zijn ze zeker fout bezig.....quote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Het is niet verboden. Het mag alleen niet opnieuw ingekocht worden. Bestaande handelsvoorraden mogen worden gebruikt, zo is bij mijn volvo 850 uit 1993, vorig jaar verse R12 bijgevuld door Intensive Car Care in ijmuiden. Kosstte wel 200 euro, want systeem moest -ouderwets- gevacumeerd en opnieuw gevuld worden.
Daarnaast kon mn systeem voor evt 700 euro omgebouwd worden. je krijgt dan nieuw koudemiddel + droger.
Sommige mensen willen voor weinig geld in een luxe bak rijden, of in een speciaal model of uitvoering.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koop dan ook een auto zonder airco, of als je airco wilt, niet zo'n verdomd oude! Heb je dat gezeik ook niet..
Ik heb ff gegoogled maar volgens mij kan je het ook nog laten bijvullen in belgie, kon alleen maar iets vinden over r12 dat niet meer in koelkasten mag worden gebruikt, maar dat is volgens mij in heel Europa, eigenlijk moet je gewoon zo'n airco boer in belgie opbellen of in duitsland.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mijn supra heeft ook dat oude gas, moet ooit eens afgevuld worden idd.
In Amerika schijn je het gewoon bij de supermarkt te kunnen kopen. Iemand wat laten opsturen perhaps? In Duitsland mocht het tot voor kort ook nog. Nu ook nog?
Ondanks dat er een nieuwe spelling van kracht is voor 6000 woorden blijft dit woord geheel in ouwe spelling.quote:
ook ff offtopic dan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:43 schreef DeForumgebruiker het volgende:
Zit wat in PNG, maar ik wil het eigenlijk zsm geregeld hebben..
Alcyone, wat is dat voor wagen dan???
Overigens heb ik ook een topic voor mn auto aangemaakt:
Topic van mn auto
quote:Op maandag 2 mei 2005 01:02 schreef tommytheman het volgende:
Ja het moet toch wat lijken he?En de gas krijg je er voor niks bij, ik bedoel excl niet voorziene onderdelen zoals afdichtingen/ filter/drogers. Een lekke verdamper kan ik ook wel weer dichlassen, als je geluk hebt.
Ik zie jouw dat niet doen hoor. Anders:quote:Op zondag 1 mei 2005 23:19 schreef tommytheman het volgende:
Voor 100 euro excl, bouw ik hem om op R409A, excl garantie want hij kon welleens lek zijn (dat is nogal zeker, anders was het gas niet weg)
Wat bedoel je nu precies?quote:Op maandag 2 mei 2005 01:15 schreef PNG het volgende:
[..]
Ik zie jouw dat niet doen hoor. Anders:
Dus voor 100 euro fix jij ff me airco, coverteerd hem en hij is geheid lek deze keer. Moet ik dat zo zien ?
Want dan heb je nu een klant.
kwil nog wel keer typen:quote:Op maandag 2 mei 2005 01:21 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu precies?
Ombouwen naar 134a levert wat andere problemen op, nl met de compressor olie, deze is nu mineraal en dan moet je naar synthetische.(esther-olie). Hiervoor moeten dan ook alle afdichtingen vervangen worden in de compressor. Maar met R409a is niks mis hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |