quote:Gaaaaas? gas is for taxis! if so, you don't see taxi's running 11 second passes. Jason's Fairmont Ghia is proof that all those BBQ and taxi jokes should be kept to oneself because when this gas cooker decides to unleash 348kw (466hp) to the ground, you wont be laughing on the clouds of smoking rubber left in it's wake. Jason's Fairmont is a change from all the turbocharged Commodores boosting their way around Melbourne. Ford's pushrod 4.1ltr straight six certainly isn't known for it's efficiency or high revving ability. On it's side is strong low torque down from an engine which are damn reliable. When hit with some forced induction, these big sixes can turn into real animals.
We all know turbo's equal torque, and this motor is no exception. There's so much torque feeding the rear wheels, the only problems on the dyno is trying to strap it down to stop the tyres spinning, make that on the street too!. Aside from 1400Nm early in the rev range, at just 3000rpm, 300kW is available at approximately 3700rpm and at 5500rpm, a tad under 350 on 21psi. Unlike many motors making this much grunt, redline is a lowly 5800rpm.
quote:As for what this brute makes at the flywheel, with driver it tips the scales at 3550lb's. 11.0 at 123mph, you do the math. Jason has fabricated everything on the car himself and what's even more impressive is that it's daily driven and travels plenty of km's each week. On LPG, it's very economical to run. It's no good achieving these power levels, if it's not going to last. The bottom end now comprises of forged pistons, custom rods and mild camshaft. Pushrods, main caps, bolts and crankshaft are all standard. The head gasket and the head itself is completely standard, yep no porting whatsoever. I've personally seen the head up close and the factory casting marks are clearly visible.
Impossible to miss on the custom exhaust manifold is that huge Garrett turbo. A T66 front wheel sits inside the 0.72 compressor cover. The exhaust housing is a very large 1.32. Tucked away behind the front bumper is a cut down custom 3 inch thick, relatively small International truck intercooler. This feeds a custom plenum which is basically a large 3 inch pipe adapted to intake runners. It's large capacity is needed for the big donk.
quote:The factory C9 three speed has been upgraded with a manual valve body so in a sense it's like driving a clutch-less manual. The standard Borg Warner 3.23 differential is coping well with the launches on slicks at Calder and frying radials on the street. Listening to Jason stall it up to the 2800rpm convertor is a real treat with all the great induction noise every turbo fan loves. Nail the throttle and it will light the rears past 100kph easy. A very important point is that compared to most modified street cars, the Falcon is 100 percent street legal. Yes that's right. The straight gas system means the EPA cannot defect the car for emission reasons. Filling up at the local servo is also a darn sight cheaper than buying race fuel. Jason lives across town from Calder and has never trailered the car there, he simply changes tyres to race and then drives the car home. Jason's goal with the car is to use it as a test bed before building another XE, this time a detailed ESP version. Want to see this beast in action? Then come down to a Calder Park Off-Street meet and you'll see it warming the tyres in the water box at 200kp/h :-).
iddquote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Fugie het volgende:
mooie plaatjes !
quote:
ik zag het welquote:Op woensdag 27 april 2005 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]normaal zie ik dat soort dingen altijd
![]()
Jaaaa, want al is de edit nog zo snel, Tjabbo die ziet em welquote:
Dat bedoelde ik net iddquote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaaaa, want al is de edit nog zo snel, Tjabbo die ziet em wel![]()
Anders zit jij er ff 18 posts naast ofsoquote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef BoJo het volgende:
fipo
Jij bent nu wel weer wat vaker online. Meer tijd nu ?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders zit jij er ff 18 posts naast ofso![]()
![]()
TxD en RxDquote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat waren nog eens tijden
hele rits ledjes erop
TX, RX, RTC, CTS![]()
Nee, eigenlijk zelfs minderquote:Op woensdag 27 april 2005 14:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij bent nu wel weer wat vaker online. Meer tijd nu ?
Dus met een half jaar is je bedrijf over de kling?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zelfs mindermaar ik mag eigenlijk niet internetten, maar daar heb ik nu schijt aan, want anders verveel ik me de hele dag de tering tyfus. Zo'n beetje zoals ook_gek deed tot een half jaar geleden.
Ah overspraak?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest de snelheid naar 2400 verlagen anders kon ik niet verbinden![]()
Ik hoop dat mijn bedrijf over een half jaar nog bestaatquote:Op woensdag 27 april 2005 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dus met een half jaar is je bedrijf over de kling?
Ik moest even een stringetje toevoegen AT&F&C1&D2S7=55 en de hardware flow control ff uitzetten.quote:
Xon Xoff protocolquote:Op woensdag 27 april 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik moest even een stringetje toevoegen AT&F&C1&D2S7=55 en de hardware flow control ff uitzetten.
Maar ik ben na het hele bliepconcert online![]()
je weet hem nog gewoonquote:Op woensdag 27 april 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik moest even een stringetje toevoegen AT&F&C1&D2S7=55 en de hardware flow control ff uitzetten.
Maar ik ben na het hele bliepconcert online![]()
Ga werk zoekenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:57 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
configureer is ff een pc voor me danquote:Op woensdag 27 april 2005 14:57 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
ken hem al, BOEMquote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=corvetteblow
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=corvetteblow
DVD fikker, 200gb HDD, kast, cpu, cooler, mobo, goede vga kaart en geheugen.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:02 schreef ThaFreak het volgende:
@hugster....
moet er ook dvd brander en shit bij???
Hoezo zijn die prijzen zo hoog geworden danquote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef Hugster het volgende:
Ik kom er achter dat het met Intel erg lastig wordt om wat snels te hebben voor ¤800-¤900
haal je met gemak hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef Hugster het volgende:
Ik kom er achter dat het met Intel erg lastig wordt om wat snels te hebben voor ¤800-¤900
nee ik had niet naar de prijzen gekeken nog en zat er niet meer zo inquote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo zijn die prijzen zo hoog geworden dan
INTEL PENTIUM 4 540 (3.2GHZ) S775 ¤ 235.00quote:Op woensdag 27 april 2005 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haal je met gemak hoor![]()
zal zo even wat samenstellen, nu even pleite
Jij heerst ookquote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef Fugie het volgende:
bob sinclair en david guetta heersen!
welke toko?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
INTEL PENTIUM 4 540 (3.2GHZ) S775 ¤ 235.00
ASROCK 775I65GV S775 ¤ 65.00
DDRAM 512MB PC3200 400MHZ 2X ¤ 45.00
BEHUIZING ATX MIDITOWER 300/350 WATT ¤ 29.00
HD 200GB STANDAARD 7200RPM 8MB ¤ 109.50
DVD +/- REWRITER 16X SPEED ¤ 59.00
GEFORCE VGA 6600GT 128MB PCI-E ¤ 199
totaal ¤ 782.50
Als je zelf een brug hebt, of t blok kunt uitbouwen wel jaquote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik heb godsamme godverdomme een versleten krukas lager. kan iemand mij overtuigen dat het vrij gemakkelijk is om zoiets zelf te vervangen
WHOEI ITALIA ZANDVOORT met de Ferrari clubquote:De alweer vijftiende uitgave van Italia a Zandvoort vindt dit jaar plaats op zaterdag 18 en zondag 19 juni op Circuit Park Zandvoort. Het Italiaanse autosportfestival wordt opgeluisterd met de meest fraaie automobielen welke in dit Latijnse land zijn en worden geproduceerd
Neem dan de MSI 915P neo platinum 2 G-maxquote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef Hugster het volgende:
heb ook een Intel systeem gemaakt
Intel Pentium 4 540J (3,2 GHz)
MSI 915P Neo2 Platinum
Kingston DIMM 1 GB (of moet er de dual channel kit, 2x 512mb in?)
MSI NX6600GT-TD
Maxtor 200GB
NEC ND-3520A
Asus TA 252 case met 360 watt voeding
voor ¤910
nou tof man!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:42 schreef PeuRac het volgende:
Tot 18u, dan zwaai ik ff naar de hoofdverkoop van de Land-Rover dat hij kan afsluiten en stap ik in mnAlfa
AG AG AG knulltje toch. Doe eens rustig.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AG AG AG knulltje toch. Doe eens rustig.
Wat is er allemaal aan het handje. Hebben ze je weer gepest?
Ik heb toch al eerder gezegt dat wanneer andere jongetjes foei doen dat je dan een plank met een spijker moet pakken en die jongetjes op hun hoofd slaan en dan zeggen FOEI VULE TERING TIEFUS GOLERA KANKER HOND.
Dat zal ze leren![]()
Ik ben zeker erg blij met mn Alfa, hij rijdt super zeker nu met de veerpoorbrug en over 2wkn andere velgjesquote:Op woensdag 27 april 2005 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis toch btw niet dezelfde als die Bojo eerst had? Of toch wel?
Gelukkig zijn wij er nog voor jequote:Op woensdag 27 april 2005 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee opzich was het erg gezellig op school MAAR, van half 9 tot 4 les gehadzonder pauze's
Bar op school was dicht![]()
Daarna naar huis, trein gemist, stap in de bus naar mijn huis, stampvol, moest ik staanstaan we een kwartier vast in de maastunnel
Kom thuis aan, wil een biertje pakken, is het bier op
wil een peuk roken, is er nog maar 1
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:54 schreef Fugie het volgende:
ik ga ook veerpootbrug op de vectra zette! Van voor 2 en vanachter 2, en dan flink circuit racen baby!
denk toch zeker wel 40quote:Op woensdag 27 april 2005 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Edah bevint zich like.. 20 meter van je af?
Hier is het ook altijd 't zelfde verhaal.. wil je iets, is het er niet..
he, mijne weegt minder dan jouwes dus ik rij je er gewoon keihard uit!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jij moet die auto welke met de dag lichter wordt beter doorlassen, dan kom je verder
![]()
gelukkig is het maar 1 dag per week maar toch...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:53 schreef Fugie het volgende:
herman, das kut he, van die hele dagen op schoolIk trek het ook allemala niet. Maar goed dat ik een week vrij ben anders was ik ook niet meer gegaan
Waarom heb ik daar zo m'n twijfels over?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
he, mijne weegt minder dan jouwes dus ik rij je er gewoon keihard uit!
Al het gewicht is eruit geroest bij jouquote:Op woensdag 27 april 2005 18:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
he, mijne weegt minder dan jouwes dus ik rij je er gewoon keihard uit!
Tot straks Peuquote:Op woensdag 27 april 2005 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al het gewicht is eruit geroest bij jouTrouwens ik betwijfel of die van jou sneller is, hoeveel pk heb jij?
(ben nu echt naar huis, tot straks
)
Nee hoezo?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
trouwens, is die kip van Mark dood of wat?
Die kip van je beweegt niet bij mij, terwijl de ava's bij Hugster, Peu en Herman dat wel gewoon doen..quote:Op woensdag 27 april 2005 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoezo?
en dit bericht dan
Hacker wist eigen harde schijf
Ik ga kapot![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoezo?
en dit bericht dan
Ik ga kapot![]()
Hoezee Herman weer blij!quote:Op woensdag 27 april 2005 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
komt mijn huisgenoot net binnen met een krat bier en peuken![]()
Bij mij beweegt hij gewoon hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kip van je beweegt niet bij mij, terwijl de ava's bij Hugster, Peu en Herman dat wel gewoon doen..
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezee Herman weer blij!
Nog een blije Rotterammer erbij!![]()
Weet ikquote:
OMG n00bquote:Op woensdag 27 april 2005 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoezo?
en dit bericht dan
Ik ga kapot![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.carlosadolfodominguez.com/video.html
kloptquote:Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ligt het vast aan vuurvos ofzo..
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:20 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik ga effe naar ziekenhuis mijn vader pesten
Niks ergs hij is geholpen aan zijn schouder morgen moet ik hem ophalen.
Maar ik ga nu effe op bezoek. Even die mensen daar gek maken![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:24 schreef Fugie het volgende:
mijn auto heeft 75 pk, maar dat is zonder sportuitlaat en open luchtfilter
ja dus ik ga nu maar nix doen, heb toch weinig nut meerquote:Op woensdag 27 april 2005 18:34 schreef BazzoS het volgende:
lampens, hele dag niks doen en dan nu er achter komen dat je te laat bent
iddquote:Op woensdag 27 april 2005 18:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dus ik ga nu maar nix doen, heb toch weinig nut meer
gezeur like Peu had, ik ben niet zo op 't geld gefixeerd, al leek dat met die post wel zoquote:Op woensdag 27 april 2005 18:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom edit je dat de Golf door de APK is en dat je hem nu gaat verkopen![]()
golfje kopeeehh?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja idd, misschien vinden we dat wel interresant..
wat is er allemaal mis mee.....??quote:
hij is door de apk gekomen vandaag, dus niks mis meequote:Op woensdag 27 april 2005 19:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is er allemaal mis mee.....??
maybe weet ik wel iemand.....
laten we het maar niet over het gewicht hebben danquote:Op woensdag 27 april 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
Hoi ben ik weer![]()
![]()
@ Fugie, mijn auto heeft 129 pk
Mierenneukerquote:Op woensdag 27 april 2005 19:36 schreef PeuRac het volgende:
390kg![]()
Maar goed, ik kan met gemakt 4 man + bagage mee stouwen![]()
Ik ben groot, dus moet ik een grote auto rijdenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mierenneuker![]()
ik niet, maar ik ben dan ook geen taxi![]()
Gewicht?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben groot, dus moet ik een grote auto rijden
De stroomlijn van een zeecontainer jaquote:
mijn woordenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:52 schreef BazzoS het volgende:
Nee maar de Jeep is gewoon stoer, imposant, lomp, en bruut! Alleen niet echt aerodynamisch
Valt mee, Danny (van het ARTC) is nog lomper, ik bedoel zelfs jou zeecontainer zou niet rechtdoor vliegenquote:
nou met dezelfde snelheid zou ik ook rechtdoor schieten en half Zandvoort omploegenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt mee, Danny (van het ARTC) is nog lomper, ik bedoel zelfs jou zeecontainer zou niet rechtdoor vliegen![]()
dwars door de duinen heen?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou met dezelfde snelheid zou ik ook rechtdoor schieten en half Zandvoort omploegen![]()
Tering ja, dat geluid isquote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
mijn woorden
vette kar Bo
geluidje ook![]()
Maar niet vast komen te zitten en een halve kruiwagen met grind mee naar huis nemenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou met dezelfde snelheid zou ik ook rechtdoor schieten en half Zandvoort omploegen![]()
dat zei ik je gister toch ook, je vond alleen het onderhoud te duurquote:Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef BoJo het volgende:
Een Mini Cooper is ook best geinig als scheurbakkie of niet![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat zei ik je gister toch ook, je vond alleen het onderhoud te duur
zo'n zelfde als toen met m'n Alfa in de garage?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef BazzoS het volgende:
kan je geen geluidsfragmentje maken bo? ben wel benieuwd eigenlijk
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n zelfde als toen met m'n Alfa in de garage?![]()
Kan ik wel doen morgen of overmorgen na het werk![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt gelijk, is ook nog eens de 1na laatste zin van gisteren![]()
nee ik hoef geen Maser, got my mind set to Jeep + scheurbakkie nuquote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Heb je de Maserati dealer al gebelt???
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik hoef geen Maser, got my mind set to Jeep + scheurbakkie nu![]()
Alfa's zijn helaas te duur maar had wel zo'n GT Junior gewilt.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alfa Romeo GT Junior of Giulia???
Lancia Fulvia???
Fiat 500 (Abarth)???
Wat gaat het worden?
Ik vind het echt gaafquote:Op woensdag 27 april 2005 20:19 schreef BazzoS het volgende:
hier in de buurt staat altijd zo'n coopertje met 13" en dan vet brede bandjes, extreem verlaagd en van die verstralertjes er op
Het is een Fiat 600 maar dan met 750cc , maar had al sites gevonden met 850 en 1000cc motortjes. Voordeel aan een Fiat/Zastava is dat ze goedkoper zijn kwa onderdelen en onderhoud. Alleen ik kan niet sleutelenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Maar Bo, zo'n Zastava is VEEL exclusiever (dat klinkt ongelofelijk met zo'n auto), en heeft het motortje toch ook achterin zoals de Fiat 5/600??? Dan is dat echt wel leuker hoor
Je ging toch een sleutel cursus volgen? En je moet daar zo'n Hayabusa motor in pleurenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het is een Fiat 600 maar dan met 750cc , maar had al sites gevonden met 850 en 1000cc motortjes. Voordeel aan een Fiat/Zastava is dat ze goedkoper zijn kwa onderdelen en onderhoud. Alleen ik kan niet sleutelen![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
heb ik 10 minuten al 440 woorden geschreven voor mn stukje in het blad voor de studenten vereniging
dan weet je ook niet wat je overkomt, als er zo'n klein gebakje met 13000 toeren voorbij komt knallenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging toch een sleutel cursus volgen? En je moet daar zo'n Hayabusa motor in pleuren
Ik moet er nog zo'n 600 en ben al bijna door mn stof heenquote:
studentenverenigingquote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
heb ik 10 minuten al 440 woorden geschreven voor mn stukje in het blad voor de studenten vereniging
de echte abarth haalt 112pk uit 1liter redline bij 8500 toeren en top snelheid 215+quote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan weet je ook niet wat je overkomt, als er zo'n klein gebakje met 13000 toeren voorbij komt knallen![]()
Levert me wel gratis deelmane aan de circuitdag van de verenging op, plus dat we regelmatig een auto naar keuze mogen meenemen, op voorwaarde dat we er wat over schrijven.quote:
moet je nagaan als je er zo'n hayabusablok in hebtquote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
de echte abarth haalt 112pk uit 1liter redline bij 8500 toeren en top snelheid 215+![]()
dat is wel beterquote:Op woensdag 27 april 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Levert me wel gratis deelmane aan de circuitdag van de verenging op, plus dat we regelmatig een auto naar keuze mogen meenemen, op voorwaarde dat we er wat over schrijven.
Zo zijn wij zeker niet, dit is echt een chill groepje welke brood nodig extra leden nodig heeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is wel beter
Bij mij op school zijn het een stel zielepoten ik spotgoedkope pakken, stropdas los om de nek, en een stel halver bergschoenen eronder met dikke rubber zolen met zwaar profiel
Ze voelen zich enorm veel beter, groter en stoerder dan de rest, totdat ze neerbuigend gingen doen over de nieuwe lichting eerste jaars en er een paar vol op bek werden geslagen door een paar eerste jaars![]()
![]()
sja eigen schuldquote:Op woensdag 27 april 2005 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is wel beter
Bij mij op school zijn het een stel zielepoten ik spotgoedkope pakken, stropdas los om de nek, en een stel halver bergschoenen eronder met dikke rubber zolen met zwaar profiel
Ze voelen zich enorm veel beter, groter en stoerder dan de rest, totdat ze neerbuigend gingen doen over de nieuwe lichting eerste jaars en er een paar vol op bek werden geslagen door een paar eerste jaars![]()
![]()
Busa blokje kost maar ¤4500 ehquote:Op woensdag 27 april 2005 20:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
moet je nagaan als je er zo'n hayabusablok in hebt
Turbo er op á la ghostrider en je hebt 500 pkmaar voor hoelang?
JA waar zijn de foto,s van de nieuwe ML die je zou gaan maken voor mijquote:Op woensdag 27 april 2005 20:57 schreef j22flyingdownwind het volgende:
ja
paar keer per dagquote:Op woensdag 27 april 2005 20:59 schreef BazzoS het volgende:
Hoevaak krijgen jullie nou die database fout? Ik word er gek van
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
ik krijg hem nooit. Maar daar betaal ik ook voor he
PFFFFFFFFFFFFFFF dat duurd lang zegquote:Op woensdag 27 april 2005 21:06 schreef j22flyingdownwind het volgende:
ook_gek je moet nog ffkes geduld hebben. of vrijdag, en anders de donderdag erna (daartussen op vakantie)
ondankbaar schepselquote:Op woensdag 27 april 2005 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFF dat duurd lang zeg![]()
Lui varkenquote:
BHAquote:Op woensdag 27 april 2005 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
BIER!
En gauw opbokken.. Zieke melding..quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En gauw opbokken.. Zieke melding..
je dacht effe dat je leven voorbij was hequote:Op woensdag 27 april 2005 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En gauw opbokken.. Zieke melding..
Sow eggie wel, ik denk neee, daar gaat het enige dat ik kan, serieus man ik denk ik ga dood!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je dacht effe dat je leven voorbij was he![]()
je leeft echt voor ARTC of nietquote:Op woensdag 27 april 2005 23:04 schreef PeuRac het volgende:
ik ben 258 euro kwijt voor 4 banden 205/45R16 83V merk: Super budgetmaar goede berichten over op het forum
Van die banden vroeg ik op het SCARB forumquote:Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je leeft echt voor ARTC of niet
Doet me denken aan Scarabquote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die banden vroeg ik op het SCARB forumal zit 70% van het ARTC ook op het SCARB forum
![]()
Ik weet het, ze durfde niet en is met de bus naar d'r werk gegaan.. Misschien morgen beter..quote:Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
btw john er stond geen auto in de Edah vandaag
Heb er ooit 1 op de hiswa gezien of zo iets. HELEMAAL geweldig die boot. En gruwelijk langquote:Op woensdag 27 april 2005 23:18 schreef Hugster het volgende:
een Scarab is ook de gruwelijke boot uit baywatch. op loosdrecht licht er ook 1, van een drugsbaron
[afbeelding]
Was het niet zo dat hij zo veel liter brandstof per min gebruikt?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:22 schreef Hugster het volgende:
er ligt een dubbele V8 in, ff zoeken hoeveel pk's
[afbeelding]
allejezus lelijk ding, maar wel ook allejezus snelquote:Op woensdag 27 april 2005 23:18 schreef Hugster het volgende:
een Scarab is ook de gruwelijke boot uit baywatch. op loosdrecht licht er ook 1, van een drugsbaron
[afbeelding]
dubbele v8 benzine in botenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:22 schreef Hugster het volgende:
er ligt een dubbele V8 in, ff zoeken hoeveel pk's
[afbeelding]
nah ik denk dat deze gewoon op basis van automotoren is, dus het gebruik zal niet liters per minuut zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het niet zo dat hij zo veel liter brandstof per min gebruikt?
dat doet iedere bootquote:Op woensdag 27 april 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het niet zo dat hij zo veel liter brandstof per min gebruikt?
dubbele V12 Lamborghini's in botenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dubbele v8 benzine in boten
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het, ze durfde niet en is met de bus naar d'r werk gegaan.. Misschien morgen beter..
dat zijn dan ook geen botenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
dubbele V12 Lamborghini's in boten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wij waren Vetus dealerquote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zijn dan ook geen boten
maar wel übergeil
motor zelf lijkt btw erg op eenVetus
lang geleden op de kaag kwamen we eens een boot tegen ook een leuke sport ding met de kap open. Mega dikke motor er in ik stond vanquote:Op woensdag 27 april 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat doet iedere boot
dat rot een booteigenaar geen bal
mijn neef had een bayliner, middagje varen was 300 liter benzine
heb je ooit een auto met zijn kap open zien staan vanwege benzinedampen?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lang geleden op de kaag kwamen we eens een boot tegen ook een leuke sport ding met de kap open. Mega dikke motor er in ik stond vanDus ik vraag aan de eigenaar van jo waarom staat die kap open? Ja zegt hij dit doe ik altijd na het varen omdat er nog al wat benzine dampen zich ophopen daar en dat kan vrij gevaarlijk worden als je begrijpt wat ik bedoel .
Kan dit kloppen? Vond het altijd zo een sterk verhaal eigelijk. Maar die motor was wel uber bling bling zeg
da's vanaf mij de 44 naar zuidplein en dan de bus naar barendrechtquote:Op woensdag 27 april 2005 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee... Ze moet naar Barendrecht geloof ik..
Het stond wel gruwelijk naar benzinequote:Op woensdag 27 april 2005 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je ooit een auto met zijn kap open zien staan vanwege benzinedampen?
hij wilde gewoon pimpen met zijn motoren
dat doen al die racemonstersquote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het stond wel gruwelijk naar benzine
dan moet hij een fatsoenlijke auto kopenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als m'n vader tankt stinkt de hele auto naar benzine..
Herman: Geen idee of dat 44 moet zijn persé.. Ze moet van richting de waalhaven komen zegmaar, ik weet geen preciese naam van de straat..
krijg het druk morgen moet naar het terrasje lopenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij hebt morgen dan ook niets te doen![]()
trustenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ga slapen
morgen weer werken..
idd flinke klus jaquote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
krijg het druk morgen moet naar het terrasje lopen
http://clipdump.com/goLink.php?Id=782
tietuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |