Die heb ik hier wel liggen... die Top 250 loop ik ook vaak uit te downloadenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef MrAli het volgende:
IMDb Top 250
Downloading!
Heb de eerste tien films bijna (voor zover ik ze al niet had), alleen Shichinin no samurai uit 1954 kan ik nergens vinden.
Ehm, volgens mij ging jij op de rand zitten omdat de bank vol was hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat er al toen de rest erbij kwam hoor..
Hij is vast niet meer dan 1 cd, dus stamp ff een ftp open.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel liggen... die Top 250 loop ik ook vaak uit te downloaden
drie cd's, je mag ze na je werk komen ophalen als je wilt...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij is vast niet meer dan 1 cd, dus stamp ff een ftp open.
Heus nietquote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij ging jij op de rand zitten omdat de bank vol was hoor![]()
Jij dacht, 'och, wat zit zo'n bankrand toch lekkerquote:Op maandag 2 mei 2005 17:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heus niet
Nee, volgens mij zaten er toen nog maar 2 ofzo op de bank. En daarna dus 4 (zonder mij erbij geteld)
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jij dacht, 'och, wat zit zo'n bankrand toch lekker'
![]()
Ach, we houden het er maar op dat wij allemaal enge jongetjes zijn en jullie dekking zochten bij elkaar
het gaat er niet om wie jij gelijk geeft.. het gaat erom wat ik dacht.quote:
Oh, dan weet ik niet wie er gelijk heeft, maar ik gok toch dat Prudence meer van zich zelf af weet dan dat Hans van haar weetquote:Op maandag 2 mei 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
het gaat er niet om wie jij gelijk geeft.. het gaat erom wat ik dacht.
Kijk je em nog maar een keerquote:Op maandag 2 mei 2005 19:09 schreef NerdoNielso het volgende:
Fight Club is wel okey, maar ik vond het (de 1e keer dat ik hem keek) geen echt meesterwerk...
Ja lekker, als je tussen 18:00 en 19:00 even langs de haven komt rijden met een pizza zou dat heel lekker zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Binnenkort Nielsje
Rick belde net, of ik donderdag wou rijden voor Pizza Mondo... Dus als iemand nog een pizza moet![]()
Zover ik weet is het eenmalig, ze hadden personeel te kort... Maar uhm, als d'r ff eentje besteld en betaald...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja lekker, als je tussen 18:00 en 19:00 even langs de haven komt rijden met een pizza zou dat heel lekker zijn.
Trouwens, is dit eenmalig of niet?
Ah, ok.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zover ik weet is het eenmalig, ze hadden personeel te kort... Maar uhm, als d'r ff eentje besteld en betaald...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |