abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26554466
Te koop: zo goed als nieuwe TravelPilot E1, radio/cd/navigatiesysteem. Schitterend geluid, perfecte navigatie. Compleet met Europa cdrom, waarin de Benelux tot op straatnaamniveau aanwezig is. Met TMC module, dus altijd op de hoogte van de laatste files!

Vraagprijs 375,00 euro, koopje!

Door een combinatie van de snelst mogelijke en de kortste rijroute wordt u optimaal naar uw bestemming geleid, en dat zonder onnodig in de file te staan. En mocht u tijdens het rijden een muziek-cd willen draaien, dan haalt u de navigatie-cd er gewoon uit - het systeem heeft uw route opgeslagen. Anders dan veel PDA-navigatiesystemen kan de TravelPilot E1 lange afstanden dwars door een land of door heel Europa in één keer opslaan. Achteraf laden van gegevens is niet nodig. Comfortabeler kan bijna niet.

Kenmerken:

FM, MG, LG
DigiCeiver
30 presets
Weergave van audio-CD's/CD-ROMs
CD-RW-compatibel
CD Mix
Disc Management System (DMS)
4 x 26 W RMS vermogen
4 x 50 W max. Power
Digitale, parametrische 5-band-equalizer
AutomaticSound (GALA)
4 kanaals Preamp-Out (4 V)
Flip release panel
Voorbereid voor gesproken informatie telefoon
Display kleur wit
Nachtdesign rood
Toestelfront zwart
Afstandsbediening op het stuur (is optioneel)
pi_26564648
inruil ook mogelijk??
pi_26564774
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:55 schreef Klaas81 het volgende:
inruil ook mogelijk??
Euh... liever niet, maar wat had je in gedachten?
pi_26564958
nokia 6260 (zie advertentie van mij)
+ mijn sony autoradio

ben uiteraard van plan om bij te betalen dan

Mijn mail is anders klaasw@home.nl misschien wat makkelijk om verder te handelen?
pi_26565926
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:08 schreef Klaas81 het volgende:
nokia 6260 (zie advertentie van mij)
+ mijn sony autoradio

ben uiteraard van plan om bij te betalen dan

Mijn mail is anders klaasw@home.nl misschien wat makkelijk om verder te handelen?
Klinkt verleidelijk, maar heb al een goede autoradio en gsm, die zou ik dan weer moeten verkopen.

Welk type autoradio is jouw Sony?
pi_26566586
uhm type weet ik zo niet mun vriending heeft de auto mee

dit is hem
http://static.marktplaats.nl/fotos/autodiversen/stereo/200343.jpg
pi_26573967
Zit er een line-out op de radio (voor een versterker)??
pi_26574189
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef Italo het volgende:
Zit er een line-out op de radio (voor een versterker)??
Heb je een kabelsetje voor, kost 13 euro meen ik. Heb zelf geen versterker, anders had ie erbij gezeten.
pi_26574294
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:03 schreef kesj het volgende:

[..]

Heb je een kabelsetje voor, kost 13 euro meen ik. Heb zelf geen versterker, anders had ie erbij gezeten.
Mijn vraag is of er line-out op zit zoals de rode en gele plug op de foto:
pi_26574773
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef Italo het volgende:

[..]

Mijn vraag is of er line-out op zit zoals de rode en gele plug op de foto:
[afbeelding]
Ik weet wat je bedoelt, en mijn antwoord is ook: je hebt er een kabelsetje voor die je achter in de radio plugt waardoor je line-out aansluitingen krijgt. Hierop kun je een versterker aansluiten waar dan weer een subwoofer aanhangt. Dat kabeltje kost 13 euro.

Er zijn radio's die line-out aansluitingen al ingebouwd hebben zitten, er zijn radio's waar je een verloopkabeltje met line-out voor hebt en er zijn radio's die helemaal geen line-out hebben of kunnen krijgen.

In het menu kun je vervolgens je subwoofer helemaal finetunen: enorm veel frequenties die je kunt versterken/aanpassen.

Hoop dat het een beetje duidelijk is.
pi_26574946
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef kesj het volgende:
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Een beetje

Ik neem aan dat je niet alleen een sub aan kunt sluiten, heb nu rearspeakers en sub op de versterker
pi_26574966
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef Italo het volgende:

[..]

Een beetje

Ik neem aan dat je niet alleen een sub aan kunt sluiten, heb nu rearspeakers en sub op de versterker
Je hangt gewoon je versterker aan de radio via dit kabeltje:

Daarna kun je gewoon aan je versterker hangen wat je wilt, werkt gewoon zoals je gewend bent
pi_26575551
Allrighty, waar woon je (in de buurt)?
pi_26575658
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:55 schreef Italo het volgende:
Allrighty, waar woon je (in de buurt)?
Woon in Den Bosch. Maar heb vervoer en kan best ergens halverwege afspreken.
pi_26634955
Heb een bod van 300 euro ontvangen. Dit apparaat is echter meer waard! Iemand van hier nog interesse?
pi_26951453
Een paar vragen;
- hoe oud is de radio
- nieuwprijs
- afneembaar front
- ook standaar in te stellen op rood (rij BMW)
- MP3 muziekbestanden worden ondersteund
- wie kan hem inbouwen?

Groet,

A-J
pi_27023437
Een paar vragen;
- hoe oud is de radio
Iets meer dan een jaar.

- nieuwprijs
Ik heb er destjds ruim 700 euro voor betaald.

- afneembaar front
Uiteraard.

- ook standaar in te stellen op rood (rij BMW)
Weet ik niet zeker. Ben nu op vakantie, dus kan het niet controleren voor je. Misschien kun je wat op internet vinden?

- MP3 muziekbestanden worden ondersteund
Nope, niet bij dit model. Deze speelt cd's af, dus eerst route kiezen, navi cd eruit, audio cd erin en luisteren maar. Als er route info komt, valt je muziek even weg (wordt zachter) en hoor je de gesproken instructies. Die zijn ook uit te zetten overigens.

- wie kan hem inbouwen?
Iedereen die een beetje handig is. Enige waar je op moet letten is dat je een kabeltje van de tachometer hebt. Deze geeft het aantal omwentelingen per minuut van je banden weer en stuurt die naar de radio.

[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 09-08-2005 21:12:11 ]
pi_27419105
Nog steeds te koop.

Vraaprijs verlaagd naar 350 euro.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 03:24:47 #19
5418 timmy-i
!Kip Snitzel!
pi_27427356
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 03:24 schreef timmy-i het volgende:
200 ?
Nee helaas, daar kan ik hem echt niet voor wegdoen. De set heeft mij iets meer dan een jaartje geleden ruim 700 euro gekost.

325 zou eventueel nog net kunnen.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:07:39 #21
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_27681165
Hoe zit het trouwens met de antenne?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_27681232
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe zit het trouwens met de antenne?
CD's zijn inderdaad wel te downen volgens mij.

Antenne van de GPS bedoel je? Die zit er gewoon bij.

Er zit ook een Traffic Module op. Via de radio haalt hij de laatste file gegevens binnen en houdt daar rekening mee bij je route.
pi_27742339
325 is een koopje mensen. Natuurlijk kun je voor een pda met navi gaan, maar dan mis je onderstaande voordelen:

- Route plannen, navi cd eruit en genieten van eigen muziek (radio/cd), terwijl navigatie blijft werken
- Navigeluid over je autospeakers, dus goed verstaanbaar
- Geen geklooi met geheugenkaartjes en updates via de pc
- Altijd gratis op de hoogte van de laatste files
- Geen risico van een vastlopende pda waardoor je tijdens je vakantie ineens je Tomtom kwijt bent
- Als je toch een autoradio met cd speler zoekt heb je 2 vliegen in 1 klap. Zonder overdrijven zit er een bere geluid in dit setje
pi_27757621
200
Hij loopt toch wel op GPS? Niet alleen op je kilometerteller?
pi_27758595
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Tuutje het volgende:
200
Hij loopt toch wel op GPS? Niet alleen op je kilometerteller?
Loopt via GPS. Staat er ook bij, de ontvanger zit erbij. Je sluit hem ook aan op de tachograaf, zodat het systeem in geval van geen gps ontvangst (bijvoorbeeld in een lange tunnel) toch kan berekenen wanneer de volgende instructie moet komen.

200 staat genoteerd, maar is natuurlijk veel te laag. Setje heeft me ruim 700 euro gekost en is net iets ouder dan een jaar.
pi_28341734
Vind hem wel mooi en ik zoek een navigatiesysteem, maar hik een beetje tegen het aansluiten aan, en dan vooral de aansluiting aan de kilometerteller.

Waar is ie eventueel op te halen? (of is ie langs te brengen?)
pi_28341839
ik bied 275,-
Kan hem evt ophalen.
pi_28342215
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef Kanjer het volgende:
Vind hem wel mooi en ik zoek een navigatiesysteem, maar hik een beetje tegen het aansluiten aan, en dan vooral de aansluiting aan de kilometerteller.

Waar is ie eventueel op te halen? (of is ie langs te brengen?)
Ophalen in Den Bosch. Brengen ligt aan de afstand. Waar woon je?

Het aansluiten op de kilometerteller is volgens mij niet zo moeilijk. Volgens mij zit er al een kabel in je kabelboom voor je radio. Gewoon even doorpluggen.
pi_28342237
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef turbootje1 het volgende:
ik bied 275,-
Kan hem evt ophalen.
Ik noteer je bod. Ik hoop alleen op een bod van 325 euro.
pi_28383029
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef turbootje1 het volgende:
ik bied 275,-
Kan hem evt ophalen.
300 euro is ie van jou. Ok?
pi_28416707
Zit er nog garantie op dat je weet?
Zo ja dan heb ik zeker intresse.
Moet wel ff me man lief aankijken:)
pi_28423638
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef turbootje1 het volgende:
Zit er nog garantie op dat je weet?
Zo ja dan heb ik zeker intresse.
Moet wel ff me man lief aankijken:)
Hij is iets meer dan een jaar oud. Ik weet eerlijk gezegd niet of er standaard 1 of 2 jaar garantie opzit. Volgens mij 2.
pi_28508824
Ik heb wellicht interesse, vanavond overleg ik het even en laat het je weten.

edit : Oh ja, kun je wel gewoon naar de radio luisteren terwijl de nav-cd erin zit ?
pi_28514168
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:13 schreef Kimmster het volgende:
Ik heb wellicht interesse, vanavond overleg ik het even en laat het je weten.

edit : Oh ja, kun je wel gewoon naar de radio luisteren terwijl de nav-cd erin zit ?
Ja hoor, en je kunt ook de navi cd eruit halen en er een audio cd in doen, terwijl navi blijft werken.
pi_28603084
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:57 schreef kesj het volgende:

[..]

En, weet je al wat meer?
Ja de persoon die ik dacht die wel interesse zou hebben had zich toevallig die dag al een Tomtom gehaald, helaas dus.
Veel succes verder nog met de verkoop.
pi_28603331
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef kesj het volgende:

[..]

Je hangt gewoon je versterker aan de radio via dit kabeltje:

[afbeelding]

Daarna kun je gewoon aan je versterker hangen wat je wilt, werkt gewoon zoals je gewend bent
Voor de eventuele koper heb ik dit kabeltje nog wel liggen denk ik zo. (hangt van de achterkant van de radio af).

Dit is een prima navigatiesysteem wat veel ingebouwd word door mijn vader's eigen bedrijfje. Nooit problemen mee gehad.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:16:22 #37
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_29525684
Op verzoek wat offtopic verwijderd.

Game on
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_29527385
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:16 schreef ElisaB het volgende:
Op verzoek wat offtopic verwijderd.

Game on
Thanks!

Nog steeds te koop. Mag weg tegen een goed bod boven de 275 euro!
pi_29536087
Komaan mensen. Er is vast wel iemand die op zoek is naar een perfect navi systeem!
pi_29577774
Vrijdagmorgen kick.
pi_29995370
Goh, topic is er nog, net zoals het navi systeem

Mag nog steeds weg!
pi_30161872
300 euro of teab...
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 12:49:07 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30162922
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef kesj het volgende:
325 is een koopje mensen. Natuurlijk kun je voor een pda met navi gaan, maar dan mis je onderstaande voordelen:

- Route plannen, navi cd eruit en genieten van eigen muziek (radio/cd), terwijl navigatie blijft werken
Genieten van mn muziek kan ik ook terwijl ik navigeer, maar dan met mn Tomtom setje.

- Navigeluid over je autospeakers, dus goed verstaanbaar
Dat klopt niet helemaal met bovenstaand punt he. Muziek wordt de hele tijd onderbroken of er wordt doorheen geluld door dat navigatiemens. Kun je de muziek uitzetten maar dan valt bovenstaand punt weg, en als je die gesproken aanwijzingen uitzet van dit punt weg. Tomtom is ook prima verstaanbaar
- Geen geklooi met geheugenkaartjes en updates via de pc. Geklooi met geheugenkaartjes? Kaartje duw je er 1x in en klaar hoor. Updates zijn juist fijn, ipv waar je 1x iets koopt en dan moet je wachten tot er een heel nieuwe versie uitkomt, en ondertussen rij je rond met iets waar je je dan op ergert. Heb ik liever updates hoor.

- Altijd gratis op de hoogte van de laatste files
Hier heb je een punt. Met TomTom kan dit ook volgens mij, maar dan heb je een aparte GPS muis nodig dacht ik, die met die signalen om kan gaan. Heb ik eens ergens gezien

- Geen risico van een vastlopende pda waardoor je tijdens je vakantie ineens je Tomtom kwijt bent
Als je radio of je gps muis of wat dan ook kapot gaat werkt jouw navigatiesysteem ook niet meer. Vind ik geen geldig argument.
- Als je toch een autoradio met cd speler zoekt heb je 2 vliegen in 1 klap. Zonder overdrijven zit er een bere geluid in dit setje.
Hier heb je ook een punt. Niets op aan te maken
Bij TomTom heb je echter wel een kaartje erbij wat ik persoonlijk prettiger vind dan alleen maar 1 pijl. Daarnaast kun je flitspalen en andere POI erin zetten die je kunt updaten, en je kunt navigeren naar al die POI (maar misschien kan dit ook met jouw ding).

Goed, ik plaag je maar wat, als een Tomtom fan . Ik weet idd dat die systemen idd erg duur zijn, maar waarom doe je em eigenlijk wel al na iets langer dan een jaar? Je wil een TomTom setje gaan kopen zeker ? Een jaar geleden kreeg je Tomtom ook al voor 700 euro

Alle gekheid op een stokje. Ik ben dus al voorzien, maar die nav. systemen zijn wel van goede kwaliteit. Succes met de verkoop!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_30166804
Ik doe hem weg omdat ik binnenkort met het openbaar vervoer ga reizen. En dus niet omdat ik TomTom ga gebruiken...

Overigens snap ik al je commentaar niet, want sommige dingen kloppen niet, maar ik heb geen zin om daar op in te gaan. Gun mij de verkoop van dat ding gewoon. Ook al vind je TomTom prettiger werken...
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 16:31:27 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_30170085
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef kesj het volgende:
Ik doe hem weg omdat ik binnenkort met het openbaar vervoer ga reizen. En dus niet omdat ik TomTom ga gebruiken...

Overigens snap ik al je commentaar niet, want sommige dingen kloppen niet, maar ik heb geen zin om daar op in te gaan. Gun mij de verkoop van dat ding gewoon. Ook al vind je TomTom prettiger werken...
Lees jij selectief of zo ? Ik wens je toch succes met de verkoop. Ik beaam zelfs nog dat die dingen hun geld wel waard zijn.
pi_30176115
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lees jij selectief of zo ? Ik wens je toch succes met de verkoop. Ik beaam zelfs nog dat die dingen hun geld wel waard zijn.
Nadat je alle voordelen van het systeem eerst kraakt inderdaad. Heel je bijdrage is overbodig want je bent duidelijk niet geinteresseerd in het apparaat.
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 20:30:07 #47
16180 crew  CoolGuy
pi_30177624
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:45 schreef kesj het volgende:

[..]

Nadat je alle voordelen van het systeem eerst kraakt inderdaad. Heel je bijdrage is overbodig want je bent duidelijk niet geinteresseerd in het apparaat.
Nee mijn bijdrage is niet overbodig, je stelt nl voordelen die niet allemaal per se voordelen zijn t.o.v. een andere systeem. Daarnaast zeg ik nogmaals duidelijk dat ze hun prijs overduidelijk waard zijn.
pi_30182661
Mag dicht...
pi_30478664
Modjes?
  zondag 11 september 2005 @ 12:17:58 #50
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_30479700
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef kesj het volgende:
Modjes?