quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of een breezer?hoi Maryse! *flap flap*
Hm dat is wel een goeiequote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een zilveren ring met jullie namen er in. Een bosje rozen en dan een kaartje waar op staat dat julie uit eten gaan nog wel het meeste indruk maakt
dat ligt aan de ring die hij uitkiest natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef Scorpie het volgende:
zilveren ring is weer zo bling-bling achtig, je vriendin moet er wel van houden.
Hij is 15, wat denk je dat hij uitzoekt, die vet-cool-gave-te-gekke-bling-bling-ring die 50 Cent ook heeft en waarmee hij pimpt in die nieuwe videoclipquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:07 schreef Wolkje het volgende:
[..]
dat ligt aan de ring die hij uitkiest natuurlijk
jamaar.. dat is toch gewoon lelijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is 15, wat denk je dat hij uitzoekt, die vet-cool-gave-te-gekke-bling-bling-ring die 50 Cent ook heeft en waarmee hij pimpt in die nieuwe videoclip
Ze is 15!!quote:
Geef jij hem ff advies, jij bent onze Fok!-BrEeZaHquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Precies
Gewoon iets waarmee ze kan pimpen
Ik zou zoon ketting kopen met allemaal van die steentjes in weet ik veel welke kleur,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef jij hem ff advies, jij bent onze Fok!-BrEeZaH
Wehehehequote:Op woensdag 4 mei 2005 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef jij hem ff advies, jij bent onze Fok!-BrEeZaH
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |