Zo zal Diego ook wel denkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga ze winnen. Ken ik ze gelijk doorverkopen voor 100 of meer.
quote:gomes
bogelund ooijer alex lee
vogel cocu lucius
affelay vennegoor beasley
Oke geen farfan, wist niet dat affelay ook daar terecht kon....quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef WooZ het volgende:
Vermoedelijke opstelling voor vanavond:
[..]
quote:Real Madrid, Bayern München en AC Milan vissen achter het net
Van Bommel naar Barcelona
EINDHOVEN/BARCELONA - Mark van Bommel (28) heeft FC Barcelona verkozen boven andere serieus geïnteresseerde Europese topclubs als Bayern München, AC Milan en Real Madrid. De middenvelder van PSV heeft zijn handtekening gezet onder een driejarig contract. Barcelona hoeft PSV geen transfersom te betalen voor de international, omdat zijn contract na dit seizoen afloopt.
De Oranje-international moet de transfer "bevestigen, noch ontkennen" . FC Barcelona wil het nieuws van de nieuwe speler immers pas aan het einde van het seizoen bekendmaken, omdat de club zich volledig wil concentreren op het Spaanse landskampioenschap. Daarnaast heeft Van Bommel ook nog beslommeringen. PSV moet woensdag in het Philips-stadion proberen de 2-0 nederlaag in de halve finale van de Champions League tegen AC Milan weg te poetsen.
Nu bekend is geworden dat Van Bommel naar Barcelona gaat, is een einde gekomen aan de maandenlange geruchtenstroom. Het zesde jaar in Eindhoven is verreweg Van Bommels beste. Dat bleef ook niet onopgemerkt in Milaan, München en Madrid. AC Milan, Bayern en Real visten echter achter het net. Van Bommel was - mede door de aanwezigheid van Frank Rijkaard - direct gecharmeerd van Barcelona, maar wilde desondanks alle aanbiedingen even naast elkaar neerleggen.
Mooiquote:
Precies, ben wel benieuwd wat de aanbiedingen van andere clubs waren, aangezien Real toch ook niet de minste club is.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooieen goede reden dus om voor FC Barcelona te blijven
Nee maar serieus... als ik een goede voetballer was... ging ik echt niet naar Real...maar dat is dan persoonlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Precies, ben wel benieuwd wat de aanbiedingen van andere clubs waren, aangezien Real toch ook niet de minste club is.
Van Bommel is iig slim genoeg om niet voor Real te gaan spelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Precies, ben wel benieuwd wat de aanbiedingen van andere clubs waren, aangezien Real toch ook niet de minste club is.
en jullie haalden je voorlaatste Europacup ook in milaan, al is dat weer "even" geledenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
We schakelden in elk geval wel een ploeg uit Milaan uit in de halve finale van een Europese beker.
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het uitshirt voor volgend seizoen eigenlijk al bekend? En het keepershirt?
Altijd honger die jongen hequote:
Netjes hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:32 schreef WooZ het volgende:
Na veel geploeter met kladblok, heb ik wat meer foto's online gezet uit Milaan op m'n homepage
*klikkerdeklik*
quote:Het regent records voor PSV
29 april 2005 11:45
Voor PSV is het seizoen 2004-2005 in competitieverband niet alleen het seizoen van de achttiende landstitel, maar ook van records. Tegen FC Twente kan een gehavend PSV vanavond een mijlpaal evenaren.
De afgelopen vijf uitwedstrijden (Willem II-PSV 0-1, Ajax-PSV 0-4, FC Groningen-PSV 0-1, sc Heerenveen 0-3 en AZ-PSV 0-0) hield het team van Guus Hiddink de nul. Het clubrecord staat op zes en werd eerder dit seizoen gevestigd. Als doelman Gomes of Zoetebier in Enschede geen tegentreffer krijgt betekent dat tevens een evenaring van het totaal aantal ‘clean sheets’ van een club in één eredivisieseizoen. PSV heeft dit seizoen al 22 wedstrijden de nul gehouden. Het record is in handen van FC Twente, uitgerekend de tegenstander van vanavond.
Clubrecord
Het record van minste tegentreffers is ook in handen van de Tukkers en stamt uit het seizoen 1971-1972 (13). PSV heeft momenteel ook dertien tegentreffers en moet dus nog vier duels de nul houden om dat record te evenaren.
Het vierde en laatste record dat dit seizoen nog gevestigd kan worden is het clubrecord van reeks ongeslagen competitieduels op vreemde bodem. PSV staat momenteel op negentien, het clubrecord staat op twintig.
Bea zal wel niet weten dat v/d Hoogenband onlang nog is vreemdgegaan met z'n secretaressequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me niet meer dan logisch
Ja, dat heb ik ook gehoord. Maar dat neemt niet weg dat het leuk is voor m'n dorpsgenoot dat hij een lintje krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Bea zal wel niet weten dat v/d Hoogenband onlang nog is vreemdgegaan met z'n secretaresse
Is wel een aanwinst hoor, jij hierquote:
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is wel een aanwinst hoor, jij hier
Nuttige posts, prachtige foto's.
ik ben diep onder de indruk
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Bea zal wel niet weten dat v/d Hoogenband onlang nog is vreemdgegaan met z'n secretaresse
Vind jij het dan normaal dat een, godvergeten, clubarts een lintje krijgt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is wel een aanwinst hoor, jij hier
Nuttige posts, prachtige foto's.
ik ben diep onder de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |