquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik volgende keer dat ik iets met PC's moet in rotterdam moet ook
Peace out dawg![]()
je doet het jezelf aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 06:52 schreef Hugster het volgende:
ff 3 kwartier slapendan moet ik eruit om te bellen
![]()
Ik zie dat de Nederlandse regering naast belachelijke belasting op auto's (BPM) een 2e melkkoe heeft gevondenin de vorm van MP3 spelers.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef Thermo het volgende:
An anonymous reader writes "The Register is reporting that in a few short months a proposal to tax all MP3 players in the Netherlands will become law. The levy taxes 3.28 euros ($4.30 US) for every gigabyte of capacity. This means a 60GB iPod Photo will be hit for an additional 196 euros ($258), all of it going to the record industry's copyright collection agencies. And they call file sharers thieves?"
gvd!
Volgens mij kun jij dat happy hour beter overslaan deze keerquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef BoJo het volgende:
heerlijk muziek zitten luisteren, heb er al 12 uitgedeeld vanochtend in een uur... iedereen haat me nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |