quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:37 schreef Spideyman het volgende:
Die 2-3 komt nog wel. Mooie pegel uit de tweede lijn van Vogel.
Was niet te zien, hij leek dwars aan te komen lopen, terwijl Lange Jan vanuit de diepte kwam.quote:
Hij heeft er een paar hele mooie gemaakt. Ze zijn op een hand te tellen en 90% van de keren gaan ze hoog over, maar zo heel af en toe heeft die Vogel een mooi schot in z'n poten.quote:
Hij kwam niet helemaal dwars aanlopen,ik houd het op een terecht doelpuntquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Was niet te zien, hij leek dwars aan te komen lopen, terwijl Lange Jan vanuit de diepte kwam.
Laat me nou effe lekker provoceren, lulquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij kwam niet helemaal dwars aanlopen,ik houd het op een terecht doelpunt
quote:Lucius zorgt hier even voor vuurwerk met een prachtig schot van zo'n 20 meter, de bal gaat echter net over het doel van Boschker.
DUI-DE-LIJK BUI-TEN-SPEL,Onbegrijpelijk dat die schele kutgrens dat niet zag,PISVEE HEEFT ALTIJD DE SCHEIDS MEEquote:
Ongelukkig kwam 'ie terecht. Majstorovic zet een stevig block, maar Beasley z'n been glijdt al heeeeeel raar een andere kant op en komt heel ongelukkigin de kluts terecht. Was geen opzet in 't spel, maar ik vrees toch hier ook wel een paar maanden out nu.quote:
Vitesse moet gewoon even bij de gemeente arnhem aankloppen om wat geld te lenen om de weergaloze schaaf bij PSV los te weken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:53 schreef Lizz-n het volgende:
Hij moet zich ff in de kijker spelen voor andere clubs zo dat hun weten dat hij nog bestaat![]()
Jammer, maar Guus komt toch wel met een meesterlijk strijdplan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:53 schreef F1Bas het volgende:
JA woensdag waarschijnlijk zonder Beasley en Farfan.
Beetje objectief kijken wat er nou eigenlijk is gebeurt is ook wel zo normaal.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:56 schreef Zapper het volgende:
Nu mag die Majstorovic toch wel flink doodgaan, wat een ongelooflijke teringschop op Beasley zeg, die zijn we maanden kwijt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:38 schreef Moody het volgende:
Gewoon een duel. PSV werd al genoeg beschermd door de scheids...stelletje mietjes
En die goal was gewoon 100% buitenspel....dus je slachtoffer voelen is absoluut niet nodig....
Kijk eens naar die foto die Zwoerd plaatst, mooi duel om de bal ja..quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje objectief kijken wat er nou eigenlijk is gebeurt is ook wel zo normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |