Hier zit ik over na te denken. Heb jij gewoon gebeld of vertel wat je hebt gedaanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:58 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb 13 mei mn intest voor ANWB cursus om 8 uur 's ochtends![]()
ff kijken wat ik ervan ga bakken
Dat je 's avonds niet meer mag rijden dat is nog maar een voorstel, datis nog niet zeker of dat gaat gebeuren en de eerste 5 jaar heb je een beginnersrijbewijs ( puntenrijbewijs)quote:Op donderdag 28 april 2005 20:51 schreef veldmuis het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met dat rijbewijs waarmee je 's avonds niet meer mag rijden als beginnend bestuurder? En klopt het dat je de eerste 5 jaar beginnend bestuurder bent?.
Tnx.
Tnxquote:Op donderdag 28 april 2005 20:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat je 's avonds niet meer mag rijden dat is nog maar een voorstel, datis nog niet zeker of dat gaat gebeuren en de eerste 5 jaar heb je een beginnersrijbewijs ( puntenrijbewijs)
Dat doe je snel. Veel lessen gehad of wat?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef M1RR1E het volgende:
Kep vorige week woensdag mn theorie gehaald, ben 9 april begonnen met rijlessen.
T gaat nog niet allemaal even soepeltjes, maak me te druk enzo. Maargoed ik merk wel elke les dat ik weer wat vooruit ga, dus dat geeft hoop
In de praktijk doen ze dat echt zeldenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:21 schreef D-Industries het volgende:
[..]
[..]
Trams zijn een uitzondering dus die krijgen altijd voorrang tenzij :
- een voetganger een VOP wilt oversteken
Veel succes en tuurlijk ga je slagenquote:Op vrijdag 29 april 2005 07:38 schreef Fisher het volgende:
Nou morge allemaal.... ik heb m'n datum, 12-5 om 15.50 uur, 't is altijd wel wat want exact op die dag heb ik ook intake hbo, fantastisch maar nu ga ik wel gewoon slagen
Op de site van de ANWB staat een formulier die je kan invullen om een intest aan te vragen, dat heb ik dus gedaan en uurtje of 3 later werd ik gebeld om een afspraak te makenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:32 schreef Avani het volgende:
[..]
Hier zit ik over na te denken. Heb jij gewoon gebeld of vertel wat je hebt gedaan
vett !! gefeliciteerd !!! veel plezier ermee !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef Smoved het volgende:
Vandaag voor m'n praktijk geslaagd, 1e keer
Zo ff m'n rijbewijs ophalen
Beter!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef Smoved het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef Smoved het volgende:
hoezo de eerste keer op de weg? wat heb er dan voor gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:22 schreef 1986-Link het volgende:
Ik heb maandag aanstande de eerste rijles op de weg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |