Euh... liever niet, maar wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:55 schreef Klaas81 het volgende:
inruil ook mogelijk??
Klinkt verleidelijk, maar heb al een goede autoradio en gsm, die zou ik dan weer moeten verkopen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:08 schreef Klaas81 het volgende:
nokia 6260 (zie advertentie van mij)
+ mijn sony autoradio
ben uiteraard van plan om bij te betalen dan
Mijn mail is anders klaasw@home.nl misschien wat makkelijk om verder te handelen?
Heb je een kabelsetje voor, kost 13 euro meen ik. Heb zelf geen versterker, anders had ie erbij gezeten.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef Italo het volgende:
Zit er een line-out op de radio (voor een versterker)??
Mijn vraag is of er line-out op zit zoals de rode en gele plug op de foto:quote:Op donderdag 28 april 2005 17:03 schreef kesj het volgende:
[..]
Heb je een kabelsetje voor, kost 13 euro meen ik. Heb zelf geen versterker, anders had ie erbij gezeten.
Ik weet wat je bedoelt, en mijn antwoord is ook: je hebt er een kabelsetje voor die je achter in de radio plugt waardoor je line-out aansluitingen krijgt. Hierop kun je een versterker aansluiten waar dan weer een subwoofer aanhangt. Dat kabeltje kost 13 euro.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef Italo het volgende:
[..]
Mijn vraag is of er line-out op zit zoals de rode en gele plug op de foto:
[afbeelding]
Een beetjequote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef kesj het volgende:
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Je hangt gewoon je versterker aan de radio via dit kabeltje:quote:Op donderdag 28 april 2005 17:31 schreef Italo het volgende:
[..]
Een beetje
Ik neem aan dat je niet alleen een sub aan kunt sluiten, heb nu rearspeakers en sub op de versterker
Woon in Den Bosch. Maar heb vervoer en kan best ergens halverwege afspreken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:55 schreef Italo het volgende:
Allrighty, waar woon je (in de buurt)?
Nee helaas, daar kan ik hem echt niet voor wegdoen. De set heeft mij iets meer dan een jaartje geleden ruim 700 euro gekost.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:24 schreef timmy-i het volgende:
200 ?
CD's zijn inderdaad wel te downen volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe zit het trouwens met de antenne?
Loopt via GPS. Staat er ook bij, de ontvanger zit erbij. Je sluit hem ook aan op de tachograaf, zodat het systeem in geval van geen gps ontvangst (bijvoorbeeld in een lange tunnel) toch kan berekenen wanneer de volgende instructie moet komen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef Tuutje het volgende:
200
Hij loopt toch wel op GPS? Niet alleen op je kilometerteller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |