Inderdaad, gister examenroute gereden door de binnenstad van Amersfoort, allemaal van die kleine kutstraatjes en 8 van de 10 keer dat je er niet in mag enzo, erg irritantquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ging ook al heel snel de snelweg op.. Maar daar is echt geen kunst aan. In de stad is het veel moeilijker
Damn...minderquote:Op maandag 9 mei 2005 14:21 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Mijn instructeur is van het weekend overleden.
Ben er aardig van geschrokken, reed al ruim een jaar bij die man (ja ik zak de hele tijd voor mijn praktijk om de lulligste redenen) en had een hele bijzondere band met hem.
Zou nu les gehad hebben....
damn, das behoorlijk klote ja, sterktequote:Op maandag 9 mei 2005 14:21 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Mijn instructeur is van het weekend overleden.
Ben er aardig van geschrokken, reed al ruim een jaar bij die man (ja ik zak de hele tijd voor mijn praktijk om de lulligste redenen) en had een hele bijzondere band met hem.
Zou nu les gehad hebben....
gefeliciteerdquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef H4ze het volgende:
Ik heb vanochtend m'n theorie examen trouwens gehaald (eerste keer)Ik had 4 foutjes en er zaten een paar smerige instinkers in.
wat zakten er trouwens veel mensen zeg![]()
Je moet een rijbewijs hebben, dan mag je op de brommer.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef Remzz het volgende:
Idd klote sterke....
Ff iets anders mag je met een theorie certificaat brommer rijden?
je meot je theorie hebben voor je TTT en je TTT is meestal na een les of 20 als je van het gemiddelde uitgaat) dus ligt daar wel in de buurt jaquote:Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef Gelderland het volgende:
bij welke rijles gaan jullie theorie halenmijn instructeur zei dat hij het wel aangaf, maar dat het vaak rond de 20e les lag ofsow...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |