Dįt haal ik nou weer niet daar. Daar ga ik echt voor naar een betere supermarkt. Wel haal ik de diepvries cebapcici (ofzoiets) van de Lidl. Die zijn echt geweldigquote:Op woensdag 27 april 2005 13:34 schreef tajine het volgende:
vlees is er trouwens ook goedkoop pond shoarma vlees voor 1.49
"Betty Boop" weet het nog niet, maar niks van de Aldi/Lidl deze keerquote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef tajine het volgende:
klopt helemaal de kebab ook,wat gaat betty boob eten vanavond??
Dat is een beetje off-topic en daarover mag je in het volgende topic lekker verder kletsen: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef tajine het volgende:
ow ja zo snap hem,ff wat anders,ik ben net,begonnen ,op fok forum,lijk me een fijne verslaving, die braun die hier boven staat zie ik regelmatig,jou trouwens ook,zitten jullie de hele dag achter de pc??
inderdaad maar dat heb je altijdquote:Op woensdag 27 april 2005 15:43 schreef tajine het volgende:
de meningen zijn nogal verdeeld
Dat merk je niet zo gauw, tenzij het er met bakken overheen gegooid is en je er direct ziek van wordt, maar vaak is het een proces van jaren en jaren.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef BrauN het volgende:
Hoe kun je trouwens merken dat er gif in een groente zit?
DNA beschadigenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
DNA enzo flink mee beschadigen.
ja, moet je je eerst het schompes vreten dr aanquote:Op donderdag 28 april 2005 16:23 schreef Doekes het volgende:
Volgens mij is het ook zo dat als je last wil krijgen van die bestrijdingsmiddelen, dat je dan 10.000 kg groente per dag moet eten ofzo...
Ja dat is mogelijk. En daar hoef je géén 10.000 kilo per dag voor te eten...quote:
Je DNA beschadigen??? Muteren dus? Geloof best dat het minder goed voor je is en dat je sneller kans hebt op bepaalde ziektes, maar dat je DNA-profiel verandert c.q. beschadigt... Neuh...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
je kunt wel in de loop der jaren je zenuwstelsel en DNA enzo flink mee beschadigen.
Ja, weet iemand dat zitten daar ook veel bestrijdingsmiddelen op?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, maar groente van de turk dan? Dat is ook erg goedkoop. En volgens mij is het nogal westers om rekening met bestrijdingsmiddelen te houden.
Geen idee waar die groenten vandaan komen, dat kan overal vandaan komen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, weet iemand dat zitten daar ook veel bestrijdingsmiddelen op?
Er zat anders wel een levend beest (een soort trips ofzo) in m'n Lidl spinazie eergisteren. Had nog in een zakje gezeten ook.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:16 schreef Mute_Me het volgende:
ah joh dan weet je iig zeker dat er geen beestjes in zitten. die biologische hype van tegenwoordig ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |