quote:Op woensdag 27 april 2005 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat menstruatie erg was!
Of een blinde darmonsteking krijgen!
Of een totaal ruptuur, tijdens een bevalling! Van een heel lelijk en uitermate dom kind!
Of oorlog!
Of een slak vinden in je salade die bijna op is!
Of erger: Een muis in je sausijzenbroodje!
Of naar de trein rennen en de deuren gaan voor je neus dicht! Terwijl je een sollicitatiegesprek hebt! Voor de baan van je dromen! Met veel dienstreizen naar Hawaii! Als coctailproever! En je assistent is een uitermate lekker ding! En zou dan met je meegaan! En er bloeit dan iets op! Met hete seks enzo! En nu kom je te laat! Sterker: Er rijdt geen enkele andere trein meer die kant op, door een wisselstoring!
Ik dacht dat dát soort dingen erg waren!!!
Maar nu weet ik beter....
En best wel goed ook! De link had zelfs netjes een naam.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja thanks![]()
Hé, maar ik hád een link gepost!!
Nerd die ik ben![]()
O ik dacht dat ik echt de goede URL van het specifieke huis had gepaste.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En best wel goed ook! De link had zelfs netjes een naam.
Alleen had je de link van de hoofdpagina genomen. Als je naar een specifiek huis wil linken op die pagina dan heb je een andere link nodig. Is ook niet erg, dat zit allemaal in de lesstof voor volgende week.
leuk huisjequote:
Ja dus. Wat is je vraag verder???quote:Op woensdag 27 april 2005 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leuk huisje
Nu heb ik geen idee van jouw smaak, maar het lijkt aan te sluiten bij de smaak van Dude, althans, de indruk die ik heb van haar smaak
dat was mijn vraagquote:Op woensdag 27 april 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dus. Wat is je vraag verder???
![]()
quote:recent geheel gerenoveerd en verkeerd in een uitstekende staat van onderhoud.
Nee, laten we hópen dat dat een spelfout is!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:
woeiiii, ziet er goed uit Arty en Dude !!!!!!
Schitterend zo'n woonkamer, en de rest ziet er ook goed uit !
er staat wel een knoeperd van een spelfout in de advertentie:
[..]
een knoepertquote:Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:
woeiiii, ziet er goed uit Arty en Dude !!!!!!
Schitterend zo'n woonkamer, en de rest ziet er ook goed uit !
er staat wel een knoeperd van een spelfout in de advertentie:
[..]
Niet weer iets met linkjes hè?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was mijn vraag
maar ik kan wel een paar nieuwe verzinnen
Mijn smaak van wat ik mooi vind aan een huis is iets breder dan dat van Dude, maar zo'n huisje als deze vind ik (gezien de foto's) absoluut bewonerswaardig.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:02 schreef D.Rose het volgende:
leuk huisje
Nu heb ik geen idee van jouw smaak, maar het lijkt aan te sluiten bij de smaak van Dude, althans, de indruk die ik heb van haar smaak
Ai. Misschien een Freudiaanse vertikking van de makelaar?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, laten we hópen dat dat een spelfout is!!![]()
Zeven elektriciteitsgroepen!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn smaak van wat ik mooi vind aan een huis is iets breder dan dat van Dude, maar zo'n huisje als deze vind ik (gezien de foto's) absoluut bewonerswaardig.
En midden in 't centrum is nou ook niet bepaald een straf.
nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet weer iets met linkjes hè?
![]()
ik help het hopenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ai. Misschien een Freudiaanse vertikking van de makelaar?
Nou, jij ontdekte net nog een mooiequote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ai. Misschien een Freudiaanse vertikking van de makelaar?
Nog een leuke passage uit de omschrijving:quote:
Oftewel: wil je in de zon zitten, mag je eerst naar het centrum lopen.quote:kortom: heerlijke plek, sfeer, ruimte en een tuin ca 45 m2 met deels bezonning, midden in het centrum, dus zeker een bezichtiging waard!!!
Naar een deel van het centrum hè?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nog een leuke passage uit de omschrijving:
[..]
Oftewel: wil je in de zon zitten, mag je eerst naar het centrum lopen.
en 10 groepenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O nog zo'n man met veel apparatuh!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |