dat is gewoon waterquote:
bedoel je deze?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:42 schreef seadarius het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat het logo van BCC een stopcontact is.
Ik een tijdje geledenr in Wales... er staan hier geen tijdtabellen bij de busstops, dus ik een vriend van mij SMS-en 'ik sta hier bij de 'safle bws', kan je ff kijken hoe laat de volgende bus terug gaat, of heb ik de laatste gemist. (in het Engels dan...) Uiteindelijk een lift van iemand gekregen, etc...quote:Toen ik nog heel wa tjonger was reed ik wel eens met mijn vader door Duitsland heen. Toen zag ik bij de snelweg altijd Ausfahrt staan. Ik dacht altijd dat Ausfahrt een of andere grote stad was.
Pas jaren later kwam ik erachter dat het gewoon een afrit is.
Verhip!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is gewoon water![]()
[..]
bedoel je deze?
[afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:46 schreef Rocho het volgende:
In het tekeningetje bij Vrij Parkeren bij Monopoly zag ik vroeger een stekker, pas een paar jaar later kreeg ik door dat 't de achterkant van een auto was.
Ik ken het woord niet, maar ik neem aan een vuilstortplaats (vuilnis = müll, deponie lijkt op deponeren). Alleen heb ik dat nog nooit ergens aan zien staan in Duitslandquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:40 schreef PM-girl het volgende:
Wat is mulldeponie?? (die van ausfahrt snap ik)
nee ik ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet, maar ik neem aan een vuilstortplaats (vuilnis = müll, deponie lijkt op deponeren). Alleen heb ik dat nog nooit ergens aan zien staan in Duitsland
\quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is gewoon water![]()
[..]
bedoel je deze?
[afbeelding]
hoe goed ik mijn best ook doe, iets anders als een hand kan ik er niet uit halenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:49 schreef LuQas het volgende:
Ik kwam er vorig jaar pas achter dat het logo van Nutricia Chocomel een hand is die een glas chocomel vasthoudt. Ik dacht altijd dat het een soort abstracte vogelkop was. (waarom ze als logo een vogelkop zouden hebben, dat vroeg ik me er dan ook altijd bij af).
[afbeelding]
Er zijn ook steeds minder vuilstortplaatsen in D omdat men steeds meer verbrand of recycled, en de bestaande belten gesloten worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet, maar ik neem aan een vuilstortplaats (vuilnis = müll, deponie lijkt op deponeren). Alleen heb ik dat nog nooit ergens aan zien staan in Duitsland
daar dacht ik gisteren nog over naquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:48 schreef LuQas het volgende:
O ik heb ook 18 jaar lang gedacht dat de term voor aanraken van de bal met de hand in de voetbal 'hens' heette in plaats van 'hands'
nee, dat is dan wel weer goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pumatje het volgende:
ik had hetzelfde met , Alle hens aan dek !
Dat is toch eigelijk, alle hands aan dek , of is dat wel goed![]()
Deze term "Alle Hens" is een van de zeer weinige Engelse uitdrukkingen (all Hands) die in het Nederlands omgezet bij onze scheepvaart is blijven voortbestaan en als officiële term nog steeds bij de Koninklijke Marine wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
daar dacht ik gisteren nog over na
altijd HENS roepen![]()
ik had hetzelfde met , Alle hens aan dek !
Dat is toch eigelijk, alle hands aan dek , of is dat wel goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |