En natuurlijk de kleding...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het fijne van de zomer,
Hoho. Ik heb 1,5 uur gefitnessed en 10 km gelopenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Je hebt werkpaarden en raspaarden...
Gast wat zal jij moe wezenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoho. Ik heb 1,5 uur gefitnessed en 10 km gelopen.
quote:
Dat is ook een voordeel van de zomer ja, maar voor de rest vind ik de zomer eigenlijk niet zo. Vooral niet als de temperatuur zo rond de 30 graden celsius is.quote:
ik geef bluezz voor het eerst is gelijk.altijd dat voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
En die film kende ik ook al
Ach heerlijk manquote:Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook een voordeel van de zomer ja, maar voor de rest vind ik de zomer eigenlijk niet zo. Vooral niet als de temperatuur zo rond de 30 graden celsius is.
Deze winter iets gevonden tegen dat zweten, alleen nog niet de mogelijkheid gehad om het uit te proberenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach heerlijk manlekker die hitte
![]()
Kijk ik hoef dan niet perse in de zon te lopen, maar in de schaduw .. lekker hoor![]()
Hey kleine knullie, wanneer kom je nou een keer bij je oom een bakje lindebloesemthee drinken?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:41 schreef vegeta het volgende:
[..]
ik geef bluezz voor het eerst is gelijk.altijd dat voetbal.
kennen ze geen honkbal wedstrijd uit zenden ofzo
hallo mensen
En wat voor druppels mieter je er nou weer in?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Hey kleine knullie, wanneer kom je nou een keer bij je oom een bakje lindebloesemthee drinken?![]()
Gewoon geen inspanning ??quote:Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze winter iets gevonden tegen dat zweten, alleen nog niet de mogelijkheid gehad om het uit te proberen. Als het werkt dan hou ik ook van de zomer
.
Hij heeft gewoon iemand nodig met wie ie kan praten over zijn moedercomplexen, pas maar op, straks wordt het nog een nichtjequote:Op woensdag 27 april 2005 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat voor druppels mieter je er nou weer in?
lindebloesemthee,ik kom langs als ik dat uit kan spreken.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey kleine knullie, wanneer kom je nou een keer bij je oom een bakje lindebloesemthee drinken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |