verder aanverwant topic, gaat over punk, en waarom hedendaagse punk geen punk meer is/mag genoemt worden
waarom punk een loze bedreiging is.
maar laten we nu maar verder gaan:
quote:okee, mn moeder is redelijk jong, maar pennywise wordt door mijn moeder zeker weten als 'takkeherrie' geclassificeerd... ze houd van jazz... niet van punk.. toen ik gister door ging vragen of ze het echt meende bleef ze van mening dat het een goed nummer was maar ik hoorde de twijfel in haar stem.. ze wil denk ik meer gewoon 'hip' overkomen ofzo..
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:17 schreef ranja het volgende:[..]
Ik weet niet hoe oud je moeder is maar Pennywise is natuurlijk een behoorlijk zachtaardig bandje, goed in het gehoor liggende meezingers, enzovoort... Dat is punk tegenwoordig. Denk dat de reactie op een cradle of filth wel wat anders geweest zou zijn
quote:Misschien heb je gewoon gelijk, misschien werd ze onzeker van 'wat heb ik nou weer gezegd'. Ik heb ook wel eens gezegd dat ik een cover van Faith van George Michael erg leuk vond... dat was erg schrikken toen ik er achter kwam dat dat door een erg vreselijk bandje gedaan wordt (limp bizkit natuurlijk). Dan wil je ineens liever niet meer toegeven dat je dat eigenlijk wel leuk vind... ik ken het nummer dat je noemde zo niet maar het zal niet de hardste van pennywise zijn neem ik aan maar een van de gladste.... tja. Moet je misschien toch eens naar echte punk gaan luisteren...
okee, mn moeder is redelijk jong, maar pennywise wordt door mijn moeder zeker weten als 'takkeherrie' geclassificeerd... ze houd van jazz... niet van punk.. toen ik gister door ging vragen of ze het echt meende bleef ze van mening dat het een goed nummer was maar ik hoorde de twijfel in haar stem.. ze wil denk ik meer gewoon 'hip' overkomen ofzo..![]()
quote:ik luister ook dead kennedys en propagandi en ook verschillende hardcore enz... daar ligt het niet aan.. ik heb m hele zooi pennywise op me comp, en die selecteer ik gewoon allemaal en dan luister ik alles, en toevallig stond searching op... idd niet het meest harde idd.. maja
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:35 schreef ranja het volgende:[..]
Misschien heb je gewoon gelijk, misschien werd ze onzeker van 'wat heb ik nou weer gezegd'. Ik heb ook wel eens gezegd dat ik een cover van Faith van George Michael erg leuk vond... dat was erg schrikken toen ik er achter kwam dat dat door een erg vreselijk bandje gedaan wordt (limp bizkit natuurlijk). Dan wil je ineens liever niet meer toegeven dat je dat eigenlijk wel leuk vind... ik ken het nummer dat je noemde zo niet maar het zal niet de hardste van pennywise zijn neem ik aan maar een van de gladste.... tja. Moet je misschien toch eens naar echte punk gaan luisteren...
Ik noem een dead kennedys maar weer eens...
de rest van pennywise dat ik liet horen vond ze wel kut btw
quote:Net als bij mij de rest van Limp Bizkit
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:39 schreef iroQuai het volgende:
de rest van pennywise dat ik liet horen vond ze wel kut btw![]()
Ach pretpunk is soms ook wel leuk, ik heb ook een cd van Nofx en wat van Snuff (in the fishtank bijvoorbeeld met maar liefst 4 versies van het 'bananenlied' )
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:15 schreef Tweek het volgende:
Ehm pennywise is niet pret punk, of bedoelde je dat niet?
quote:Dus dat is dan per definitie pretpunk?
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:56 schreef ranja het volgende:[..]
![]()
Komt wel dicht bij... zit toch ook op epitaph...
quote:dus alle bands bij epitaph zijn pretpunk
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:56 schreef ranja het volgende:[..]
![]()
Komt wel dicht bij... zit toch ook op epitaph...
quote:dat bedoel ik dus..
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:57 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Dus dat is dan per definitie pretpunk?
![]()
beetje loze beredenering.. tis pretpunk want het zit bij epitaph..
quote:ja wor ik altijd zo vrolijk van
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:01 schreef =HellFire= het volgende:
downset - pure traumaVET HAPPY MAN!!!!
quote:wat 'lichter verteerbare' punk, meestal met grappige ondertoon en politiek standpunt komt (meestal) minder naar voren (ja idd, nofx, don't call me white ook politiek, en andere geen lichter verteerbare punk soms ook weer helemaal niet politiek, maar so what) denk ik
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:01 schreef ranja het volgende:Ha ha... wat verstaan jullie dan onder pretpunk?
maar bands zoals madball, downset, dropkick murphy's, 98 mute, en nog veel meer vind ik geen pretpunk, net zo als de verschillende skabands die bij epitaph zitten...
wat versta JIJ dan onder pretpunk? of eerder, wat niet? bij epitaph is dus fout... wat is goed? fat wreck? i scream? of helemaal niks en op je eigen houtje alles uitgeven?
quote:ik denk dat pennywise een stuk serieuzer bezig is dan nofx... dat hoor je aan de teksten wel.. don't call me white kan dan een politiek nummer zijn, maar blijft een grappige ondertoon houden.. bij de nummers van pennywise kan ik geen grappige ondertoon ontdekken eerlijk gezegt
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:04 schreef ranja het volgende:
Hm, en zit er zoveel verschil tussen nofx en pennywise? Nofx heeft ook een nummer 'Don't call me white' wat je als politiek nummer zou kunnen opvatten....
quote:Jah, in die cover van Stand by Me! Dan hoor je in die toon van Jim dat ie bijna moet lachen.
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:11 schreef iroQuai het volgende:[..]
ik denk dat pennywise een stuk serieuzer bezig is dan nofx... dat hoor je aan de teksten wel.. don't call me white kan dan een politiek nummer zijn, maar blijft een grappige ondertoon houden.. bij de nummers van pennywise kan ik geen grappige ondertoon ontdekken eerlijk gezegt
quote:owjah
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:42 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Jah, in die cover van Stand by Me! Dan hoor je in die toon van Jim dat ie bijna moet lachen.
idd, en lets smoke some pot is ook niet echt serieus...
maar dat zijn de covers.. de gewone liedjes op de CD zijn toch wel serieuzerderder
quote:Die covers waren trouwens nog gemaakt voordat Jason Thirsk (R.I.P.) zelfmoord had gepleegd. Althans, dat denk ik. Daarna zijn ze veranderd geloof ik. Minder vrolijk.
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:47 schreef iroQuai het volgende:[..]
owjah
![]()
was even een paar covers vergeten
![]()
![]()
idd, en lets smoke some pot is ook niet echt serieus...
maar dat zijn de covers.. de gewone liedjes op de CD zijn toch wel serieuzerderder
quote:vanaf full circle is dat... die hele cd is opgedragen aan hem...
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:48 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Die covers waren trouwens nog gemaakt voordat Jason Thirsk (R.I.P.) zelfmoord had gepleegd. Althans, dat denk ik. Daarna zijn ze veranderd geloof ik. Minder vrolijk.
maja.. van ranja nog steeds geen tegenwoord.. k wil nou wel weten wat HIJ onder pretpunk verstaat
quote:Yup. I know. Goeie cd!
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:52 schreef iroQuai het volgende:[..]
vanaf full circle is dat... die hele cd is opgedragen aan hem...
echte punk:
seein red
orwell nation
Point of few
enz enz.
crass
amebix
catharsis(veel, heel veel metal)
R.
quote:wat is jou defenitie van pretpunk dan? en je defenitie van 'echte' punk?
Op woensdag 10 oktober 2001 12:46 schreef xobelix het volgende:
alle bovengenoemnde punk is in mijn ogen pretpunk.echte punk:
seein red
orwell nation
Point of few
enz enz.crass
amebix
catharsis(veel, heel veel metal)
R.
quote:s goed teken toch
Op woensdag 10 oktober 2001 16:12 schreef Scylla het volgende:
tjesus heej,deeltje drie alweer,dat ahd ik nog nie eens gezien.........t gaat snel tegenwoordig
quote:violist dr bij is wel leuk, maar dat pretpop staat me niet zo aan in de omschrijving
Op woensdag 10 oktober 2001 15:31 schreef Tweek het volgende:
Yellowcard is ook nog een leuk bandje, erg onbekend nog geloof ik, is een beetje pop/pret/punk/rock, leuke is dat ze ook een violist hebben, klinkt iig wel lekker.
Give 'em the boot en 1.039/Smoothed Out van Green Day
quote:give em the boot is inderdaad erg goede cd
Op woensdag 10 oktober 2001 17:04 schreef WaterBlade7 het volgende:
* WaterBlade7 heeft vandaag een 2 hele koele CD's gekocht!!Give 'em the boot en 1.039/Smoothed Out van Green Day
die greenday ken ik niet ei'k.. is leuk?
Over de pretpunk/echte punk discussie; Pennywise is GEEN pretpunk. Bovendien ben ik het niet mee eens dat Pennywise voordat Thirsk dood ging veel minder serieus was dan nu. Ze zijn vanaf Full Circle opeens wel veel politieker gericht geworden enzo, maar tis niet zo dat ze daarvoor teksten schreven waar je spontaan van in de lach schiet.
Overigens heb ik wel eens wat van dead kennedys geluisterd en ik vond het bar slecht. Echte pretpunk is imo Blink 182, NOFX ook behoorlijk, alleen heeft NOFX wel zo nu en dan bepaalde standpunten die naar voren komen en gaat Blink 182 nergens over.
En iets is toch niet meteen slecht als het pretpunk is?!
quote:Volgens mij is het deel 1....zwarte hoes met een paar gebouwen.
Op woensdag 10 oktober 2001 17:06 schreef iroQuai het volgende:[..]
give em the boot is inderdaad erg goede cd
welk deel? 1 of 2? zijn alle2 iig erg goed..
die greenday ken ik niet ei'k.. is leuk?
1.039/Smoothed out slappy hours is een samenvoeging van de EP "Slappy" en "1.000 hours". Een re-release dus. Hij is goed. Alleen de sound is wat minder dan bijv. Dookie, maar dat geeft nix, hijs fijn.
quote:nee vind ik dus ook... maar sommige mensen denken hier ander over blijkbaar..
Op woensdag 10 oktober 2001 19:32 schreef Noodles het volgende:En iets is toch niet meteen slecht als het pretpunk is?!
ik wil eigenlijk nog steeds wel een reply van ranja met uitleg waarom alles wat bij epitaph zit slecht is en/of pretpunk is... zo iets iig want die heeft zich niet meer vertoont in dit topic..
quote:SMoothed out/slappy hours vond ik wat tegen vallen, maar Kerplunk daarentegen is wel geinig.
Op woensdag 10 oktober 2001 21:10 schreef WaterBlade7 het volgende:[..]
Volgens mij is het deel 1....zwarte hoes met een paar gebouwen.
1.039/Smoothed out slappy hours is een samenvoeging van de EP "Slappy" en "1.000 hours". Een re-release dus. Hij is goed. Alleen de sound is wat minder dan bijv. Dookie, maar dat geeft nix, hijs fijn.
En penny wise roeleert!
* -Mellowdy- heeft de albummies: full circle en about time!
Fijn voor s'ochtends in de bus, als je aan het ontwaken bent
quote:niet alleen sochtends hoor
Op donderdag 11 oktober 2001 10:54 schreef -Mellowdy- het volgende:
pretpunk nummer, waar ik supervrolijk wordt: Offspring- Don't pick it up!En penny wise roeleert!
* -Mellowdy- heeft de albummies: full circle en about time!
quote:Nee, maar ik zie ze als ik eerlijk ben niet meer zo snel een nummer maken als Stand By Me waar ze met z'n allen een beetje vrolijk staan te zingen. Die tijd is helaas voorbij.
Op woensdag 10 oktober 2001 19:32 schreef Noodles het volgende:Over de pretpunk/echte punk discussie; Pennywise is GEEN pretpunk. Bovendien ben ik het niet mee eens dat Pennywise voordat Thirsk dood ging veel minder serieus was dan nu. Ze zijn vanaf Full Circle opeens wel veel politieker gericht geworden enzo, maar tis niet zo dat ze daarvoor teksten schreven waar je spontaan van in de lach schiet.
quote:Hell yeah, supervoorbeeld van een pretpunk nummer.
Op donderdag 11 oktober 2001 10:54 schreef -Mellowdy- het volgende:
pretpunk nummer, waar ik supervrolijk wordt: Offspring- Don't pick it up!...
En voor ALTIJD ja, niet alleen in de bus.
En we weten nog steeds niet waarom ranje vindt dat alles wat bij epitaph zit slecht is en/of pretpunk is...
quote:en toch is het ranja maja
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:30 schreef =HellFire= het volgende:
^^ Get upphaaaaaaaaa ^^En we weten nog steeds niet waarom ranje vindt dat alles wat bij epitaph zit slecht is en/of pretpunk is...
idd ik ben nu ook toch wel heel erg nieuwschierig
maar ik heb zo'n gevoel dat ranja zich hier niet meer laat zien omdat ie zelf ook wel door heeft dat wat hij zei ei'k onzin was omdat de helft van zn platencollectie ook van epitaph is
quote:Ranja, Ranje...
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:57 schreef iroQuai het volgende:[..]
en toch is het ranja maja
![]()
idd ik ben nu ook toch wel heel erg nieuwschierig
maar ik heb zo'n gevoel dat ranja zich hier niet meer laat zien omdat ie zelf ook wel door heeft dat wat hij zei ei'k onzin was omdat de helft van zn platencollectie ook van epitaph is
What is in a name
Call Billy Jane
He's still the same
It's not on him to blame
So if you don't understand
go fuck yourself with your difficult name!
En ja, hehehe, niet zeiken, Epitaph roelt! 75 % van de muziek waar ik naar luister/die ik cool vind komt van Epitaph.
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ranja, Ranje...
What is in a name
Call Billy Jane
He's still the same
It's not on him to blame
So if you don't understand
go fuck yourself with your difficult name!
quote:ja idd, klopt, zit gewoon heel veel goede muziek bij epitaph... okee, ook wat shit, maar t meeste is echt goed..
En ja, hehehe, niet zeiken, Epitaph roelt! 75 % van de muziek waar ik naar luister/die ik cool vind komt van Epitaph.
wat niet wil zeggen dat andere labels geen goede muziek hebben..
quote:Jaja, Undeclinable rockt!
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:08 schreef iroQuai het volgende:[..]
[..]ja idd, klopt, zit gewoon heel veel goede muziek bij epitaph... okee, ook wat shit, maar t meeste is echt goed..
wat niet wil zeggen dat andere labels geen goede muziek hebben..
En nee, andere labels hebben ook geen slechte muziek alleen... als ik naar al die bands van die labels moet luisteren moet ik naar tientalle goeie bands luisteren en das een beetje teveel van 't goeie. Daarom luister ik eigenlijk alleen maar naar Epitaph.
Snappie?
quote:euh.. nee..
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:11 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Jaja, Undeclinable rockt!
En nee, andere labels hebben ook geen slechte muziek alleen... als ik naar al die bands van die labels moet luisteren moet ik naar tientalle goeie bands luisteren en das een beetje teveel van 't goeie. Daarom luister ik eigenlijk alleen maar naar Epitaph.
Snappie?
quote:Sorteren alleen op label? Nah dat ook weer niet echt... ehh nu spreek ik me een beetje tegen geloof ik, awww fok it, tis al eh laat!
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:15 schreef iroQuai het volgende:[..]
euh.. nee..
je sorteert je muziek op label? je luistered bijna alleen maar epitaph omdat je anders te veel moet luisteren? vind ik beetje gekik luister de muziek die ik goed vind... das idd vaak van epitaph, maar lang niet altijd.. ik let er niet eens op, maar soms zie je gewoon zo van 'eej, ook (al) van epitaph..'
Ik heb het dus over de punkrock zoals je die vindt op Epitaph.
quote:omdat daar ook heel veel goeds tussen zit!
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:17 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Sorteren alleen op label? Nah dat ook weer niet echt... ehh nu spreek ik me een beetje tegen geloof ik, awww fok it, tis al eh laat!
anywayz, tsja, wat ik bedoel is, er is zooooveeeeeel goeds op Epitaph, waarom dan naar een ander label gaan?
Ik heb het dus over de punkrock zoals je die vindt op Epitaph.
je zit muziek in hokjes te proppen label-hokjes
waarom alleen epitaph luisteren als er nog meer andere goede bands zijn???
quote:Jah ik dacht ik doe orgineel, ik prop geen mensen in hokjes, neej das lame.
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:20 schreef iroQuai het volgende:[..]
omdat daar ook heel veel goeds tussen zit!
je zit muziek in hokjes te proppen
label-hokjes
waarom alleen epitaph luisteren als er nog meer andere goede bands zijn???
IK PROP MUZIEK IN HOKJES!
Toch wel ironisch, ik lul nu over dat ik alleen maar naar Epitaph luister.....
TERWIJL IK LUISTER NAAR SUM41 wat alles behalve Epitaph is!
Oh ik weet de reden al, me portomonee laat dat niet toe en me hdd ook niet.
Nah, kiddin.
It makes no difference... it makes no difference to meeeeeeeeeeee!
Sum41 roelt best wel eigenlijk nog toch wel.
maja.. punk roels gewoon
hoewel ik sum41 niet echt gweldig vind...
en nu wil ik een reactie van ranja
quote:Ach ja, ik had er zin in, wil ook eens onzin zien in een forum zonder in onzin te zitten.
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:25 schreef iroQuai het volgende:oek origineel was het wel..
maar beetje onzin ook wel![]()
maja.. punk roels gewoon
![]()
hoewel ik sum41 niet echt gweldig vind...
en nu wil ik een reactie van ranja![]()
Waarom vind je Sumeenveertig niet gweldig?
En hotdiggertydamn ik wil die reactie ook!
quote:k ken maar een paar nummers hoor, maar tis iets te blink-achtig vind ik... persoonlijk vind ik blink meer pop met een beetje punk dan anderzom... sum heeft daar ook een handje van..
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:27 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ach ja, ik had er zin in, wil ook eens onzin zien in een forum zonder in onzin te zitten.
Waarom vind je Sumeenveertig niet gweldig?
En hotdiggertydamn ik wil die reactie ook!
dat geschud met die gezichten en die monden die alle kanten op vliegen is btw wel koel
quote:Nah, Blink is echt weer heeeeel anders dan Sum, ga het maar es goed vergelijken.
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:38 schreef iroQuai het volgende:[..]
k ken maar een paar nummers hoor, maar tis iets te blink-achtig vind ik... persoonlijk vind ik blink meer pop met een beetje punk dan anderzom... sum heeft daar ook een handje van..
dat geschud met die gezichten en die monden die alle kanten op vliegen is btw wel koel
En dat geschud is allemaal heel leuk en aardig, maar die voorkant van hun 2e cd die nu in de winkels ligt; AARGH!
Bij komt het meerendeel ook van epitaph, maar dat komt ook omdat de punk-o-rama's van hun zijn en pennywise erbij zit.
Maar goed meestal kom ik er pas later achter dat ze bij epitaph zitten of niet.
Anyway, echt punk is Shikari!
/Paul
quote:ik geloof ook best dat het heel anders is, maar toch lijkt t n klein beetje op elkaar, en dat maakt het juist dat ik het niet zo heel erg geweldig vindt...
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:01 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Nah, Blink is echt weer heeeeel anders dan Sum, ga het maar es goed vergelijken.
En dat geschud is allemaal heel leuk en aardig, maar die voorkant van hun 2e cd die nu in de winkels ligt; AARGH!
quote:hellcat records is toch onderdeel van epitaph?
Op zaterdag 13 oktober 2001 10:11 schreef Tweek het volgende:
Hellcat en fat wreck chords hebben ook goeie bands.Bij komt het meerendeel ook van epitaph, maar dat komt ook omdat de punk-o-rama's van hun zijn en pennywise erbij zit.
Maar goed meestal kom ik er pas later achter dat ze bij epitaph zitten of niet.
ik ken hellcat alleen van give em the boot, en give em the boot staat gewoon op de epitaph site.. en alle bands die op give em the boot staan zitten ook bij epitaph (naja allemaal weet ik niet, maar veel wel, de rest maybe ook maar weet ik niet)
quote:hey xobelix, hardstikke leuk dat je al die namen blijft noemen, maar wat is volgens jou nou echte punk? (dus geen namen maar uitleg graag) is echte punk als het niet bij epitaph zit, is het echte punk als het onbekend is, wanneer is het echte punk?
Op zaterdag 13 oktober 2001 13:09 schreef Asphyxion het volgende:
Teheheeee.... xobelix hier....Anyway, echt punk is Shikari!
/Paul
quote:Nou ja ze hebben hun eigen site, maar bands die op cds van fat wreck chords staan zitten ook bij epitaph, dus ja ik weet ook allemaal niet meer.
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:14 schreef iroQuai het volgende:[..]
hellcat records is toch onderdeel van epitaph?
ik ken hellcat alleen van give em the boot, en give em the boot staat gewoon op de epitaph site.. en alle bands die op give em the boot staan zitten ook bij epitaph (naja allemaal weet ik niet, maar veel wel, de rest maybe ook maar weet ik niet)
En jullie vragen jezelf af waarom ik alleen Epitaph luister... JUIST!
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
Alle wegen leiden uiteindelijk naar Epitaph.En jullie vragen jezelf af waarom ik alleen Epitaph luister... JUIST!
quote:Hey, grotendeels beperken! Tis echt niet zo dat ik alleen maar naar Epitaph luister!
Op zondag 14 oktober 2001 11:39 schreef iroQuai het volgende:[..]
ik blijf het suf vinden dat je jezelf beperkt tot 1 label, maja.. tis je eige keuze
quote:Ik postte dat over Shikari, niet xobelix. Ik ken hem alleen van een ander msg board...
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:16 schreef iroQuai het volgende:[..]
hey xobelix, hardstikke leuk dat je al die namen blijft noemen, maar wat is volgens jou nou echte punk? (dus geen namen maar uitleg graag) is echte punk als het niet bij epitaph zit, is het echte punk als het onbekend is, wanneer is het echte punk?
Anyway, ik zou niet willen zeggen dat bands die op Epitaph zitten niet punk zijn. Bad Religion en Death By Stereo zijn zeker wel punk...
Ach, wie ben ik om te zeggen wat wel en geen punk is...
Blink 182 en Offspring zijn iig geen punk!
quote:Epitaph is volgens mij in die gevallen slechts distributeur.
Op zondag 14 oktober 2001 01:58 schreef Tweek het volgende:[..]
Nou ja ze hebben hun eigen site, maar bands die op cds van fat wreck chords staan zitten ook bij epitaph, dus ja ik weet ook allemaal niet meer.
quote:nu onder mn eigen naam... cookies zijn irri
Op zondag 14 oktober 2001 15:26 schreef Asphyxion het volgende:[..]
Ik postte dat over Shikari, niet xobelix. Ik ken hem alleen van een ander msg board...
Anyway, ik zou niet willen zeggen dat bands die op Epitaph zitten niet punk zijn. Bad Religion en Death By Stereo zijn zeker wel punk...
Ach, wie ben ik om te zeggen wat wel en geen punk is...
Blink 182 en Offspring zijn iig geen punk!
maar jij hebt wel gelijk, BR en DBS zijn echt wel punk en zitten toch echt bij epitaph
En het is dan ook poppunk (voor dezoveelste keer!)
En Offspring was punk. Nu niet meer.
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 19:18 schreef =HellFire= het volgende:
Blink182 is like FisherPrice: My first Punk band.En het is dan ook poppunk (voor dezoveelste keer!)
En Offspring was punk. Nu niet meer.
maar oude offspring is wel leuk ja, maar nieuwe is echt bagger idd..
quote:Mark van Blink zegt toch echt : We're like Fisher Price: My First Punk Band." - Hoppus on Blinks relationship with fans
Op zondag 14 oktober 2001 19:27 schreef iroQuai het volgende:[..]
tis toch sony? my first sony? niet my first fisherprice
En volgens mij heeft Mark wel ervaring met FisherPrice hoor!
quote:oooww
Op zondag 14 oktober 2001 19:31 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Mark van Blink zegt toch echt : We're like Fisher Price: My First Punk Band." - Hoppus on Blinks relationship with fans
dat weet ik niet..
ik d8 dat je zoiets bedoelde als 'my first sony' 'my first punkband'
als je punk wil gaan luisteren begin je bij blink, niet omdat ze zo goed zijn maar omdat ze bekend zijn..
net als bij my first sony
zo iets d8 ik dat je bedoelde.. maar is niet zo dus
quote:Zo bedoelen zij het ook
Op zondag 14 oktober 2001 19:33 schreef iroQuai het volgende:[..]
oooww
dat weet ik niet..
ik d8 dat je zoiets bedoelde als 'my first sony' 'my first punkband'
als je punk wil gaan luisteren begin je bij blink, niet omdat ze zo goed zijn maar omdat ze bekend zijn..
net als bij my first sony
zo iets d8 ik dat je bedoelde.. maar is niet zo dus
quote:maar das dan toch wel sony niet fisherprice?
Op zondag 14 oktober 2001 19:38 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Zo bedoelen zij het ook
quote:Ze zijn blijven steken in hun jeugdjaren I guess.
Op zondag 14 oktober 2001 19:40 schreef iroQuai het volgende:[..]
maar das dan toch wel sony niet fisherprice?
quote:hmnvz.. okee
Op zondag 14 oktober 2001 19:40 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ze zijn blijven steken in hun jeugdjaren I guess.
Vandaar de Fisherprice thing.
heeft iemand nog namen van leuke skapunk bandjes?
quote:The Shandon.
Op zondag 14 oktober 2001 19:51 schreef iroQuai het volgende:[..]
hmnvz.. okee
heeft iemand nog namen van leuke skapunk bandjes?
quote:dij the shandon weegt het ska element het zwaarst.. ik zoek meer bands waar het punk element zwaarder weegt..
Op zondag 14 oktober 2001 19:56 schreef =HellFire= het volgende:[..]
The Shandon.
( zoiets?
weet nie hoe ik t uit moet leggen)
quote:Ugh, ik heb geen verstand van ska en punkska.
Op maandag 15 oktober 2001 15:32 schreef iroQuai het volgende:[..]
dij the shandon weegt het ska element het zwaarst.. ik zoek meer bands waar het punk element zwaarder weegt..
(
zoiets?
weet nie hoe ik t uit moet leggen)
Wil iemand mij het dan uitleggen?
DANK U!
quote:ska is leuk
Op maandag 15 oktober 2001 15:50 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ugh, ik heb geen verstand van ska en punkska.
Wil iemand mij het dan uitleggen?
DANK U!
skapunk is leuker
quote:Een uitleg van een ska/punkska expert! NIET VAN EEN LEEK DIE IROQUAI HEET!
Op maandag 15 oktober 2001 16:23 schreef iroQuai het volgende:[..]
ska is leuk
punk is leukskapunk is leuker
Ok ok don't hurt me now!
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 19:05 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Een uitleg van een ska/punkska expert! NIET VAN EEN LEEK DIE IROQUAI HEET!
![]()
![]()
Ok ok don't hurt me now!
vond je het geen goede uitleg?
ging net btw melt banana downloaden, tsjees wat is dat vage muziek zeg
sommige liedjes zijn een soort punk alleen dan met hele hoge klanken zo vaag
quote:Well, uhm.... hoe moet ik dit netjes uitleggen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:32 schreef iroQuai het volgende:[..]
![]()
vond je het geen goede uitleg?
Ik vond het een beetje... aan de magere kant.
quote:We zijn trouwens de enige 2 die nog echt posten in dit topic. WE ARE ELITE! It's our job to keep this punkrock topique elite!!!! (ontzettend lekker nummer van NOFX btw
Op woensdag 17 oktober 2001 14:23 schreef iroQuai het volgende:
hmnvz, topic zakt een beetje weg..
It's my job to keep this punkrock topique elite
this topic ain't your fucking industrrrrrryyyyy
ik heb 2 weken terug bij bol.com maar eens 3 cd'tjes van less than jake besteld, maar die dingen zijn verdomd moeilijk te krijgen.
weet 1 van jullie nog een goede cd zaak in het NOORDEN van het land?
quote:We zijn mannen? Thanks for telling me.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:14 schreef catch het volgende:
ja hoor, jullie zijn de mannen!ik heb 2 weken terug bij bol.com maar eens 3 cd'tjes van less than jake besteld, maar die dingen zijn verdomd moeilijk te krijgen.
weet 1 van jullie nog een goede cd zaak in het NOORDEN van het land?
Anyways, nee, en ik woon ook in het Noorden des Lands, (Assen, bleh. )
quote:Owwwww, jullie snappen het ook echt niet heh
Op zondag 14 oktober 2001 19:40 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ze zijn blijven steken in hun jeugdjaren I guess.
Vandaar de Fisherprice thing.
snappie ?
quote:drenthe sux, wat platenzaken en concerten betreft
Op donderdag 18 oktober 2001 14:02 schreef =HellFire= het volgende:[..]
We zijn mannen? Thanks for telling me.
Anyways, nee, en ik woon ook in het Noorden des Lands, (Assen, bleh.
)
lekker centraal, goeje platenzaak ('t oor) en lekker centraal.. ow dat had ik al gezegt
quote:Wij snappen!
Op donderdag 18 oktober 2001 21:03 schreef SoeperKoe het volgende:[..]
Owwwww, jullie snappen het ook echt niet heh
Fisherprice heeft toch allemaal van dat spul voor kleine kinder en dat heet dan "My First *blabla*..."snappie ?
Nee geintje hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 19-10-2001 11:38]
quote:Ugh, als ik OV heb kom ik nog wel es langs ofzo!
Op donderdag 18 oktober 2001 21:57 schreef iroQuai het volgende:woont gewoon in hilversum..
lekker centraal, goeje platenzaak ('t oor) en lekker centraal.. ow dat had ik al gezegt
quote:nee in 't oor is ook niet alles te vinden, maar wel veel en veel meer dan in de lokale FRS... en je kan ook toch wel bijna alles bestellen.
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:37 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ugh, als ik OV heb kom ik nog wel es langs ofzo!
Sommige cd's zijn hier NIET te vinden!
is via internet bestellen geen idee dan voor jou, of werkt dat niet goed genoeg?
quote:Weet je een goedkoop bedrijfje dan? Heb het idee dat ik altijd veel goedkoper uitben als ik in die oude stoffige cd winkeltjes zoek.
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:30 schreef iroQuai het volgende:[..]
nee in 't oor is ook niet alles te vinden, maar wel veel en veel meer dan in de lokale FRS... en je kan ook toch wel bijna alles bestellen.
is via internet bestellen geen idee dan voor jou, of werkt dat niet goed genoeg?
quote:idd wel langer dan ze zeggen.. ze zeggen een weekje, maar tis meestal 2 of 3, maar t komt altijd en 21/2 week is niet eens zo heel lang als je er je favo muziek voor terugkrijgt..
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:01 schreef Noodles het volgende:
Je kan beter ff op internet zoeken want bij het Oor bestellen duurt ook best lang. Ik ken iemand die een cd van No use for a name had besteld en daar echt een paar weken op heeft moeten wachten.
quote:jah klopt ook wel, maja, oude stoffige punkmuziekwinkeltjes zijn bijna niet te vinden dus zul je toch echt wat meer geld uit moeten geven denk ik :S
Op vrijdag 19 oktober 2001 18:16 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Weet je een goedkoop bedrijfje dan? Heb het idee dat ik altijd veel goedkoper uitben als ik in die oude stoffige cd winkeltjes zoek.
quote:Fuck.
Op vrijdag 19 oktober 2001 18:38 schreef iroQuai het volgende:[..]
jah klopt ook wel, maja, oude stoffige punkmuziekwinkeltjes zijn bijna niet te vinden dus zul je toch echt wat meer geld uit moeten geven denk ik :S
Hmm... ok. Moet dan maar heh.
Iemand nog leuke adresjes waar je goedkoop cd's kan kopen in de buurt van Groningen/Drenthe?
quote:ik moet bij bol.com ook 4 weken wachten op cd'tjes van less than jake
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:01 schreef Noodles het volgende:
Je kan beter ff op internet zoeken want bij het Oor bestellen duurt ook best lang. Ik ken iemand die een cd van No use for a name had besteld en daar echt een paar weken op heeft moeten wachten.
quote:maar dan heb je m wel
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:17 schreef catch het volgende:[..]
ik moet bij bol.com ook 4 weken wachten op cd'tjes van less than jake
k had die CD ei'k gekocht omdat ik 'hopeless romantic' zo koel vond (jah ik weet, heb ik de verkeerde cd gekocht, want hier staat ie niet op, maja, boeie, wilde gewoon EEN cd van bouncing souls, maakte me niet zo veel uit welke) maar heb ik goede keuze gemaakt of zijn de andere CD's beter, en zo ja, welke?
Ik ken verder geen andere cd's van de BS
Trouwens, schiet me weer te binnen, binnenkort een nieuw cd'tje van Greenday - International Superstars heet ie dacht ik. Verzamelcd met hun beste nummers van al hun bekende cd's + 4 nieuwe. En ze krijgen ook een dvd met al hun clips en meer (live)materiaal. Lijkt me leuk om te hebben.
Is de DVD van Offspring - Huck it een beetje goed?
Nieuwe Greenday CD? Koel! Moet ik hebben De laatste was een beetje minder goed, helaas.
quote:Beetje nasale stem soms van die BS gast. Maarja, Billy Joe van Greenday heeft dat soms ook.
Op zondag 21 oktober 2001 20:47 schreef Stille het volgende:
Die 2 Bouncing Souls CDs zijn wel grappig, toch vind kan ik er geen "uren" naar luisteren. Die stem van die gast is echt om te-en. Maar goed, een paar liedjes zijn wel leuk.
Nieuwe Greenday CD? Koel! Moet ik hebben
De laatste was een beetje minder goed, helaas.
En Warning was best aardig, maar niet hun meesterwerkje. Dat is toch wel Dookie. Die cd blijft goed!
De tracklist van de binnenkort te verschijnen International Superhits van Greenday
1. Maria
2. Poprocks & Coke
3. Longview
4. Welcome To Paradise
5. Basket Case
6. When I Come Around
7. She
8. J.A.R. (Jason Andrew Relva)
9. Geek Stink Breath
10. Brain Stew
11. Jaded
12. Walking Contradiction
13. Stuck With Me
14. Hitchin' a Ride
15. Good Riddance (Time Of Your Life)
16. Redundant
17. Nice Guys Finish Last
18. Minority
19. Warning
20. Waiting
21. Macy's Day Parade
Gotta luv it
quote:Told ya.
Op zondag 21 oktober 2001 20:51 schreef Stille het volgende:
* Stille zoekt en vind:De tracklist van de binnenkort te verschijnen International Superhits van Greenday
1. Maria
2. Poprocks & Coke
3. Longview
4. Welcome To Paradise
5. Basket Case
6. When I Come Around
7. She
8. J.A.R. (Jason Andrew Relva)
9. Geek Stink Breath
10. Brain Stew
11. Jaded
12. Walking Contradiction
13. Stuck With Me
14. Hitchin' a Ride
15. Good Riddance (Time Of Your Life)
16. Redundant
17. Nice Guys Finish Last
18. Minority
19. Warning
20. Waiting
21. Macy's Day Parade
Gotta luv it
quote:Titel daarvan kan je ook wel opzoeken...
Op zondag 21 oktober 2001 20:54 schreef Stille het volgende:
3 nieuwe nummers en als ik het mag geloven 1 bonus track...
quote:Gaat zelf zoeken
Op zondag 21 oktober 2001 20:55 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Titel daarvan kan je ook wel opzoeken...
God wat een bonus!![]()
quote:nee, om uren naar te luisteren vind ik Bouncing Souls ook niet echt geschikt.. maar tis wel leuk voor n uurtje ofzow..
Op zondag 21 oktober 2001 20:47 schreef Stille het volgende:
Die 2 Bouncing Souls CDs zijn wel grappig, toch vind kan ik er geen "uren" naar luisteren. Die stem van die gast is echt om te-en. Maar goed, een paar liedjes zijn wel leuk.
Nieuwe Greenday CD? Koel! Moet ik hebben
De laatste was een beetje minder goed, helaas.
en die stem.. sjah, smaken verschillen, ik vind het juist wel koel die stem zo.. tis weer is wat anders, niet zo doorsnee, en zeker heel erg herkenbaar... maja, ieder zn eigen smaak hè?
die greendayCD.. sjah, kweet niet zo goed wat ik van greenday moet vinden.. vind het leuk voor kwartiertje ofzow, maar niet heel geweldig..
quote:Wat jij van Greenday vindt, vind ik dus van Bouncing Souls. Welke CDs van Greenday ken je allemaal trouwens? Want die laatste is niet echt geweldig...
Op zondag 21 oktober 2001 21:13 schreef iroQuai het volgende:[..]
nee, om uren naar te luisteren vind ik Bouncing Souls ook niet echt geschikt.. maar tis wel leuk voor n uurtje ofzow..
en die stem.. sjah, smaken verschillen, ik vind het juist wel koel die stem zo.. tis weer is wat anders, niet zo doorsnee, en zeker heel erg herkenbaar... maja, ieder zn eigen smaak hè?
die greendayCD.. sjah, kweet niet zo goed wat ik van greenday moet vinden.. vind het leuk voor kwartiertje ofzow, maar niet heel geweldig..
quote:jah ken idd niet veel van greenday.. heb dookie hier in de kast staan, vind ik wel leuk om 1 xje af te spelen maar als ie op repeat staat wordt ik er echt snel gek van..
Op zondag 21 oktober 2001 21:16 schreef Stille het volgende:[..]
Wat jij van Greenday vindt, vind ik dus van Bouncing Souls. Welke CDs van Greenday ken je allemaal trouwens? Want die laatste is niet echt geweldig...
quote:Warning vind ik zo'n klap-maar-lekker-mee-met-je-handjes muziek. Leuk voor 1 keer, maar niet om duizend keer te horen. Minority is trouwens wel errug happy! Beste nummer van de cd.
Op zondag 21 oktober 2001 21:19 schreef iroQuai het volgende:[..]
jah ken idd niet veel van greenday.. heb dookie hier in de kast staan, vind ik wel leuk om 1 xje af te spelen maar als ie op repeat staat wordt ik er echt snel gek van..
op mn comp heb ik ook warning maar die vind ik echt kut... maja k hoor ook van jullie dat die nou niet bepaald geweldig is
quote:als dat de beste van de cd is
Op zondag 21 oktober 2001 21:22 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Warning vind ik zo'n klap-maar-lekker-mee-met-je-handjes muziek. Leuk voor 1 keer, maar niet om duizend keer te horen. Minority is trouwens wel errug happy! Beste nummer van de cd.
quote:Ach, probeer dan es wat andere nummers/cd's uit! NIET van Warning. Probeer de cd Nimrod eens. Nummers als Nice Guys Finish Last, Hitchin a Ride, Platypus I hate you, Haushinka roelen imo.
Op zondag 21 oktober 2001 21:26 schreef iroQuai het volgende:[..]
als dat de beste van de cd is
En Time of Your Life is 't gevoeligste nummer wat ze ooit hebben gemaakt. Blijft mooi.
quote:is nimrod beste CD? of iig een van de goejere?
Op zondag 21 oktober 2001 22:01 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ach, probeer dan es wat andere nummers/cd's uit! NIET van Warning. Probeer de cd Nimrod eens. Nummers als Nice Guys Finish Last, Hitchin a Ride, Platypus I hate you, Haushinka roelen imo.
En Time of Your Life is 't gevoeligste nummer wat ze ooit hebben gemaakt. Blijft mooi.
k zal binnekort is gaan bekijken.. nu niet, nu veel en hard leren
Dookie is leuk, Nimrod ook (Hitchin a ride, the grouch, take back, platypus), maar absoluut hun beste cd is Insomniac. Hijs een stuk donkerder dan dookie, ietwat harder en veel rauwer dan nimrod. De teksten zijn ook een stuk beter/leuker dan op dookie. Fantastische cd (op het eerste nummer na).
'got a plan of action and cold blood and it smells as defiance;
i'll just wait for mom and dad to die and get my inheritance'
(Brat)
quote:Ik moet Insomniac toch maar eens kopen/downloaden, hij lijkt me ook errug goed. Clip van Walking Contradiction wat op die cd staat gezien trouwens? Meesterlijk.
Op maandag 22 oktober 2001 13:52 schreef Noodles het volgende:
Warning is idd een enorm teleurstellende cd. Op de een of andere manier rockt het gewoon niet.Dookie is leuk, Nimrod ook (Hitchin a ride, the grouch, take back, platypus), maar absoluut hun beste cd is Insomniac. Hijs een stuk donkerder dan dookie, ietwat harder en veel rauwer dan nimrod. De teksten zijn ook een stuk beter/leuker dan op dookie. Fantastische cd (op het eerste nummer na).
(Brat)
quote:Insomniac moet ik dus nog een keer zien te vinden...
Op maandag 22 oktober 2001 13:52 schreef Noodles het volgende:
Warning is idd een enorm teleurstellende cd. Op de een of andere manier rockt het gewoon niet.Dookie is leuk, Nimrod ook (Hitchin a ride, the grouch, take back, platypus), maar absoluut hun beste cd is Insomniac. Hijs een stuk donkerder dan dookie, ietwat harder en veel rauwer dan nimrod. De teksten zijn ook een stuk beter/leuker dan op dookie. Fantastische cd (op het eerste nummer na).
(Brat)
En walking contradiction is cool (de clip ook trouwens), die tekst is echt lache
Insomniac is zo'n beetje overal voor 25 piek in de schappen te vinden, dus het is zeker geen miskoop!
quote:oww als ik weer geld heb ga ik die dus echt wel ff zoeken
Op maandag 22 oktober 2001 16:30 schreef Noodles het volgende:
jaaaa die clip van geek stink breath is goooooorEn walking contradiction is cool (de clip ook trouwens), die tekst is echt lache
Insomniac is zo'n beetje overal voor 25 piek in de schappen te vinden, dus het is zeker geen miskoop!
nog mensen naar propagandhi geweest btw? in t topic over blink182 was iemand die het daar over had, en damn wat ben ik jaloers.. ik was er echt graag heen gegaan maja, geen geld en schulden al van vorige concert duss kon ff nix meer lenen...
mensen die WEL geweest zijn? vertel vertel vertel hoe was het?
Jammer dat ik hierdoor Planes Mistaken For Stars heb gemist, Propagandhi kan me weinig schelen...
quote:owwwjaah!!!
Op woensdag 24 oktober 2001 14:20 schreef Tweek het volgende:
Nog een leuke tip is dat je bij de site van pennywise hele bootlegs van concerten kan downloaden en ze hebben nog een redelijk kwaliteit ook.
dat had ik uitgevonden op school toen ging ik al die bootlegs downloaden en luisteren in de bieb bij ons op school (met koptelefoon, maar nog steeds heel hard) maar je mag helemaal niet dowlnoaden bij ons op school en de computers alleen maar voor educatieve doeleinden gebruiken en pennywise vonden ze niet educatief
dus toen moest ik van de comp. af en was t helemaal vergeten weer, maar thnx voor de tip
maarruh Asphyxion, waarom boycot je de melkweg?
ga je dr per defenitie niet heen, ook al speelt je favo. band er?
a. de sfeer nooit echt goed is
b. de entree prijzen te hoog zijn (en nog eens lidmaatschap)
Dan liever nara het Winston of OCCII...
quote:Heb ik dus ook, er is nog zoooooveeel goeds qua punkrock, welke bands MOET je nou geluisterd hebben? Iedereen zegt wat anders, tsja, now what?!
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:26 schreef WaterBlade7 het volgende:
* WaterBlade7 weet niet meer wat hij moet downloaden
quote:zo veel mogenlijk
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:26 schreef WaterBlade7 het volgende:
* WaterBlade7 weet niet meer wat hij moet downloaden
doe ik ook als ik naam zie/hoor erges meteen zo veel mogenlijk downloaden
als het niet leuk is gooi ik het weer weg en anders niet
en meestal is t wel leuk
beans is koel, maar weinig van te vinden, assorted jellybeans is ook koel
quote:gewoon alles luisteren waarvan je naam hoord, zo leer je veel kennen, en als t niet leuk is gooi je het toch weg?
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:31 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Heb ik dus ook, er is nog zoooooveeel goeds qua punkrock, welke bands MOET je nou geluisterd hebben? Iedereen zegt wat anders, tsja, now what?!
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:39 schreef Asphyxion het volgende:
Bad Religion en Seein Red moet je natuurlijk gewoon kennen...
zo zag mn desktop er een hele tijd uit
quote:Mja ok, maar ik vind meestal alles leuk en zoveel ruimte heb ik nou ook weer niet!
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:33 schreef iroQuai het volgende:[..]
gewoon alles luisteren waarvan je naam hoord, zo leer je veel kennen, en als t niet leuk is gooi je het toch weg?
Luxeprobleempje.
Trouwens, iemand al dat nieuwe nummer van Bad Religion gehoord? Sorrow heetie geloof ik.
quote:* iroQuai vind ook veel leuk
Op zondag 28 oktober 2001 12:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Mja ok, maar ik vind meestal alles leuk en zoveel ruimte heb ik nou ook weer niet!
Luxeprobleempje.
Trouwens, iemand al dat nieuwe nummer van Bad Religion gehoord? Sorrow heetie geloof ik.
maarruh nee ken ik niet, is ie leuk? zal m zo eens downloade ofzow..
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 12:12 schreef Noodles het volgende:
Nee ik kan em niet vinden op Kazaa
hoe nieuw is ie? maybe heb ik m al gewoon wel
maarruh zal zo ook eens kijken
quote:Hoogstens een paar dagen, aangezien hij pas binnenkort op de site van epitaph gereleased zou worden.
Op zondag 28 oktober 2001 12:13 schreef iroQuai het volgende:[..]
hoe nieuw is ie? maybe heb ik m al gewoon wel
maarruh zal zo ook eens kijken
Gister cooper en undeclinable gezien in het paard op hol, cooper was wel leuk, maar toen was het nog niet echt druk. Tegen de tijd dat undeclinable speelde was het al een stuk drukker. Goed concert, alle bekende nummers kwamen wel langs. Iig een beter concert als op lowlands, of dat moet komen omdat ik toen heel brak was.
quote:als ie toch op epitaph gaat staan ga ik m nu nog nie downloaden, w8 ik wel ff, (jaaah ben lui)
Op zondag 28 oktober 2001 12:33 schreef Tweek het volgende:[..]
Hoogstens een paar dagen, aangezien hij pas binnenkort op de site van epitaph gereleased zou worden.
Gister cooper en undeclinable gezien in het paard op hol, cooper was wel leuk, maar toen was het nog niet echt druk. Tegen de tijd dat undeclinable speelde was het al een stuk drukker. Goed concert, alle bekende nummers kwamen wel langs. Iig een beter concert als op lowlands, of dat moet komen omdat ik toen heel brak was.
binnekort komt undiclinable ook in hilversum in de tagrijn, wordt wel gezellig hopen maar dat t een goed concert wordt..
dit staat op de tagrijnsite:
quote:klinkt wel gezellig dus
Undeclinable + Raining RatsWanneer: 09-11-2001
Tijd: 21.00 - 02.00
Voorverkoop bij: Platenzaak 't Oor
Prijs voorverkoop: 17,50
Prijs: 17,50
Voorverkoop is gestart
Undeclinable heeft niet stil gezeten. Na touren met The Offspring, Bad Religion, Ten Foot Pole en spelen op o.a. Lowlands hebben ze onlangs hun derde cd "Sound City Burning" uitgebracht. In een een mix van oud en nieuw werk spelen zij ongecompliceerde punkrock en pop met uitstapjes naar ska en reggae.Voor Undeclinable spelen de Haarlemse Raining Rats, herrezen uit de voormalige Tabascos, vrolijke drie akkoorden punk.
14 december staan ze trouwens in tivoli samen met de heideroosjes, dat cocnert zou ik nog best wel graag willen zien.
quote:Nah, kijk, weetje wat het is, ik heb de laatste tijd ook nog veel clipjes zitten te downloaden, van Blink182 en Greenday enzo, je weet wel, live concerten gedownload. En dat tikt aan, echt ik heb gigabytes aan live materiaal nu.
Op zondag 28 oktober 2001 12:12 schreef iroQuai het volgende:[..]
* iroQuai vind ook veel leuk
maja, moet je xtra schijfje kopen hè? als je toch luxeprobleem hebt, kan je dat wel oplossen door grotere schijf te kopen
quote:maar dat zijn dingen die leuk zijn om te hebben maar niet vaakt kijkt, duss die zet ik meestal gewoon op CDtje ofzow als ik ze echt graag wil bewaren.. ze nemen zo veel ruimte in namelijk
Op zondag 28 oktober 2001 14:55 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Nah, kijk, weetje wat het is, ik heb de laatste tijd ook nog veel clipjes zitten te downloaden, van Blink182 en Greenday enzo, je weet wel, live concerten gedownload. En dat tikt aan, echt ik heb gigabytes aan live materiaal nu.
quote:Ik was er ook!!! Ik vond het echt een erg tof concert!! Ze speelden ook nog een hele ouwe: Blerk the Jerk! en volgens mij ook nog L.A.P.D., Can't Bring Me Down, Waiting for the Catering, Lipsdick Fantasies, Chatterbox, Throw Away Society, Walking on Air, Libber Tea, Your Hands, Bullyproof, Lonely and Burning, Waste of Time en ze begonnen met Die For What you Stand For.....
Op zondag 28 oktober 2001 14:45 schreef Tweek het volgende:
Wat ze hier speelden wat ik dan kende was 7 years, beautiful nation, trapped, snowboard, whatever, bullyproof, african song, is she really going out with him, love song en nog een paar maar die vergeet ik ff of kende ik niet.14 december staan ze trouwens in tivoli samen met de heideroosjes, dat cocnert zou ik nog best wel graag willen zien.
Ja, ik heb opgelet ja Trouwens, waarom heb ik nog niemand gehoord over de concerten bij Rockpalast gisterenavond??? Moi heeft ze maar even opgenomen: Less Than Jake, Mad Caddies, Ignite en The Vandals!!!! Trouwens grapppig voor degene die het heeft gezien: zag je Undeclinable nog allemaal achterop het podium staan tijdens Mad Caddies???
quote:Whaha en dan kijk ik er nooit meer naar.
Op zondag 28 oktober 2001 15:04 schreef iroQuai het volgende:[..]
maar dat zijn dingen die leuk zijn om te hebben maar niet vaakt kijkt, duss die zet ik meestal gewoon op CDtje ofzow als ik ze echt graag wil bewaren.. ze nemen zo veel ruimte in namelijk
duss dan doe ik altijd op CDtje zetten en dan weggooien zodat ik ruimte heb voor MP3tjes
Anywayz, om weer echt ontopic te gaan, die Bad Religion cd lijkt me echt wel wat!
quote:dan kan je paar dingen doen
Op zondag 28 oktober 2001 16:34 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Whaha en dan kijk ik er nooit meer naar.
Maar dat moet ik nog doen ja. Probleem is dat er maar heel weinig op zo'n cd'tje pas. 18 clipjes ofzo en dan is de cd vol. En ik heb er meer dan 100 clipjes dus ja...
![]()
Anywayz, om weer echt ontopic te gaan, die Bad Religion cd lijkt me echt wel wat!
maarruh ontopic: bad religion roels zowiezo wel duss
zag net btw zooown koel interview mt nofx! op de site van een vriend van mij ( vroeger http://www.fuckthekids.com , maar die url doet het niet meer dus nu http://home.wanadoo.nl/punkazzz ) staat een interview met NOFX, en die's zooo droog, moet je echt even downloaden als je kan
quote:GVd, ik begin een hekel te krijgn aan casema, wdr kunnen wij niet ontvangen.
Op zondag 28 oktober 2001 15:57 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Ik was er ook!!! Ik vond het echt een erg tof concert!! Ze speelden ook nog een hele ouwe: Blerk the Jerk! en volgens mij ook nog L.A.P.D., Can't Bring Me Down, Waiting for the Catering, Lipsdick Fantasies, Chatterbox, Throw Away Society, Walking on Air, Libber Tea, Your Hands, Bullyproof, Lonely and Burning, Waste of Time en ze begonnen met Die For What you Stand For.....
![]()
Ja, ik heb opgelet ja
Trouwens, waarom heb ik nog niemand gehoord over de concerten bij Rockpalast gisterenavond??? Moi heeft ze maar even opgenomen: Less Than Jake, Mad Caddies, Ignite en The Vandals!!!! Trouwens grapppig voor degene die het heeft gezien: zag je Undeclinable nog allemaal achterop het podium staan tijdens Mad Caddies???
quote:k ken heel undiclinable ei'k niet... k ken 7 years, wat ik echt een prachtnummer vind, en heb nog wel wat andere liedjes op mn comp staan maar luister het ei'k nooit, moet ik nog maar is gaan doen.. maar ze komen nu in de tagrijn en ik zit daar toch wekelijks en ken mensen daar duss is altijd wel gezellig.. en ook leuke manier om de muziek wat beter te leren kennen ei'k
Op zondag 28 oktober 2001 18:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Die gasten van Undeclinable zijn een beetje van die balletjes die eigenlijk niet weten waar ze het nou precies over hebben. Dat idee krijg ik er in ieder geval bij. Heb trouwens ook een kennis die hun van vroeger kent, en dezelfde mening heeft.
pas ben ik ook naar travoltas geweest in de tagrijn, vond de muziek ook niet echt leuk ofzo maar t was toch een hele gezellige avond en daar gaat het om duss
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 21:09 schreef Asphyxion het volgende:
Iemand een Udeclinable T-Shirt kopen? Gekocht tijdens een concet van hun toen ze net hun eerste CD uit hadden: Softsqueekingernieonswing... (zal ergens in '95 geweest zijn).
neuh bedankt
*blij is met beans-cd's*
oeh, damn, beans rulez!
om trots op te zijn.. dat dat uit ons nederlandje komt
quote:Haha, hoe duur? En hij's niet vies ofzo heh? Geen rare vlekjes in heh?
Op zondag 28 oktober 2001 21:09 schreef Asphyxion het volgende:
Iemand een Udeclinable T-Shirt kopen? Gekocht tijdens een concet van hun toen ze net hun eerste CD uit hadden: Softsqueekingernieonswing... (zal ergens in '95 geweest zijn).
quote:weet je ook of less than jake ook nog ergens anders optreed?
Op zondag 28 oktober 2001 15:57 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Ja, ik heb opgelet jaTrouwens, waarom heb ik nog niemand gehoord over de concerten bij Rockpalast gisterenavond??? Moi heeft ze maar even opgenomen: Less Than Jake, Mad Caddies, Ignite en The Vandals!!!! Trouwens grapppig voor degene die het heeft gezien: zag je Undeclinable nog allemaal achterop het podium staan tijdens Mad Caddies???
quote:Juist. M'n vader smijt ze straks zomaar weg ben ik bang
Op zondag 28 oktober 2001 14:55 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Nah, kijk, weetje wat het is, ik heb de laatste tijd ook nog veel clipjes zitten te downloaden, van Blink182 en Greenday enzo, je weet wel, live concerten gedownload. En dat tikt aan, echt ik heb gigabytes aan live materiaal nu.
* WaterBlade7 wil graag internet op zijn eigen kamer!!
quote:Oi, dit topic is echt ver weg gezakt
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:08 schreef WaterBlade7 het volgende:[..]
Juist. M'n vader smijt ze straks zomaar weg ben ik bang
.
* WaterBlade7 wil graag internet op zijn eigen kamer!!
ik zie opzich niet zo in wat je aan al die optredens hebt die je 1 of 2 x kijkt en daarna nooit meer.. als het nou bootlegs zijn die je nog redelijk vaak luisterd okee, maar die concerten heb je verder ook nix aan, net als clips.. daarom gooi ik ze altijd al snel weg, bespaart ook ruimte
quote:Das waar.
Op vrijdag 02 november 2001 20:59 schreef iroQuai het volgende:[..]
Oi, dit topic is echt ver weg gezakt
ik zie opzich niet zo in wat je aan al die optredens hebt die je 1 of 2 x kijkt en daarna nooit meer.. als het nou bootlegs zijn die je nog redelijk vaak luisterd okee, maar die concerten heb je verder ook nix aan, net als clips.. daarom gooi ik ze altijd al snel weg, bespaart ook ruimte
Pas als ik de DVD's heb van al die bands met de bijbehorende clips en live materiaal enzo dan delete ik ze pas. Maar mensen, 70 piek voor een blink182 dvd met 6 clips en 2 korte live concertjes.... Nee, dan download ik het wel. Ik kijk die clipjes trouwens nog vaker dan je denkt, is gewoon cool, ff clipje aan zetten, full screen, kep 19 inch dus dat ziet er altijd leuk uit, muziek aan, ff leuk melig blink182 clipje bijv. aan zetten.
Of misschien ben ik gewoon een beetje gek.
Ik heb trouwens wel een nieuwe hdd dus ik heb nog ruimte genoeg, dat is het probleem dus ook niet.
quote:ja, dat waren mijn cd's, ik heb er 2 binnen, en de derde moet nog komen.
Op zaterdag 03 november 2001 12:08 schreef RedGuy het volgende:
Zag ik hier toevallig ergens iets staan over CD van Less Than Jake?
maaruh, hoezo?
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 17:29 schreef catch het volgende:[..]
ja, dat waren mijn cd's, ik heb er 2 binnen, en de derde moet nog komen.
maaruh, hoezo?
hoe is nieuwe CD van pulley trouwens? al wel gezien maar nog niet geluisterd/gekocht.. iemand die m wel al heeft geluisterd?
quote:Heb hem nog niet beluistert, maar sinds vanmiddag is die cd in mijn bezit
Op zaterdag 03 november 2001 22:30 schreef RedGuy het volgende:
Ik moet hem nog kopen. Zal wel goed zijn Pulley kennende.
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 04-11-2001 15:32]
quote:Je hebt me overtuigd Frans
Op zondag 04 november 2001 10:02 schreef =HellFire= het volgende:
Heb die cd al weken. Is errug lekker. Wel kort, nog geen 30 minuten. De nummers passeren de 3 minuten grens niet. Desalwelteplus is het wel een vette cd.
quote:met de post, mafkees
Op zaterdag 03 november 2001 17:40 schreef iroQuai het volgende:[..]
[afbeelding] uh uh, geen CDtjes downloaden, ga gewoon is naar de winkel
ik had ze bij bol.com besteld, want ik had lekker een kortingsbon van hotmail
quote:ooohw
Op zondag 04 november 2001 16:11 schreef catch het volgende:[..]
met de post, mafkees
ik had ze bij bol.com besteld, want ik had lekker een kortingsbon van hotmail
* niet meer vergeten iroQuai, niet iedereen is zoals jij
die pulley CD is wel errug kort, is wel jammer, maja, kan je m vaker luisteren in een uurtje
offtopic: Catch, is '22' geen leuke ondertitel?
catch 22 rulez namelijk
is echt een koele site! de site is pas een aantal dagen onlijn, maar het wordt wel een goede site heb ik zo'n gevoel
een soort FOK! voor punk
Vandaar dat ik er zo weinig cd's van heb gezien.
Hier in Hilversum leidt men aan een chronisch tekort van Fat Wreck bands. No Use for a name, Lagwagon, Good Riddance, nergens te vinden
Een half jaar geleden hadden ze tenminste nog wel Lagwagon maar das nu ook spoorloos.
quote:jaaaah idd
Op zondag 04 november 2001 23:11 schreef Noodles het volgende:
Less than Jake zit toch bij Fat Wreck?Vandaar dat ik er zo weinig cd's van heb gezien.
Hier in Hilversum leidt men aan een chronisch tekort van Fat Wreck bands. No Use for a name, Lagwagon, Good Riddance, nergens te vinden
Een half jaar geleden hadden ze tenminste nog wel Lagwagon maar das nu ook spoorloos.
Ik vond NOFX onder de popafdeling bij de FRS!
AAAAAH! Ik schrok me dood! Never been the same after that!
quote:WOW wat is die site mooi geworden! Eerst vond ik het dikke shit, als ik eerlijk mag wezen, maar nu ziet het er 10 keer beter uit!
Op zondag 04 november 2001 22:39 schreef iroQuai het volgende:
http://www.punksquad.comis echt een koele site! de site is pas een aantal dagen onlijn, maar het wordt wel een goede site heb ik zo'n gevoel
een soort FOK! voor punk
Sinds wanneer is dit zo?
quote:Sinds 26 oktober is hij weer online, maar sindsdien zijn er nog verschillende dingen aan het uiterlijk verandert... Zoals hij er nu uitziet is nog geen week...
Op maandag 05 november 2001 15:58 schreef =HellFire= het volgende:
WOW wat is die site mooi geworden! Eerst vond ik het dikke shit, als ik eerlijk mag wezen, maar nu ziet het er 10 keer beter uit!Sinds wanneer is dit zo?
IroQuai zit nu trouwens in hun crew!!
quote:*trots is*
Op maandag 05 november 2001 16:04 schreef clowntje het volgende:[..]
Sinds 26 oktober is hij weer online, maar sindsdien zijn er nog verschillende dingen aan het uiterlijk verandert... Zoals hij er nu uitziet is nog geen week...
IroQuai zit nu trouwens in hun crew!!
ik kende de site eerst helemaal niet, maar opeens wel, en de volgende dag zat ik meteen in de crew
haha
dr moet nog wel vanalles gebeuren heur, maja, dat komt wel goed
quote:nu blij?
Op zondag 04 november 2001 18:41 schreef iroQuai het volgende:
offtopic: Catch, is '22' geen leuke ondertitel?catch 22 rulez namelijk
het was ook de bedoeling dat er catch 22 kwam te staan, maar dat was ik toen vergeten.
nu staat er:
catch
kan geen ondertitel bedenken
----------
22
terwijl t leuker is als er staat
Catch
22
en dan iets anders (of niks) als signature.. haha
quote:*MEP*
Op maandag 05 november 2001 18:30 schreef iroQuai het volgende:
al sla je me doodmaar t klinkt wel leuk
Ja, idd.
En daar hebben die gasten dan hun naam van gemaakt, wel leuk gevonden
quote:Wel leuk bedacht ja.
Op maandag 05 november 2001 19:01 schreef Noodles het volgende:
Euh een catch 22 is dacht ik zoiets als dat je pas (officleel) gek bent verklaard als je dat zelf toegeeft. Maar een gestoorde geeft nooit toe dat ie gek is omdat ie dat gewoonweg niet zelf beseft dus het komt erop neer dat je nooit gestoord bent. Zo'n soort theorie was het. Kan iig wel kloppen want in het nummer Walking Contradiction van Green Day zegt die gast oa van 'I'm victim of a catch 22'En daar hebben die gasten dan hun naam van gemaakt, wel leuk gevonden
En Sum41 dan? En Blink182 dan? En Union 13? 98 Mute? 59 Times the Pain?
quote:gewoon, klinkt leuk ofzow?
Op maandag 05 november 2001 19:05 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Wel leuk bedacht ja.
En Sum41 dan? En Blink182 dan? En Union 13? 98 Mute? 59 Times the Pain?
quote:
Op maandag 05 november 2001 19:05 schreef =HellFire= het volgende:
En Blink182 dan?
quote:Maar ja waar blink dan vandaan komt weet ik niet.
Originally known as simply Blink, the band debuted in 1993 with a self-released EP, Fly Swatter. After releasing the album Buddha in 1994, the trio signed to Grilled Cheese/Cargo and released Cheshire Cat the following year. The threat of a lawsuit from a similarly named Irish band forced them to change their name to Blink-182
oh en 59 times the pain
quote:
Named in honor of the Hüsker Dü classic, Swedish hardcore band 59 Times the Pain consisted of singer/guitarist Magnus, guitarist Kai, bassist Micke, and drummer Toni. Debuting with Blind Anger and Hate, the group resurfaced in 1997 with Twenty Percent of My Hand; End of the Millennium, 59 Times the Pain's first album for new label Epitaph, followed two years later. — Jason Ankeny
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 06-11-2001 13:14]
quote:koel!
Op dinsdag 06 november 2001 14:58 schreef kaassouffle het volgende:
'59 times the pain' in de EKKO in Utrecht
vrijdag 23 nov !
keb alleen veel te weinig geld, anders was dr echt wel heen gegaan... keb nu 20 gulden, die ik moet bewaren voor vrijdag in de tagrijn, voor undiclinable... entree 17.50 en 2,50 voor de rest van de avond das nog niet eens 1 biertje, maja...
je moet dr wat voor over hebben hè?
quote:is dat een bewuste keuze ?
Op woensdag 07 november 2001 10:46 schreef Noodles het volgende:
Ik ga niet naar undeclinable :/
quote:min of meer wel, maar ook weer niet.
Op woensdag 07 november 2001 13:45 schreef kaassouffle het volgende:[..]
is dat een bewuste keuze ?
quote:Is idd een lekker album, favoriet bij mij is come with me. Maar eigenlijk klinken ze allemaal wel lekker, lijken ook wel op elkaar er is iig een eigen stijl te horen, dat vind ik altijd wel goed, dan is het tenminste herkenbaar.
Op woensdag 07 november 2001 16:41 schreef Noodles het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van the Deviates? k heb een tijdje het album Time is the Distance op mp3 en ik vind het heeel fijn klinken!
quote:De kleur van links in een tekst een iets donkere naam zijn, maar ik kan ook de enige zijn die steeds vergeet dat hier de link is en dus de hele regel afga. Maar ja ben ook niet zo slim.
Op woensdag 07 november 2001 17:23 schreef punksquad het volgende:
dank je Bluppieman..., misschien nog wat ideetjes posten wat er aan punksquad verbeterd kan worden dan kunnen we er aan werken
Voor de rest die kolomen groter, dus wat iroquai ook al zei.
En nog een vraagje hoe post ik onder me nick?
En komt het forum nog terug?
Of moest ik dit op punksquad posten?
quote:idd, met die links heb ik ook nog een beetje moeite, is echt irri.. verder die kolommen was meer wennen, t stoort me nu niet zo meer.. maar tis toch wel iets fijner als je wat meer van de titel kan lezen bij het nieuws.. tis nu nog niet zo storend maar als Punksquad wat groter word (en dus meer nieuws krijgt) wordt het wel vervelender...
Op woensdag 07 november 2001 17:31 schreef Tweek het volgende:[..]
De kleur van links in een tekst een iets donkere naam zijn, maar ik kan ook de enige zijn die steeds vergeet dat hier de link is en dus de hele regel afga. Maar ja ben ook niet zo slim.
Voor de rest die kolomen groter, dus wat iroquai ook al zei.
En nog een vraagje hoe post ik onder me nick?
En komt het forum nog terug?
Of moest ik dit op punksquad posten?
forum komt ook nog terug als het goed is, maar dat word nog een tijdje wachten, eerst de rest goed op orde krijgen.. onder je nick posten? eerst registreren, dan met je email en passnr een berichtje posten, en bij je posts wordt dan niet je email weergegeven maar de naam die je op het begin hebt ingevoert..
hier komt ook allemaal nog verandering in (als het goed is) maar dat is nog even afwachten
Hi-standard iemand ?
Heb cd van gedownload, eens ff luisteren
ken wel al wat losse nummers van samplers van ze.
Zijn 3 (?) japanners van Fatwreck.
Overigens heb ik net gehoord dat ik ook in 't Tagrijn te vinden zal zijn morgen dus....met Undeclinable!! Is het een beetje makkelijk te vinden dat Tagrijn????
quote:
Op donderdag 08 november 2001 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
ECHTE punkrock is naar mijn idee the sex pistols, the clash, the cramps, dat soort meuk
quote:ECHTE punkrock uit de vorige eeuw ja.
ECHTE punkrock is naar mijn idee the sex pistols, the clash, the cramps, dat soort meuk
quote:*zucht* jaha... Dat zijn de grondleggers ja.
namelijk: undeclinable
vanavond speelt Undeclinable in mn home-town Hilversum in de Tagrijn!
zie o.a. hier een aankondiging ervan
niet alleen heb ik een kaartje voor dit feesje, maar ook ga ik (samen met een vriend) Undeclinable interviewen voor PunkSquad
als een van jullie nog een vraag heeft die echt gesteld MOET worden, just let me know maar wel beetje snel, want vnaaf is het al
quote:oww, gezellig!
Overigens heb ik net gehoord dat ik ook in 't Tagrijn te vinden zal zijn morgen dus....met Undeclinable!! Is het een beetje makkelijk te vinden dat Tagrijn????
als je mij ziet, zeg ff hoi ofzow, vin ik wel grappig hoe ik dr uit zie zie je in t FOK! fotoboek (hoewel dat niet mn charmantste fotow is) en anders hier
of niet doe wat je wilt
misschien tot vnaaf dus! haha
[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 09-11-2001 17:06]
Weet ik veel, euh.. Hoe staan jullie tegenover de punkrock scene in Nederland? Staat dat op sterven of valt het nog enigszins mee? Of is het juist levendiger dan ooit?
Zoiets? Doe maar wel, ik moet namelijk een rapport maken voor Nederlands en ik doe het over de punkrock scene van 2001, ik moet aantonen dat het nog steeds leeft en nooit dood is geweest.
quote:Ja, vraag eens waarom ze langzamer zijn geworden, en door wie ze zijn beinvloed op het laatste album
Op vrijdag 09 november 2001 16:57 schreef iroQuai het volgende:..........
als een van jullie nog een vraag heeft die echt gesteld MOET worden, just let me know
maar wel beetje snel, want vnaaf is het al
[..]
quote:We komen met de auto vanuit Boskoop, maar we vinden het dan wel denk ik.........en ja, ik zeg wel "ff hoi ofzow"
Op vrijdag 09 november 2001 16:57 schreef iroQuai het volgende:
oww, gezellig!tagrijn is wel makkelijk te vinden hoor, vooral als je met de trein bent, dan zie je t gebouw zelfs al als je in de trein zit (als je vanuit richting amsterdam/weesp komt ofzow) tis gewoon 1 straat uitlopen ong. vanaf het station..
als je mij ziet, zeg ff hoi ofzow, vin ik wel grappig
![]()
quote:oek!
Op vrijdag 09 november 2001 18:17 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Ja, vraag eens waarom ze langzamer zijn geworden, en door wie ze zijn beinvloed op het laatste album
Hoeft natuurlijk niet
[..]We komen met de auto vanuit Boskoop, maar we vinden het dan wel denk ik.........en ja, ik zeg wel "ff hoi ofzow"
quote:die vraag had ik al, maar denk niet dat t genoeg is voor je werkstuk
Op vrijdag 09 november 2001 18:44 schreef =HellFire= het volgende:
Doe mijn vraag ook maar ff. Heb ik tenminste iets voor dat werkstukgeval voor Nederlands.
quote:VRAAG ER OVER DOOR!!
Op vrijdag 09 november 2001 19:12 schreef iroQuai het volgende:[..]
die vraag had ik al, maar denk niet dat t genoeg is voor je werkstuk
quote:DOh ga fietsen dan osso?
Op vrijdag 09 november 2001 19:38 schreef =HellFire= het volgende:[..]
VRAAG ER OVER DOOR!!
![]()
Alles wat daar mee te maken heeft, hmkkeeej? I know I can trust ya! Now begone with thee! Als je maar wel terug komt met die antwoorden!
Als ik geld over had zou ik meegaan, maar ja, geen OV.
Dit heb ik nu al 2089539085 keer gezegd maarja.
quote:Assen - Tagrijn (where the fuck0rz ligt dat ook al weer?
Op vrijdag 09 november 2001 20:21 schreef iroQuai het volgende:[..]
DOh ga fietsen dan osso?
![]()
kom gewoon!
is leuk!
quote:hilversum!
Op vrijdag 09 november 2001 23:14 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Assen - Tagrijn (where the fuck0rz ligt dat ook al weer?
) is nogal ver denk ik...
ik heb weer 2 FOK!kers ontmoet gister dieselboy liep langs en zei 'ff hoi ofzo' en heb ik ff mee gepraat, en kaassouflé stond opeens naast me en ging met me praten, ik d8 dat het een vriend van arie was ofzo, omdat ie wist dat ik undelinable ging interviewen, maar toen ie weg ging stak ie zn hand uit en zei 'kaassouflé' ik echt denken van 'huh
' maar toen snapte ik het
verder undeclinable nog geinterviewt, voorprograma ff mee gepraat, interview komt nog en nog een ander bandje komt ook interview mee, en fotows gemaakt, gefeest en heel veel lol gehad..
leuke avond gehad dus
en sja jou herkende ik wel, na al die foto;s die ik zag van je kapsel enzo op internet haha.
quote:jah maar ik d8 dat je van arie had gehoord dat ik undeclinable ging vraagjes stellen en dat je het daarom wist, niet omdat ik het op FOK! had gezet
Op zondag 11 november 2001 04:13 schreef kaassouffle het volgende:
Vriend is groot woord, maar ik ken Arie wel
quote:Ja, het was goehoed!! Jammer dat iemand met wie ik was, snel weg moest, want het was wel leuk daar
Op zaterdag 10 november 2001 15:28 schreef iroQuai het volgende:[..]
hilversum!
maar nu ben je een beetje laat
ik heb weer 2 FOK!kers ontmoet gister
dieselboy liep langs en zei 'ff hoi ofzo' en heb ik ff mee gepraat, en kaassouflé stond opeens naast me en ging met me praten, ik d8 dat het een vriend van arie was ofzo, omdat ie wist dat ik undelinable ging interviewen, maar toen ie weg ging stak ie zn hand uit en zei 'kaassouflé' ik echt denken van 'huh
' maar toen snapte ik het
verder undeclinable nog geinterviewt, voorprograma ff mee gepraat, interview komt nog en nog een ander bandje komt ook interview mee, en fotows gemaakt, gefeest en heel veel lol gehad..
leuke avond gehad dus
en trouwens iroQuai: tof interview!
quote:jah was leuk optredentje hè?
Op zondag 11 november 2001 18:55 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Ja, het was goehoed!! Jammer dat iemand met wie ik was, snel weg moest, want het was wel leuk daar
en trouwens iroQuai: tof interview!
hoe dom denk je dat ik ben
quote:Hij dacht dat 22 stond voor je iq!
Op donderdag 15 november 2001 22:15 schreef catch het volgende:
ja, ik had dus al bij de large gekeken he.hoe dom denk je dat ik ben
-5 flame voor Waterblade7!
quote:
Op donderdag 15 november 2001 22:46 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Hij dacht dat 22 stond voor je iq!
![]()
quote:hu? dat snap ik niet.
Op donderdag 15 november 2001 22:46 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Hij dacht dat 22 stond voor je iq!
![]()
maar dat komt natuurlijk door mijn iq he.
quote:Ja ik heb er wat nummers van, maar vind het niet echt geweldig. Heb er ook nog niet vaak naar geluisterd dus daar kan het ook aan liggen.
Op woensdag 21 november 2001 16:42 schreef WaterBlade7 het volgende:
Kent iemand hier 'Fugazi' misschien????
(/me heeft z'n punkrock cds weer 's afgestoft en gedraaid...)
quote:MDC!! yeah yeah yeah! En Fugazi nog meer yeah yeah yeah!!
Op donderdag 22 november 2001 15:01 schreef webfreak het volgende:
Ja, FUGAZI rules!!Wie kent er bytheway "millions of dead cops"?
Da's ook niet verkeerd
quote:ja?? Yes, weer een kutband minder...
Op donderdag 22 november 2001 15:21 schreef Tokus het volgende:
toch jammer dat No Fun At All gestopt is begin dit jaar
Ik vind hem vrij goed. Het viel mij op dat de plaat vrij opgewekt klinkt en dat er meer variatie in zit dan ik had gedacht.
Ik vind trouwens dat's Greg's stem niet veel anders klinkt qua zang dan mr. Brett. Tekstueel wel misschien, maar voor de rest valt het nog wel wat mede IMO.
quote:Tjsa, dat zal best.... die albums heb ik nog nooit beluisterd.
Op zaterdag 24 november 2001 10:33 schreef Noodles het volgende:
Toevallig, ik heb laatst ook the new america gekocht (20 piek, kon em niet laten liggen) en hijs best wel goed.
Toch vind ik em iets missen ten opzichte van albums als generator en against the grain.
(Sgop )
[Dit bericht is gewijzigd door madcap op 28-11-2001 19:00]
quote:The Corrs <----> Punkrock topic?
Op woensdag 28 november 2001 18:48 schreef madcap het volgende:
op het randje van dit topic wil ik nog ff weten of The Corrs een nieuwe single uit heeft gebracht...
ik las er laatst iets over op FOK! volgens mij...dat de clip wel leuk zou zijn ofzow...
maar hoe heet dat nummer
alvast bedankt.
Ik snap de link niet helemaal.
quote:Oeps... verkeerd topic
Op woensdag 28 november 2001 18:53 schreef Noodles het volgende:[..]
The Corrs <----> Punkrock topic?
quote:Ze hadden toch een nummer over de Radio ofzo? Is misschien leuk voor Me First and the Gimme gimmes.
Op woensdag 28 november 2001 18:53 schreef Noodles het volgende:[..]
The Corrs <----> Punkrock topic?
NNANANA I LISTEN TO THE RADIOOOOOOOOO RADIOOOOOOOO WOOAAAAAAAAAUUUUUUUWWWWW RADIO!
well, ik ben van de week dus naar de tandarts geweest en dat was heel leuk want ik had 0 gaatjes nog steeds en de tandarts was verbaast dat mn gebit nog zo mooi was
maja, toch maar weer ff ontopic
gaat lekker met de drummers in de punk(rock)scene zeg.. dit jaar hebben de drummers van Leftover Crack, Tiger Army, Satanic Surfers, Alkaline Trio, Ten Foot Pole, the Impossibles, Small Brown Bike en Jersey hun band al tot ziens gezegt.. ik hoop niet dat dit een trend wordt ofzo...
naja, of wel, als er bij iedere band nieuwe, BETERE drummers komen
quote:WAAAT!?
Op woensdag 28 november 2001 20:47 schreef iroQuai het volgende:
gaat lekker met de drummers in de punk(rock)scene zeg.. dit jaar hebben de drummers van ...Satanic Surfers.....hun band al tot ziens gezegt.. ik hoop niet dat dit een trend wordt ofzo...
quote:Ik zeg slechts: NOFX - Please Play This Song On The Radio
Op woensdag 28 november 2001 19:04 schreef =HellFire= het volgende:Ze hadden toch een nummer over de Radio ofzo?
quote:WTF?!?!?!?! Rodrigo weg bij Satanic Surfers?
Op woensdag 28 november 2001 20:47 schreef iroQuai het volgende:
oww, we hebben t niet meer over punkrock?well, ik ben van de week dus naar de tandarts geweest en dat was heel leuk
want ik had 0 gaatjes nog steeds en de tandarts was verbaast dat mn gebit nog zo mooi was
maja, toch maar weer ff ontopic
![]()
gaat lekker met de drummers in de punk(rock)scene zeg.. dit jaar hebben de drummers van Leftover Crack, Tiger Army, Satanic Surfers, Alkaline Trio, Ten Foot Pole, the Impossibles, Small Brown Bike en Jersey hun band al tot ziens gezegt.. ik hoop niet dat dit een trend wordt ofzo...
naja, of wel, als er bij iedere band nieuwe, BETERE drummers komen
quote:Zal ik dan toch de link leggen met punkrock? De oude gitarist (Michiel, die nog wel in de clip als gitarist te zien is) en de bassist (m'n broer BTW
Op woensdag 28 november 2001 19:17 schreef WaterBlade7 het volgende:
Nu we het toch niet over punkrock hebben (), ik zag laatst op de box een clip van 'Within Temptation - Ice Queen". Wat een vreselijk goed nummer is dat zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |