abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26563935
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:14 schreef Againzender het volgende:

[..]

Maar niet alleen zijn spel was langzaam. Hij wachtte soms ook een aantal seconden met opstaan van zijn plek als hij moest spelen. Het leek wel of 'ie onder de dope zat ofzo.
Over dope gesproken, ik keek eens naar Ronnie's 'profile' op een snookersite, en daar stond dat hij faalde voor een drugstest na de 1998 Benson en Hedgesmasters finale die hij won van Doherty. Daarom raakte hij toen die titel kwijt.

Beetje vreemd. Maar het kan natuurlijk best zo zijn dat spanningsverlagende middelen niet mogen in snooker.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 28 april 2005 @ 10:50:32 #212
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_26564509
Lee is toch ook ooit 'gepakt' voor een stickie dat ie op had?!?

't Mag idd niet.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  donderdag 28 april 2005 @ 10:53:52 #213
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_26564597
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Over dope gesproken, ik keek eens naar Ronnie's 'profile' op een snookersite, en daar stond dat hij faalde voor een drugstest na de 1998 Benson en Hedgesmasters finale die hij won van Doherty. Daarom raakte hij toen die titel kwijt.

Beetje vreemd. Maar het kan natuurlijk best zo zijn dat spanningsverlagende middelen niet mogen in snooker.
Was geloof ik een joint, en hij is daar een tijdje voor geschorst geweest. Was inderdaad tegen de spanning bedoeld dacht ik.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_26565432
pi_26565756
Dit was echt belachelijk!

Tijd voor een shotclock!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 28 april 2005 @ 11:45:51 #216
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26565846
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef Sidekick het volgende:
Mooi, 12-11 dus.

En dat op een moment dat ik met Virtual Pool tot 4-4 ben teruggekomen na een achterstand van 2-0 in een best of 13.
Ha, je hebt iemand gevonden die het kan om tegen te spelen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_26565901
3 breaks van boven de 50 van Ebdon.

Toernooi is nu ook niet interessant meer.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 28 april 2005 @ 11:55:47 #218
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26566144
Waarom zou het toernooi niet meer interessant zijn? Ik ben erg benieuwd wat Murphy en McCulloch gaan doen in de halve finale.

Al jaren geleden is voor het laatst een qualifier in de halve finale gekomen, dit jaar zijn het er zelfs 2.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:05:29 #219
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26566423
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ha, je hebt iemand gevonden die het kan om tegen te spelen?
Ja, een AI.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 28 april 2005 @ 12:12:15 #220
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26566635
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, een AI.
Ohja, daar zitten ook wel een paar goede spelers tussen.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:12:49 #221
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26566644
Ebdon is een flapdrol. Ik heb maar eventjes gekeken gisteren, maar hoe lang Ebdon soms wacht voor een doodsimpele bal, dan weet je dat hij er om doet.

Nu ben ik voor McCullogh.
pi_26566678
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef placebeau het volgende:

Ebdon is een flapdrol. Ik heb maar eventjes gekeken gisteren, maar hoe lang Ebdon soms wacht voor een doodsimpele bal, dan weet je dat hij er om doet.
5.30 minuut voor een break van 12. Belachelijk om de woorden van Doherty te gebruiken.
pi_26566737
Sidekick, virtual pool tegen een AI? hoe doe je dat? en kun je dan met hulplijn spelen?
pi_26566976
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

5.30 minuut voor een break van 12. Belachelijk om de woorden van Doherty te gebruiken.
John Parrot gaf ook mooi commentaar. "Ik zou aan de scheidsrechter hebben gevraagd of hij het ook niet idioot vond hoe lang Ebdon over z'n stoten denkt, en wel zo hard dat Ebdon het zelf ook hoort."
A mind with a heart of it's own
pi_26567045
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef DrMarten het volgende:

[..]

John Parrot gaf ook mooi commentaar. "Ik zou aan de scheidsrechter hebben gevraagd of hij het ook niet idioot vond hoe lang Ebdon over z'n stoten denkt, en wel zo hard dat Ebdon het zelf ook hoort."
Er is geloof ik ook een regel voor.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:31:22 #226
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_26567144
Ik hoop van ganser harte dat McCulloch en Murphy doorgaan. Dat wordt gegarandeerd een leuke finale.
Murphy moet Ebdon gewoon VERNEDEREN.
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
pi_26567200
Het zit er gewoon dik in dat die kale knakker het nu ook gaat winnen.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:35:57 #228
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_26567256
Niet netjes wat die Ebdon allemaal doet. Daar irriteer je je mateloos aan. Waar ik wel echt van kan genieten is die McCulloch. Hele sympathieke vent, sportief. Zat gezellig te kletsen met zijn tegenspelers etc. En af toe magistrale ballen. Al was McManus natuurlijk hopeloos uit vorm. De eerste 3 frames van McCulloch waren geweldig!!
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  donderdag 28 april 2005 @ 12:37:06 #229
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26567280
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:29:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26567309
Ik vind Ebdon zo'n schimmelpluisje ... wat een trage zak zeg, dan zie ik nog liever de trage Davis verder komen, die heeft nog humor.

Maar O'Sullivan had op basis van zijn talent alleen al die match moeten winnen, hij had zich nooit zo moeten laten beinvloeden.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 28 april 2005 @ 12:38:28 #231
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26567311
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:29:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:38:28 #232
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26567312
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Er is geloof ik ook een regel voor.
Er is een regel, maar dat is puur ter beoordeling van de scheidsrechter. Die vond blijkbaar niet dat Ebdon er te lang over deed, dus ging het gewoon volgens de regels.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef zjroentje het volgende:
Het zit er gewoon dik in dat die kale knakker het nu ook gaat winnen.
Ik vraag me af of Murphy zich ook zo gemakkelijk uit zijn spel laat halen. Daarbij stonden beide spelers erg slecht te spelen gisteren, terwijl Murphy juist geweldig bezig was in zijn laatste partijen. Ik ben er nog lang niet zeker van dat Ebdon het toernooi wint, ik vermoed dat hij nog genoeg problemen zal krijgen om in de finale te komen.
pi_26567339
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Er is een regel, maar dat is puur ter beoordeling van de scheidsrechter. Die vond blijkbaar niet dat Ebdon er te lang over deed, dus ging het gewoon volgens de regels.
[..]
Kale knakkers onder elkaar, dan weet je het wel.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:40:19 #234
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26567353
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Mikkie het volgende:
Ebdon mag wat mij betreft per direct uit het circuit geknikkerd worden. Het mag dan wel 'zijn' spel zijn... hij bederft het voor de andere spelers en voor het publiek.
Het publiek heeft gisteren een geweldig spannende partij kunnen zien. Ik heb me ook prima vermaakt met die partij.
pi_26567356
Volgens mij worden er tijdens sommige toernooien, ook met zo'n tijdklok gespeelt. Maar durven ze het nog niet overal toe te passen, want als je een geweldige snooker tegen krijgt, en je hebt geen flauw idee hoe je je eruit moet redden, kan het zijn dat je echt wel ff de tijd nodig heeft. Maar wie bepaalt dan hoeveel tijd je voor een bal krijgt?

Snooker, en vooral de Embassy is een beetje vastgeroest iets, niet teveel aan wijzigen denken die Engelsen, is zonde van de traditie. Geloof dat het heel lang heeft geduurt voordat de faul (and a miss) regel werd gewijzigt. En daar gaan de discussies nog steeds over.

Ik hoop van harte dat Ebdon er in de halve finales uit wordt geknikkert. Hij is niet echt iemand waar een organisatie trots op kan zijn, en ook niet echt positieve reclame naar buiten uit. Snooker is een boeiend spel, maar gisteren duurde zijn shots slaapverwekkend lang. Maar zoals ik al eerder zei, je moet er als tegenstander mee om kunnen gaan. Op deze manier had hij niet van Stephen Hendry gewonnen, want die maak je niet zo snel gek.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:41:59 #236
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26567393
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef magik77 het volgende:
Snooker, en vooral de Embassy is een beetje vastgeroest iets, niet teveel aan wijzigen denken die Engelsen, is zonde van de traditie. Geloof dat het heel lang heeft geduurt voordat de faul (and a miss) regel werd gewijzigt. En daar gaan de discussies nog steeds over.
Kan iemand me misschien uitleggen hoe die regel precies in zijn werk gaat? Ik snap er werkelijk helemaal niks van.
pi_26567395
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het publiek heeft gisteren een geweldig spannende partij kunnen zien. Ik heb me ook prima vermaakt met die partij.
Serieus? Ik ben weggezapt, kon het echt niet aanzien. Toen ik na 3 minuten terugzapte en de ballen lagen nog exact hetzelfde wist ik het wel.
pi_26567428
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef magik77 het volgende:
Volgens mij worden er tijdens sommige toernooien, ook met zo'n tijdklok gespeelt. Maar durven ze het nog niet overal toe te passen, want als je een geweldige snooker tegen krijgt, en je hebt geen flauw idee hoe je je eruit moet redden, kan het zijn dat je echt wel ff de tijd nodig heeft. Maar wie bepaalt dan hoeveel tijd je voor een bal krijgt?
In de Premier League spelen ze met een shotclock van ik geloof 25 seconden. Weet niet of dit ook voor alle stoten geldt (snookers enzo).
  donderdag 28 april 2005 @ 12:44:49 #239
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26567458
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Serieus? Ik ben weggezapt, kon het echt niet aanzien. Toen ik na 3 minuten terugzapte en de ballen lagen nog exact hetzelfde wist ik het wel.
Serieus. Ik vond het erg boeiend. Het is nu eenmaal iets dat je bij snooker zelden ziet. De manier waarop O'Sullivan zich zat te ergeren (met een kras op zijn voorhoofd als duidelijk bewijs) en Ebdon die zich nergens iets van aantrok. Het publiek dat zich ermee bemoeide. De spanning die in de zaal hing.

Ja, erg boeiend.
pi_26567471
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Serieus. Ik vond het erg boeiend. Het is nu eenmaal iets dat je bij snooker zelden ziet. De manier waarop O'Sullivan zich zat te ergeren (met een kras op zijn voorhoofd als duidelijk bewijs) en Ebdon die zich nergens iets van aantrok. Het publiek dat zich ermee bemoeide. De spanning die in de zaal hing.

Ja, erg boeiend.
Ik vond het meer op anti-reclame voor de sport lijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')