moet je op voetbalzone een wedstrijd verslag insprekenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ze schijnen via Voetbalzone ook op FOK te scouten naar commentatoren en analytici.
Dan vinden ze dus niksquote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ze schijnen via Voetbalzone ook op FOK te scouten naar commentatoren en analytici.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef Blumchen het volgende:hoi hoi,.
Mijn mama is de liefste![]()
Heb vet mooie nieuwe schoenen van dr gehad.. en een hele tas vol eten enzo
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
Nick had ineens een boosheidsaanval dat er vanavond alweer voetbal is
Niks vertelt over morgen?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
Daar komt ie vanzelf wel achter. Morgen heb ik trouwens een etentje dus dan is ie gered.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je hebt hem maar niet verteld dat er morgenavond ook alweer voetbal is?
En daar zie je tegenop, en moet je weer praten met mensen die je amper kent. Doen alsof je het naar de zin hebt, in de tussentijd langs de keueken naar het toilet hopende dat je een flarkt opvangt van Langs de lijn. En na afloop vol houiden dat het een geslaagde avond is geweest ondanks dat je hoorde dat AZ met 2-4 heeft gewonnen van Sporting.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar komt ie vanzelf wel achter. Morgen heb ik trouwens een etentje dus dan is ie gered.
Bijna wel jaquote:
Gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
Kijk je hem toch gewoon nog een keerquote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
En die film kende ik ook al
Iets met Kevin Spacey.. ik kijk voornamelijk voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef Suijk het volgende:
Welke film is erop?
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Iets met Kevin Spacey.. ik kijk voornamelijk voetbal.
Ah ja, ik heb die film via mn tv-kaart en de wedstrijd op tv...dus ik kijk beide een beetjequote:Op woensdag 27 april 2005 21:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Was wat lui, maar het het toch maar een opgezocht, en het is Pay it forward.
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb die film via mn tv-kaart en de wedstrijd op tv...dus ik kijk beide een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |