Je zegt het zelf al.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:52 schreef GiSH het volgende:
Ik heb nu sinds een week een andere New Beetle, en dus een cabrio versie!!
wat mij nu op valt dat al heel snel open kan rijden, eigenlijk zodra het zonnetje maar schijnt.
Ik lag ze altijd hard uit..quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fietsers sporen niet..
Waarom heb je dan voor een cc gekozen, en niet voor een cabrio met softtop (welke toch aanzienlijk lichter zijn), als je toch bijna altijd open rijdt?quote:Op donderdag 28 april 2005 01:53 schreef Crashcat het volgende:
Dak gaat open, ook al is het 0 graden. Z olang de zon maar schijnt![]()
inderdaad, alleen in de winter heb ik meestal wel even een extra jas aan....quote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Stoelverwarming aan, raampjes omhoog, dan kun je in NL het hele jaar bijna wel open rijden.
geloof dat de wet er ook nog iets mee te maken heeft..quote:Op donderdag 28 april 2005 14:58 schreef Mukie het volgende:
Als je targa of cabrio kan, moet je er ook gebruik van maken.
Waarom heb je dat ding anders?
Idem snelheid, wanneer hij meer kan rijden, waarom zou je dan uberhaupt minder hard rijden dan hij kan?
Denk het niet aangezien ik wel kort bij Duitsland woonquote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef GiSH het volgende:
[..]
geloof dat de wet er ook nog iets mee te maken heeft..![]()
Omdat ik niet de keuze had tussen vaste kap of targa,quote:Op donderdag 28 april 2005 14:58 schreef Mukie het volgende:
Als je targa of cabrio kan, moet je er ook gebruik van maken.
Waarom heb je dat ding anders?
ben toch lekker blij dat ik een elektrische kap hebquote:Op donderdag 28 april 2005 16:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Omdat ik niet de keuze had tussen vaste kap of targa,.
Ik rij dus niet vaak open, soweiso alleen als ik een redelijke grote afstand moet afleggen. Verder moet het minimaal een graad of 20 zijn. Vaak ben ik te lam om de kap op te rollen, en ik vind het bovendien niet prettig als 'i ergens geparkeerd staat met kap open.
Dat oprollen gaat net zo snel hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef GiSH het volgende:
[..]
ben toch lekker blij dat ik een elektrische kap heb
In mijn oude nx gingen die eruit zodra het niet regendequote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef -chefke- het volgende:
ik rijd een 100nx zoals de meeste weten denk. en ik schop de dak ramen deruit als het 20 + graden is en de zon lekker schijnt ben echt een mooi weer rijder
Electrisch is echt wel sneller, je hoeft dan nl niet uit en in te stappenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat oprollen gaat net zo snel hoor. (oké tis wel handarbeid)
gemak dient de mensquote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat oprollen gaat net zo snel hoor. (oké tis wel handarbeid)
Ondanks dat 't kreng veel geld kost hoop ik dat mijn vriend bij zijn standpunt blijft en z'n NX niet verkooptquote:Op donderdag 28 april 2005 16:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
In mijn oude nx gingen die eruit zodra het niet regende
Damn wat mis ik dat bakkie
Wel, de meeste cabrio's zijn voorzien van een klasse 3 alarm, dit is met interieur detectie, dan kun je gerust de kap open laten want als er een hand t interieur in gaat, loeit t alarm.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Frezer het volgende:
Ik moet idd wel even uitstappen ja.
Wat ik me afvraag, laten jullie je auto ook wel eens open geparkeerd staan? (ik zie dat nl wel vaak gebeuren) Het lijkt me dat je dan zo'n beetje zeker weet dat oa je dashboardkastje geplunderd wordt, aangezien het het zelfde is als je auto niet op slot zetten.
Maar das idd een oplossing jaquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel, de meeste cabrio's zijn voorzien van een klasse 3 alarm, dit is met interieur detectie, dan kun je gerust de kap open laten want als er een hand t interieur in gaat, loeit t alarm.
Een alarm kan bijna onzichtbaar geplaatst worden, ik zou het zelf wel doen, mijn vader heeft het niet maar hij laat em dan ook nooit ergens staan.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar das idd een oplossing ja. (Ik heb zelf een klassieker en die ga ik niet mishandelen om een alarm te kunnen plaatsen.)
Mja, liever geen gaatjes die er niet in horen....quote:Op donderdag 28 april 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een alarm kan bijna onzichtbaar geplaatst worden, ik zou het zelf wel doen, mijn vader heeft het niet maar hij laat em dan ook nooit ergens staan.
Voor mijn vader dus ook, voor mij zou het m'n hoofd auto zijn, omdat 1 auto al nauwelijks te betalen is met deze brandstof prijzenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, liever geen gaatjes die er niet in horen....Tis voor mij ook vooral een zondags-auto, als ik bv s'avonds de stad in ga pak ik wel een andere auto mee.
Op zich is het geen dure auto. Bj '93 en bij benadering 185k op de teller (misschien inmiddels meer, ik weet het eigenlijk niet, let daar ook nooit op) en gaat nog hartstikke goed mee. Maar als mijn vriend hier weekends komt, kost het toch een tank benzine, 200 km heen en - helaasquote:Op donderdag 28 april 2005 19:36 schreef smash789 het volgende:
Ik heb ook een NXKost veel geld??? Ze schijnen juist zo goedkoop in onderhoud te zijn. Kan ik nog niet over meepraten, heb 'm pas sinds begin dit jaar. Zondag natuurlijk zonder dak naar Scheveningen, effe heerlijk genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |