Haha wat een kletsquote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef rotskibo het volgende:
Emile Schelvis en Jan Everse mogen voorlopig geen wedstrijden van Feyenoord meer analyseren op Radio Rijnmond omdat ze te kritisch zijn![]()
Hij bedoelt alleen maar te zeggen dat het een belachelijke maatregel is...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef rotskibo het volgende:
Kijk maar in het AD kneus.
Die komt er niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef JaWi het volgende:
Zeg, hoe zit het met die actie bij het trainingsveld?
Ze hadden het erover bij SV gisteravond. Maar goed, niets dus?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die komt er niet.![]()
Zoiets wordt niet breed uitgemeten in de pers of op internet.
Ja, dat hoorde ik...gelul in de ruimte...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze hadden het erover bij SV gisteravond. Maar goed, niets dus?
Van wie mag dat niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef rotskibo het volgende:
Emile Schelvis en Jan Everse mogen voorlopig geen wedstrijden van Feyenoord meer analyseren op Radio Rijnmond omdat ze te kritisch zijn![]()
Zal de directie van Rijnmond wel besloten hebben, na een telefoontje uit het Maasgebouw.quote:
Lijkt bijna net zo structureel als het gebrek aan resultaten de laatste jaren...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:45 schreef Erasmusch het volgende:
Omdat ze niet bepaald in goed overleg uit elkaar zijn gegaan. Net als Larsson, Bosvelt, Tomasson, Van Persie...je zou bijna denken dat het een structureel probleem was
Helaas begrijpt de jan modaal niet dat begrotingen weinig zeggen over hoeveel geld een club uit kan geven. Feyenoord heeft dan ongeveer wel een even grote begroting als ajax en psv maar die twee clubs hebben een beter banksaldo.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:04 schreef Erasmusch het volgende:
Ik snap dat gezeik over geld beschikbaar voor spelers niet zo. Nou willen ze weer een investeringsfonds starten en op mijn Premie Effect hoef ik ook niet meer te rekenen... maar het verschil in begroting is toch relatief klein? 60 tegen 70 mln bij ajax en psv?
Hihihihi.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moest gister best lachen toen ik over jullie wedstrijd hoorde op de radio
vooral dat het publiek al naar huis ging
Toen ik de kop las dacht ik eerst dat ze Gullit keihard lieten vallen. Maar het stukkie meldt precies hetzelfde als Gullit gisteren.quote:BOSVELT TREFT GEEN BLAAM
Feyenoord vindt dat Paul Bosvelt geen enkele blaam treft inzake het niet doorgaan van zijn rentree in De Kuip. Op de dag dat Feyenoord zich met serieuze belangstelling meldde – afgelopen vrijdag - had Bosvelt reeds zijn ja-woord gegeven aan Heerenveen. In het eerdere contact tussen Feyenoord en de zaakwaarnemer van Bosvelt– woensdag 20 april – is slechts gevraagd hoe Paul Bosvelt zich bij Manchester City voelde en of hij van plan was naar Nederland terug te keren.
Mark Wotte: ´De zaak ligt heel simpel. Ik heb op woensdag 20 april de situatie rond Paul afgetast om te weten of hij voor Feyenoord beschikbaar was. Dat was slechts een oriënterend gesprek. Toen wij een week later wel concreet konden worden, had hij al gekozen voor Heerenveen. Wij waren daar in de tussenliggende periode niet van op de hoogte. Er valt Paul dus niets te verwijten. Wat mij betreft staat de deur na zijn voetballoopbaan naar Feyenoord altijd open.'
Maar elke econoom kan op z'n vingers na tellen dat als je een grote begroting hebt, maar volgens continu een geldgebrek, dat er iets niet klopt binnen je financiele huishouding.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Helaas begrijpt de jan modaal niet dat begrotingen weinig zeggen over hoeveel geld een club uit kan geven. Feyenoord heeft dan ongeveer wel een even grote begroting als ajax en psv maar die twee clubs hebben een beter banksaldo.
Je kan een begroting hebben van 300 miljoen en slechts 2 miljoen in kas of op de bank hebben die je uit kan geven aan spelers. Of je kan zoals in italie een begroting hebben van 500 miljoen en zo goed als failliet zijn. Dus mensen moeten niet zo veel waarde hechten aan een begroting. Het is belangrijker om die begroting te analyseren zodat je weet waar al dat geld heen gaat en hoeveel geld er ongeveer beschikbaar is.
We moeten Laovic nog af betalen, die topper zwom gelukkig in de vijver waar onze concurrenten ook uit mogen vissenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
Wat ik bedoel: het verschil in inkomsten met de andere 'topclubs' is klein . Er zit dus iets fout bij de uitgaven. En Gullit brengt als argument aan dat het bv flink wat knaken kost om het stadion te huren. ajax heeft ook de arena niet in eigen beheer, dus dat is onzin. Heeft Feyenoord nog zoveel langlopende schulden? Zijn er gewoon te veel miskopen gedaan? Jorien zei een paar jaar geleden nog iets in de trant van: Wie denkt dat Feyenoord geen centen heeft, heeft zitten slapen.
Denk je dat Dirk nog langer wil blijven als het zo gaat?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:55 schreef Staanplaats het volgende:
Kuijt betrekken in een deal met Larsson??
Hoewel ik een zwak heb voor Larsson, zie ik toch veel liever Dirk blijven.
Weglopen hoort toch bij ander volkquote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Denk je dat Dirk nog langer wil blijven als het zo gaat?
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ba515dquote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef Moreno het volgende:
Mila is toch die gozer met de grijze/witte haren?
Gisteren liepen ze trouwens daar in de Kuip ook aardig wegquote:
Hehehe dacht ik nou ookquote:Op maandag 2 mei 2005 18:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Gisteren liepen ze trouwens daar in de Kuip ook aardig weg
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Die orenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ba515d
[afbeelding]
Massaal hun seizoenskaart verlengen joh, laatste dag van de voorrangstermijn!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:02 schreef Doc het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Massaal hun seizoenskaart verlengen joh, laatste dag van de voorrangstermijn!
Het is nu nog wachten op die Hongaarquote:Op maandag 2 mei 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:
Grappig eerst willen ze Bosvelt nu weer Larsson, wat een toekomst visie wat een beleid.
JOZSEF is al binnengehaaldquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die oren, leuk stel zo met Dirk Kuyt , eigenlijk moet Feyenoord dan ook nog Frank Demouge halen
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk trio zou dat worden zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |