Welk vak? M'n broer wil namelijk nog altijd een kaartje hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:52 schreef sappie3 het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat ze van Milaan gaan winnen,daarom ga ik mijn kaartje ook verkopen (tegen kostprijs).
quote:Jordi Hoogstrate zal tot de zomer van tijd tot tijd gaan trainen bij BVO Emmen. In nauw overleg met de medische staf van PSV is een aangepast reïntegratietraject afgesproken.
Niet forceren
PSV zal samen met de medische staf nauwlettend het proces van herstel van Jordi Hoogstrate volgen. ?We zullen elke stap met de grootst mogelijke zorgvuldigheid bekijken, maar we willen het proces van herstel niet forceren?, aldus hoofdcoach Guus Hiddink. Hoogstrate was recent even terug op De Herdgang, waar hij liet weten dat het de goede kant op gaat.
Hoeveel kaartjes heb jij er? ?? 3 ??? vriend ??quote:Op donderdag 28 april 2005 18:52 schreef sappie3 het volgende:
Ik ga 8 mei zeker feest vieren. Ook al worden ze uitgeschakeld voor de CL![]()
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat ze van Milaan gaan winnen,daarom ga ik mijn kaartje ook verkopen (tegen kostprijs). Het is dat ik niet zo rijk ben, en 2 jonge dochters heb. En ik ga nu liever iets met mn dochters doen.
Ik weet dat het zwak van mezelf is, maar toch.
Ik maak er wel een groot feest van 8 mei![]()
Hmmz, ik meen toch echt dat hij met mentale problemen kampt(e). Onder voorbehoud dan.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nee, het was fysiek...
Nee maar dat is logisch, ik zou daar ook niet bij willen zijn dan .... je speelt nooit mee en dan ga jij je er niet tussen mengen....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Zelfs de kleedkamer durfde hij dus niet in.... Belooft niet veel goeds!
edit: dat was dus gisteravond... goeiemorgen Koen :Squote:In de uitzending van vanavond zal overigens een mogelijke nieuwe collega van de talkshowhosts centraal staan, namelijk Jack Spijkerman. Met Spijkerman zullen tevens een aantal cabaretiers uit Kopspijkers hun opwachting maken in BvD, waar ze de actualiteit van de week zullen doornemen. De VARA besloot vandaag het programma voorlopig van de buis te halen, nadat Spijkerman liet weten naar Tien te willen overstappen.
Maar jij hebt al kaartjes...quote:
Ik heb dat gezien gister. Dat was wel humor. van Muiswinkel was weer meesterlijk. Maar het was niet iets van z'n introductie van zijn nieuwe programma. Het was gewoon een interview. Waarbij de cabaretiers ook nog wat commentaar gaven in hun "rol". Het is ook nog niet zeker dat het Cabaret meegaat met Jack.quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:52 schreef Neoktheone het volgende:
Spijkerman gaat vanavond geloof ik ook iets doen bij BvD, met een aantal cabaretiers. Misschien een soort introductie van zijn nieuwe programma bij Tien...
[..]
edit: dat was dus gisteravond... goeiemorgen Koen :S
jij hier... gezellig.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
meneer is weer onder de levenden...
Ja, als jij eens snel optieft met die avatarquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
meneer is weer onder de levenden...
Hij is wel mooi.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja, als jij eens snel optieft met die avatar![]()
Ik wist dat die voorbij zou komen ...quote:
Geweldig jaquote:
Ach hij heeft nu ook z'n lolletje.. dat is ook het enige wat hij kan hebben dit jaar... voor de rest is het alleen maar drama, net als dat jaar daarvoor en daarvoor... zeg hoe vaak is Feyenoord de laatste 10 jaar eigenlijk kampioen geworden?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey Cart_man, hoe gaat het met Feyenoord dit jaar? Gaat lekker he?
Na und?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey Cart_man, hoe gaat het met Feyenoord dit jaar? Gaat lekker he?
Een keerquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach hij heeft nu ook z'n lolletje.. dat is ook het enige wat hij kan hebben dit jaar... voor de rest is het alleen maar drama, net als dat jaar daarvoor en daarvoor... zeg hoe vaak is Feyenoord de laatste 10 jaar eigenlijk kampioen geworden?
We schakelden in elk geval wel een ploeg uit Milaan uit in de halve finale van een Europese beker.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach hij heeft nu ook z'n lolletje.. dat is ook het enige wat hij kan hebben dit jaar... voor de rest is het alleen maar drama, net als dat jaar daarvoor en daarvoor... zeg hoe vaak is Feyenoord de laatste 10 jaar eigenlijk kampioen geworden?
mijn heldquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
We schakelden in elk geval wel een ploeg uit Milaan uit in de halve finale van een Europese beker.
3e keer dat ik het met je eens benquote:
Eng he, stel je toch eens voor, zometeen gaan we mekaar nog aardig vindenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
3e keer dat ik het met je eens ben
Ach, we worden vast weer eens kampioen, maar de eerst komende 100 jaar ff niet..quote:
Inter of AC, nogal een verschil mijn inziens maar goed what the fuck maakt het uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
We schakelden in elk geval wel een ploeg uit Milaan uit in de halve finale van een Europese beker.
Neeeee dat kan ik me gewoon niet voorstellenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:32 schreef BZ het volgende:
[..]
Eng he, stel je toch eens voor, zometeen gaan we mekaar nog aardig vinden![]()
een tussen eeuwquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ach, we worden vast weer eens kampioen, maar de eerst komende 100 jaar ff niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |