Wel een mooie hond iig.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:06 schreef errrrr het volgende:
Ach, het was wel gezellig gister hoor... lekker geslapen
... nu 's de hond van de buren uitlaten, die is even een weekendje bij ons
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heet Mila, lief beest (jong nog), wat om de een of andere reden graag op schoot zitZe is ook heel enthousiast en 'onderzoekend'
Lijkt me dit keer niet handig Niels.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:09 schreef il_mostro het volgende:
Alwin hoelaat ga jij naar Niels toe ? dan kom ik ff daarvoor wel naar je toegaan we samen die kant op. En ik weet niet hoe het met Leon zit... (die is toch altijd laat) maar goed hoor het wel
Hm, ik was van plan zo rond kwart over 7 te vertrekken, maar ik weet niet of jij ook zo vroeg gaat.. Als dat zo is kan je wel meefietsen.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:09 schreef il_mostro het volgende:
Alwin hoelaat ga jij naar Niels toe ? dan kom ik ff daarvoor wel naar je toegaan we samen die kant op. En ik weet niet hoe het met Leon zit... (die is toch altijd laat) maar goed hoor het wel
Jij eet dus bij Niels.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, ik was van plan zo rond kwart over 7 te vertrekken, maar ik weet niet of jij ook zo vroeg gaat.. Als dat zo is kan je wel meefietsen.
Ja is goed, kom ik wel naar jou toequote:Op zondag 1 mei 2005 14:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, ik was van plan zo rond kwart over 7 te vertrekken, maar ik weet niet of jij ook zo vroeg gaat.. Als dat zo is kan je wel meefietsen.
Zie je tegen die tijd vanzelf wel verschijnen.quote:
Wel een mooie hond ja.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:06 schreef errrrr het volgende:
Ach, het was wel gezellig gister hoor... lekker geslapen
... nu 's de hond van de buren uitlaten, die is even een weekendje bij ons
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heet Mila, lief beest (jong nog), wat om de een of andere reden graag op schoot zitZe is ook heel enthousiast en 'onderzoekend'
Dat had niets met een kater te maken, was gewoon beroerd. Voel me nu al een stuk beter, moet helaas wel werken vandaag. Maargoed, kijken in hoeverre het daar veranderd isquote:Op maandag 2 mei 2005 02:42 schreef NerdoNielso het volgende:
Jammer dat jullie vanwege kater-eigenschappen niet konden komen Ruben en Esmé
Volgens mij ook inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2005 03:02 schreef MrAli het volgende:
Trouwens Niels, je bent Kees vergeten.
Hij was er ook.
quote:Op maandag 2 mei 2005 02:42 schreef NerdoNielso het volgende:
Jammer dat jullie vanwege kater-eigenschappen niet konden komen Ruben en Esmé
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat had niets met een kater te maken, was gewoon beroerd. Voel me nu al een stuk beter.
Ik suggereer misschien dat jullie een kater hebben, maar er staat eigenlijk dat jullie last hebben van verschijnselen die je ook ziet bij een kater: hoofdpijn / misselijkheid / bagger-voelenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Dat had niets met een kater te maken, was gewoon beroerd. Voel me nu al een stuk beter, moet helaas wel werken vandaag. Maargoed, kijken in hoeverre het daar veranderd is.
Ik denk dat die kans groter is bij Hansje, en eventueel Niels Witte.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:35 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso heeft nog steeds geen kater
Hebben die zoveel meer drank op dan? of zijn ze niets gewendquote:Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans groter is bij Hansje, en eventueel Niels Witte.
Meer dat laatste.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hebben die zoveel meer drank op dan? of zijn ze niets gewend![]()
Hmm Fight Club: dvd 1: film, ik zie alleen geen disk 2 of disk 3 ofzo...![]()
Nope gelukkig geen katerquote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hebben die zoveel meer drank op dan? of zijn ze niets gewend![]()
Hmm Fight Club: dvd 1: film, ik zie alleen geen disk 2 of disk 3 ofzo...![]()
Toen ik die plaatjes van die 1 dollar zag moest ik aan de film National Treasure denken. En aan The All Seeing Eyequote:Op maandag 2 mei 2005 12:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Het Bernini Mysterie uit, enorm interessant boek. Klein voorbeeld:
De welbekende amerikaanse 1 dollar:
[afbeelding]
Als je nu beter naar het meest linkse symbool kijkt zie je dit:
[afbeelding]
Damn, die heb ik een hele tijd niet meer gezien..quote:Op maandag 2 mei 2005 12:36 schreef -Mzraki- het volgende:
De welbekende amerikaanse 1 dollar:
[afbeelding]
Ja, kijk jij vaak naar het jeugdjournaal?quote:
Het viel best mee hoor, alleen die mixjes zijn zo fucking veradelijk... maar nergens last vanquote:Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans groter is bij Hansje, en eventueel Niels Witte.
Nah, heb daar ook een jaar of vier rondgehangen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, kijk jij vaak naar het jeugdjournaal?
Ok... ken ik jou dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef anneja het volgende:
[..]
Nah, heb daar ook een jaar of vier rondgehangen.
Ken je anne niet meer? 38 jaar ofzo, wonende te Utrechtquote:
Niels...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Meer foto's: http://nerdonielso.mine.n(...)oto/Feesten/1%20mei/
vanavond komen er ook kleinere versies online, maar ik moet nu even naar m'n nichtje toe...
Geen idee, ik zat er al toen de rest erbij kwam hoor..quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef errrrr het volgende:
Wat was er nou eigenlijk zo bijzonder aan die bank?
[afbeelding]
Die heb ik hier wel liggen... die Top 250 loop ik ook vaak uit te downloadenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef MrAli het volgende:
IMDb Top 250
Downloading!
Heb de eerste tien films bijna (voor zover ik ze al niet had), alleen Shichinin no samurai uit 1954 kan ik nergens vinden.
Ehm, volgens mij ging jij op de rand zitten omdat de bank vol was hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat er al toen de rest erbij kwam hoor..
Hij is vast niet meer dan 1 cd, dus stamp ff een ftp open.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel liggen... die Top 250 loop ik ook vaak uit te downloaden
drie cd's, je mag ze na je werk komen ophalen als je wilt...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij is vast niet meer dan 1 cd, dus stamp ff een ftp open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |