quote:Op woensdag 27 april 2005 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lukt mij aardig om het maar zelden te zijn![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oooops, lopen er meerdere losers rond dan in 30-40.....euhhhh SC?
Pat is er nu een andere dynamo in aan het zetten (nou maar hopen dat dat het probleem isquote:Op woensdag 27 april 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
true....
btw, Hoe is het met de auto
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat is er nu een andere dynamo in aan het zetten (nou maar hopen dat dat het probleem is).
Daar schiet ik nogal iets mee op.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ik zal maar even zwijgen..........
Late reactie maar... doooeeeii !!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:03 schreef Renesite het volgende:
Ik ben weg mensen
Moge ik u niet emer spreken
See ya 7 mei in de avond ofzo weer
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 27 april 2005 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar schiet ik nogal iets mee op.
Ik ga niet van weken teruglezen hoor
Ik ben ook heel aardig, alleen sommige dingen komen gebroerd mijn strot uit. (lees: vingertoppen)
Welke word het ?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:15 schreef dolle_hond het volgende:
het zal me een zorg zijn of iedereen me aardig vindt.
kan niet eens.
maar goed. ff filmpje opzetten
IRL kan dat ook niet, net zoals jij ook niet iedereen aardig kan vinden...quote:Op woensdag 27 april 2005 21:15 schreef dolle_hond het volgende:
het zal me een zorg zijn of iedereen me aardig vindt.
kan niet eens.
maar goed. ff filmpje opzetten
Zo min mogelijkquote:Op woensdag 27 april 2005 21:13 schreef Stuart het volgende:
Zo, en wat gaat het volk hier doen met Koninginnedag![]()
Neequote:Op woensdag 27 april 2005 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je volgende week eindelijk je regenpak kopen?
Werkenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:13 schreef Stuart het volgende:
Zo, en wat gaat het volk hier doen met Koninginnedag![]()
Dat is een rustig dagje dusquote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Ik heb niet eens zin om iets te gaan doen (da's voor het eerst
).
Zal wel weer tegen gaan vallenquote:
Pssst, ik kwam hier al een tijdje, toen het nog 30-40 was. Toen was ik nog objectief, maar ben nu een beetje simpel.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet![]()
Alles word duidelijk naarmate je hier bent
de een mag je de ander minder, thats life
gebroerd is idd wat minder, maar zal er rekening meehouden![]()
quote:
Ja, daar moet nog wel invulling aan worden gegevenquote:
Gewoon absurd dat jullie uberhaupt open zouden zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja![]()
Tenminste we proberen om de regioleider zo ver te krijgen dat we dicht mogen blijven.
Oja, dat heb je volgens mij al eens verteld.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pssst, ik kwam hier al een tijdje, toen het nog 30-40 was. Toen was ik nog objectief, maar ben nu een beetje simpel.
Dat wordt dan een dagje Halfordsquote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar moet nog wel invulling aan worden gegeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |