Euh... liever niet, maar wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:55 schreef Klaas81 het volgende:
inruil ook mogelijk??
Klinkt verleidelijk, maar heb al een goede autoradio en gsm, die zou ik dan weer moeten verkopen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:08 schreef Klaas81 het volgende:
nokia 6260 (zie advertentie van mij)
+ mijn sony autoradio
ben uiteraard van plan om bij te betalen dan
Mijn mail is anders klaasw@home.nl misschien wat makkelijk om verder te handelen?
Heb je een kabelsetje voor, kost 13 euro meen ik. Heb zelf geen versterker, anders had ie erbij gezeten.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef Italo het volgende:
Zit er een line-out op de radio (voor een versterker)??
Mijn vraag is of er line-out op zit zoals de rode en gele plug op de foto:quote:Op donderdag 28 april 2005 17:03 schreef kesj het volgende:
[..]
Heb je een kabelsetje voor, kost 13 euro meen ik. Heb zelf geen versterker, anders had ie erbij gezeten.
Ik weet wat je bedoelt, en mijn antwoord is ook: je hebt er een kabelsetje voor die je achter in de radio plugt waardoor je line-out aansluitingen krijgt. Hierop kun je een versterker aansluiten waar dan weer een subwoofer aanhangt. Dat kabeltje kost 13 euro.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef Italo het volgende:
[..]
Mijn vraag is of er line-out op zit zoals de rode en gele plug op de foto:
[afbeelding]
Een beetjequote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef kesj het volgende:
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Je hangt gewoon je versterker aan de radio via dit kabeltje:quote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef Italo het volgende:
[..]
Een beetje
Ik neem aan dat je niet alleen een sub aan kunt sluiten, heb nu rearspeakers en sub op de versterker
Woon in Den Bosch. Maar heb vervoer en kan best ergens halverwege afspreken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:55 schreef Italo het volgende:
Allrighty, waar woon je (in de buurt)?
Nee helaas, daar kan ik hem echt niet voor wegdoen. De set heeft mij iets meer dan een jaartje geleden ruim 700 euro gekost.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:24 schreef timmy-i het volgende:
200 ?
CD's zijn inderdaad wel te downen volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe zit het trouwens met de antenne?
Loopt via GPS. Staat er ook bij, de ontvanger zit erbij. Je sluit hem ook aan op de tachograaf, zodat het systeem in geval van geen gps ontvangst (bijvoorbeeld in een lange tunnel) toch kan berekenen wanneer de volgende instructie moet komen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Tuutje het volgende:
200
Hij loopt toch wel op GPS? Niet alleen op je kilometerteller?
Ophalen in Den Bosch. Brengen ligt aan de afstand. Waar woon je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef Kanjer het volgende:
Vind hem wel mooi en ik zoek een navigatiesysteem, maar hik een beetje tegen het aansluiten aan, en dan vooral de aansluiting aan de kilometerteller.
Waar is ie eventueel op te halen? (of is ie langs te brengen?)
Hij is iets meer dan een jaar oud. Ik weet eerlijk gezegd niet of er standaard 1 of 2 jaar garantie opzit. Volgens mij 2.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef turbootje1 het volgende:
Zit er nog garantie op dat je weet?
Zo ja dan heb ik zeker intresse.
Moet wel ff me man lief aankijken:)
Ja hoor, en je kunt ook de navi cd eruit halen en er een audio cd in doen, terwijl navi blijft werken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:13 schreef Kimmster het volgende:
Ik heb wellicht interesse, vanavond overleg ik het even en laat het je weten.
edit : Oh ja, kun je wel gewoon naar de radio luisteren terwijl de nav-cd erin zit ?
Ja de persoon die ik dacht die wel interesse zou hebben had zich toevallig die dag al een Tomtom gehaald, helaas dus.quote:
Voor de eventuele koper heb ik dit kabeltje nog wel liggen denk ik zo. (hangt van de achterkant van de radio af).quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef kesj het volgende:
[..]
Je hangt gewoon je versterker aan de radio via dit kabeltje:
[afbeelding]
Daarna kun je gewoon aan je versterker hangen wat je wilt, werkt gewoon zoals je gewend bent
Thanks!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:16 schreef ElisaB het volgende:
Op verzoek wat offtopic verwijderd.
Game on
Bij TomTom heb je echter wel een kaartje erbij wat ik persoonlijk prettiger vind dan alleen maar 1 pijl. Daarnaast kun je flitspalen en andere POI erin zetten die je kunt updaten, en je kunt navigeren naar al die POI (maar misschien kan dit ook met jouw ding).quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef kesj het volgende:
325 is een koopje mensen. Natuurlijk kun je voor een pda met navi gaan, maar dan mis je onderstaande voordelen:
- Route plannen, navi cd eruit en genieten van eigen muziek (radio/cd), terwijl navigatie blijft werken
Genieten van mn muziek kan ik ook terwijl ik navigeer, maar dan met mn Tomtom setje.
- Navigeluid over je autospeakers, dus goed verstaanbaar
Dat klopt niet helemaal met bovenstaand punt he. Muziek wordt de hele tijd onderbroken of er wordt doorheen geluld door dat navigatiemens. Kun je de muziek uitzetten maar dan valt bovenstaand punt weg, en als je die gesproken aanwijzingen uitzet van dit punt weg. Tomtom is ook prima verstaanbaar
- Geen geklooi met geheugenkaartjes en updates via de pc. Geklooi met geheugenkaartjes? Kaartje duw je er 1x in en klaar hoor. Updates zijn juist fijn, ipv waar je 1x iets koopt en dan moet je wachten tot er een heel nieuwe versie uitkomt, en ondertussen rij je rond met iets waar je je dan op ergert. Heb ik liever updates hoor.
- Altijd gratis op de hoogte van de laatste files
Hier heb je een punt. Met TomTom kan dit ook volgens mij, maar dan heb je een aparte GPS muis nodig dacht ik, die met die signalen om kan gaan. Heb ik eens ergens gezien
- Geen risico van een vastlopende pda waardoor je tijdens je vakantie ineens je Tomtom kwijt bent
Als je radio of je gps muis of wat dan ook kapot gaat werkt jouw navigatiesysteem ook niet meer. Vind ik geen geldig argument.
- Als je toch een autoradio met cd speler zoekt heb je 2 vliegen in 1 klap. Zonder overdrijven zit er een bere geluid in dit setje.
Hier heb je ook een punt. Niets op aan te maken
Lees jij selectief of zo ? Ik wens je toch succes met de verkoop. Ik beaam zelfs nog dat die dingen hun geld wel waard zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef kesj het volgende:
Ik doe hem weg omdat ik binnenkort met het openbaar vervoer ga reizen. En dus niet omdat ik TomTom ga gebruiken...
Overigens snap ik al je commentaar niet, want sommige dingen kloppen niet, maar ik heb geen zin om daar op in te gaan. Gun mij de verkoop van dat ding gewoon. Ook al vind je TomTom prettiger werken...
Nadat je alle voordelen van het systeem eerst kraakt inderdaad. Heel je bijdrage is overbodig want je bent duidelijk niet geinteresseerd in het apparaat.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lees jij selectief of zo ? Ik wens je toch succes met de verkoop. Ik beaam zelfs nog dat die dingen hun geld wel waard zijn.
Nee mijn bijdrage is niet overbodig, je stelt nl voordelen die niet allemaal per se voordelen zijn t.o.v. een andere systeem. Daarnaast zeg ik nogmaals duidelijk dat ze hun prijs overduidelijk waard zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:45 schreef kesj het volgende:
[..]
Nadat je alle voordelen van het systeem eerst kraakt inderdaad. Heel je bijdrage is overbodig want je bent duidelijk niet geinteresseerd in het apparaat.
gebruik anders dezequote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef kesj het volgende:
Modjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |