Deze winter iets gevonden tegen dat zweten, alleen nog niet de mogelijkheid gehad om het uit te proberenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach heerlijk manlekker die hitte
![]()
Kijk ik hoef dan niet perse in de zon te lopen, maar in de schaduw .. lekker hoor![]()
Hey kleine knullie, wanneer kom je nou een keer bij je oom een bakje lindebloesemthee drinken?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:41 schreef vegeta het volgende:
[..]
ik geef bluezz voor het eerst is gelijk.altijd dat voetbal.
kennen ze geen honkbal wedstrijd uit zenden ofzo
hallo mensen
En wat voor druppels mieter je er nou weer in?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Hey kleine knullie, wanneer kom je nou een keer bij je oom een bakje lindebloesemthee drinken?![]()
Gewoon geen inspanning ??quote:Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Deze winter iets gevonden tegen dat zweten, alleen nog niet de mogelijkheid gehad om het uit te proberen. Als het werkt dan hou ik ook van de zomer
.
Hij heeft gewoon iemand nodig met wie ie kan praten over zijn moedercomplexen, pas maar op, straks wordt het nog een nichtjequote:Op woensdag 27 april 2005 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat voor druppels mieter je er nou weer in?
lindebloesemthee,ik kom langs als ik dat uit kan spreken.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey kleine knullie, wanneer kom je nou een keer bij je oom een bakje lindebloesemthee drinken?![]()
Mwa geef mij maar wat kouder weer, maar ieder zijn eigen lievelings seizoenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach heerlijk manlekker die hitte
![]()
Kijk ik hoef dan niet perse in de zon te lopen, maar in de schaduw .. lekker hoor![]()
Zelfkennis roeleertquote:Op woensdag 27 april 2005 22:49 schreef vegeta het volgende:
[..]
lindebloesemthee,ik kom langs als ik dat uit kan spreken.
Wat nog lang kan gaan duren.
Zeg bezorg bluezz is geen hartaanval.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon iemand nodig met wie ie kan praten over zijn moedercomplexen, pas maar op, straks wordt het nog een nichtje![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:57 schreef vegeta het volgende:
[..]
Zeg bezorg bluezz is geen hartaanval.
1 homo zoon is al erg genoeg voor der.
En ik bedoel niet mezelf ff voor de duidelijkheid.
Arme Xenaquote:Op woensdag 27 april 2005 22:57 schreef vegeta het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:57 schreef vegeta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |