Wat is lush troep?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
sieraden
lush troep []
beltegoed
enz.
sorryquote:Op woensdag 27 april 2005 22:37 schreef PeRi het volgende:
MissyMirjam is aan het lobby'n voor de Lush avond.
Hij moest gewoon komen ook he!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:37 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Voor als het weer uit gaat
mjuh maar ze is vrijdag jarigquote:Op woensdag 27 april 2005 22:38 schreef PeRi het volgende:
Maar TS, ik zou totch ff een kijkje nemen op die site. Zitten leuke dingetjes bij voor dames (en heren ook trouwens).
Je bent gewoon jaloers dat jij er geen hebt, da was een semi-serieuze post back there.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hij moest gewoon komen ook he!
Verborgen verlangens?![]()
nopequote:Op woensdag 27 april 2005 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
winkels zitten in amsterdam, haarlem, en nog ergens..?
niks in de buurt?
nope niet echtquote:Op woensdag 27 april 2005 22:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je ZELF geen inspiratie? Wij proberen jou ook maar te helpen.
Of alledrie: je bindt haar vast aan een ketting die verbonden is aan een ring om haar hals, waarna ze er vervolgens zo nu en dan 'uit' mag.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:51 schreef MOBO666 het volgende:
ring ofzo of een ketting of uuhm een dagje uit
Gewoon een kaartje geven met daarop de tekst dat je voor 1 hele nacht haar sexslaaf zult zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 22:32 schreef WyBo het volgende:
Wat moet je nou een meisje van 15 voor de verjaardag geven als jongen![]()
Help me aub![]()
Wow, als ik bovenstaande dingen zou krijgen zou ik toch ernstig moeten overwegen of ik nog wel verkering met je zou willen. Behalve als ik 13 was misschien.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef flutterbye het volgende:
iets van een ketting met jouw naam erop, en jij dan ook één met haar naam ofzo.
Of een vriendschapsring.
Of een poster van haar lievelingsband/acteur/zanger.
doos bonbons oid
een leuk fotolijstje
een 538 hits cd of zoiets
Diddl
IEEEEEEEEEEEUWquote:Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
http://www.lush.nl
geniaal lekkere cosmetische dingetjes.
zeep, shampoo, enz. enz.
een goeie!
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:07 schreef Maeghan het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEUW
Man, in Engeland ben ik weleens in de Lush winkel geweest maar je gaat daar bijna tegen de vlakte van de lucht zeg. Gatverdamme.
Ik was anders altijd erg blij met alles dat ook maar iets met chocola te maken heeft, hoor! Nog steeds trouwens. En bijna ieder meisje dat ik ken ook dus ik weet niet wat er dan met jou aan de hand is... Snap de reactie ook helemaal niet aangezien je in een eerdere post soortgelijke dingen noemt...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:34 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Wow, als ik bovenstaande dingen zou krijgen zou ik toch ernstig moeten overwegen of ik nog wel verkering met je zou willen. Behalve als ik 13 was misschien.
Maar dan nog... bonbons....![]()
Dat is gewoon verschrikkelijk cliche en standaard, en van je vriend verwacht je toch meer.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:50 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Ik was anders altijd erg blij met alles dat ook maar iets met chocola te maken heeft, hoor! Nog steeds trouwens. En bijna ieder meisje dat ik ken ook dus ik weet niet wat er dan met jou aan de hand is... Snap de reactie ook helemaal niet aangezien je in een eerdere post soortgelijke dingen noemt...
Maarja, ieder zijn ding, kaartjes voor de dierentuin...![]()
ahquote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En jij bent een vrouw?
Google maar eens
doet het altijd goed, met zo`n verwenpakket als welkomstgeschenk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:29 schreef Lempicka het volgende:
misschien een abbonnement op haar favoriete blad
Of een breezer?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:53 schreef MaRySe het volgende:
Ze is 15. Geef haar gewoon een mooi naamplaatje.
Of jullie datum er in gegraveerd. Doet het altijd goed.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of een breezer?hoi Maryse! *flap flap*
Hm dat is wel een goeiequote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een zilveren ring met jullie namen er in. Een bosje rozen en dan een kaartje waar op staat dat julie uit eten gaan nog wel het meeste indruk maakt
dat ligt aan de ring die hij uitkiest natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef Scorpie het volgende:
zilveren ring is weer zo bling-bling achtig, je vriendin moet er wel van houden.
Hij is 15, wat denk je dat hij uitzoekt, die vet-cool-gave-te-gekke-bling-bling-ring die 50 Cent ook heeft en waarmee hij pimpt in die nieuwe videoclipquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:07 schreef Wolkje het volgende:
[..]
dat ligt aan de ring die hij uitkiest natuurlijk
jamaar.. dat is toch gewoon lelijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is 15, wat denk je dat hij uitzoekt, die vet-cool-gave-te-gekke-bling-bling-ring die 50 Cent ook heeft en waarmee hij pimpt in die nieuwe videoclip
Ze is 15!!quote:
Geef jij hem ff advies, jij bent onze Fok!-BrEeZaHquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Precies
Gewoon iets waarmee ze kan pimpen
Ik zou zoon ketting kopen met allemaal van die steentjes in weet ik veel welke kleur,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef jij hem ff advies, jij bent onze Fok!-BrEeZaH
Wehehehequote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef jij hem ff advies, jij bent onze Fok!-BrEeZaH
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |