De sloten worden iig niet gejat.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:22 schreef zoalshetis het volgende:
minder ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. net voor 800 euro nieuwe sloten op de deur.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie zegt dat ze je PC laten staan?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben al aan het nadenken over de volgende stap.
Een PC en een webcam is tegenwoordig niet zo duur. En met wat software kun je die webcam laten werken als een soort van bewakingsmonitor. Op die manier kun je de (gepresenteerde - Nova - uitzending) inbraak niet voorkomen. Maar andersom heb je wel een direct aanwijsbare dader van het delict.
-- Gescheiden opslag van digi-data is denk ik een probleem (voor @home users), maar technisch mogelijk --
* Klinkt als bling bling *
laat je het programma uploaden naar je webspace, de laatst geschoten beelden bijvoorbeeld..quote:
Maar goed ook je zou zijn rommel ook nog eens op moeten ruimen zegquote:Op woensdag 27 april 2005 22:50 schreef Tarak het volgende:
In Nova vandaag:
[..]
Bron: http://www.novatv.nl
Het zag er eng uit, binnen één minuut zou 90% van de (cilinder?)sloten open te krijgen zijn, zonder braaksporen. Weet iemand wat helpt? Pinslot? Of zal je nu een hausse aan electronische sloten gaan krijgen?
Nee, je kunt beter braaksporen hebben. Zonder braaksporen krijg je niks terug van de verzekering.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar goed ook je zou zijn rommel ook nog eens op moeten ruimen zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk eens naar wat er gevraagd word!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:50 schreef Tarak het volgende:
In Nova vandaag:
[..]
Bron: http://www.novatv.nl
Het zag er eng uit, binnen één minuut zou 90% van de (cilinder?)sloten open te krijgen zijn, zonder braaksporen. Weet iemand wat helpt? Pinslot? Of zal je nu een hausse aan electronische sloten gaan krijgen?
www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef beffelholt het volgende:
mmmz waar kan ik de herhaling op internet vinden?
"ieder zijn schuurtje", zei mijn opa zaliger altijd.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In mijn schuurtje vinden ze alleen een dievries met enkele tientallen kilo's hondenvlees erin.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop