Weet ik veel hoe dat moetquote:Op woensdag 27 april 2005 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
de banner is niet eens clickable![]()
zelfs ik als n00b had het in 1x goedquote:Op woensdag 27 april 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat moet
Aphex Twin - 26 remixes for cash is echt een ideale nacht plaat
wiet kweken in je oma's huisquote:Op woensdag 27 april 2005 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.wtf-mate.com/sock/metdiegangstazijn.mp3
[afbeelding]
Gisteren nacht om 4 uur in beschonken toestand opgenomen.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 27 april 2005 00:45 schreef ook_gek het volgende:
waarom ga je dat soort dingen opnemen dat snap ik niet. En al helemaal niet het volgende.
WAAROM GA JE ER ONS MEE LASTIG VALLEN
Ik heb nu vakantie en zelfs als ik het zou willen kan ik nu gewoon NIKS zinnings doen. Geen boek lezen, geen opdrachten maken, dus ja deze week heb ik even geen leven, maandag a.s. begint het weerquote:Op woensdag 27 april 2005 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
MAN zoek een leven
maar wel kicken, beter dan gaan slapen iig![]()
![]()
gaat het btw over jou?"je hebt geen geld voor een krat bier"
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupac
geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de hele week internetten ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie en zelfs als ik het zou willen kan ik nu gewoon NIKS zinnings doen. Geen boek lezen, geen opdrachten maken, dus ja deze week heb ik even geen leven, maandag a.s. begint het weer
Whehe, het gaat wel een beetje over mijn biergebrek, al hebben we alsnog een kratje geledigd met z'n 3'en.![]()
Muh tot nu wel. Niemand anders is vrij behalve m'n werkeloze/studieloze woonbootvrienden...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de hele week internetten ofzo?
enne... prutser, met z'n 3en![]()
Rotterdam, BIER!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Muh tot nu wel. Niemand anders is vrij behalve m'n werkeloze/studieloze woonbootvrienden...
Maar toch, morgen naar de kapper en bij wat vrienden hangen, donderdag/vrijdag naar Rotterdam, valt nog best mee, zo gezien.
Die ene brug is hier om de hoekquote:
biermeet is altijd okequote:Op woensdag 27 april 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, twee van m'n beste maten wonen op een woonboot bij Zwembad Den Hommel. Kan je lekker een beetje chillen aan het water.
Biermeet in rotterdam?
Dan nodigen we de Opelclub toch ook uit?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef ook_gek het volgende:
meeten is niet leuk
Ondiep/Amsterdamsestraatweg, je weet tochquote:Op woensdag 27 april 2005 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
joh
woon je in overvecht dan?
juh moeh juh bek houwe gekkehuis, of ik stamp je helemoal de kk inquote:Op woensdag 27 april 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan nodigen we de Opelclub toch ook uit?
Amsterdamsestraatwegquote:Op woensdag 27 april 2005 01:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ondiep/Amsterdamsestraatweg, je weet toch![]()
Iig altijd een belwinkel/shoarma tent in de buurt als je d'r een nodig hebtquote:Op woensdag 27 april 2005 01:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Amsterdamsestraatweg![]()
altijd gezellig daar
bij mij ookquote:Op woensdag 27 april 2005 01:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iig altijd een belwinkel/shoarma tent in de buurt als je d'r een nodig hebt
Als je dat niet beheerst versta je hier in de buurt niemandquote:
wij vallen hier de buurt regelmatig lastig met Rage Against The Machine, SNOEIHARDquote:Op woensdag 27 april 2005 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je dat niet beheerst versta je hier in de buurt niemand
Het is ook zo mooi als de zon schijnt gaat iedereen in de straat op de stoep zitten, kofferbak van de auto open, met natuurlijk het verzamelde werk van Marianne Weber.
Gaan we ook een keertje doen, maar dan met Dillinger Escape plan...![]()
Was het nog maar neger-rommel...quote:Op woensdag 27 april 2005 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wij vallen hier de buurt regelmatig lastig met Rage Against The Machine, SNOEIHARD
beter dan al die neger-rommel die hier uit de huizen gezet komt
keigaaf manquote:Op woensdag 27 april 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Was het nog maar neger-rommel...
Dit zijn echt van die Time-Life postorder slägers allemaal, en dan echt KEIhard.
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ook echt het mooiste van allemaal:
Er staat hier een grijze Seat Leon (met al zolang als ik er woon een dikke kras op het portier) op een gehandicapten parkeerplaats, daar staat dan zo'n paal met bord bij voor de vergunning. Mijn vrienden zetten altijd hun fiets tegen die paal aan. Dan komt er na 15 minuten een oude Utregse dwaas aanbellen, omdat die gasten zogenaamd de kras hebben gemaakt:
Luister jochie die maten van jouw hebbuh een krasssss op muh portie gemaak en vorigah kir waruh ze snel weg guhgoan, moar zuh haddug gezeg da ze die ginguh betaluh. Hoal noah die fietsssss moar weg, moar de volgendah kir, ben ik nizo soepal mir.
En zo is 'ie al 5 keer langs geweest
die kutjes van Vodafone bellen me ook steeds over een of ander familieabonnement omdat ik zo'n goede klant benquote:Op woensdag 27 april 2005 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
Heerlijk is dat
Heb ik ooit ook met Hi gedaan. Werd ik gebeld:
> Hallo, met Hi, mag ik u informeren over een aanbieding?
< Nou dat kom slecht uit.
> Geen probleem, dan bellen we u terug.
< Boeiend...
Volgende keer:
> Hallo, met Hi weer, mag ik u nu informeren over een aanbieding?
< Nou dat kom slecht uit.
> Geen probleem, dan bellen we u terug.
< Je doet maar.
Vijf keer terug bellen later:
> Hallo, met Hi NOGMAALS, mag ik u dan nu wel informeren over een aanbieding?
< Vooruit dan.
> Oooohhhhh
< Grmbl...
> Nou we vroegen ons af of u een abonnement wilde afsluiten!
< Eh nee gast
> Oh, excuus voor het storen dan.
Trustenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:31 schreef ook_gek het volgende:
ik ga slapen doei
same here, maar ik moet wel vroeg opquote:Op woensdag 27 april 2005 01:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Trusten
Ik ga ook zo, anders kom ik morgen m'n bed niet meer uit
Vriendin van me wordt steeds gebeld door Essent, die houden standvastig vol dat ze een afnemer van groene stroom is een daarom "vrijwillig" MOET meewerken aan een enquete daarover.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die kutjes van Vodafone bellen me ook steeds over een of ander familieabonnement omdat ik zo'n goede klant ben
zeg ik dus iedere keer weer dat ik een eenzame student ben, willen ze mijn ouders en bla ook al die shit aansmeren...
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 01:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
same here, maar ik moet wel vroeg op
fijn dan dat ze alleen haar bellenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vriendin van me wordt steeds gebeld door Essent, die houden standvastig vol dat ze een afnemer van groene stroom is een daarom "vrijwillig" MOET meewerken aan een enquete daarover.
Maar ze woont in een studentenhuis van de woningbouw vereniging en betaalt d'r lasten inclusief bij d'r huur, maar die Essent pikken willen het maar niet geloven
Ik heb toch wel eens verteld dat ik door Terberg Leasing werd gebeld dat m'n bestel bus klaar stond.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
fijn dan dat ze alleen haar bellen
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb toch wel eens verteld dat ik door Terberg Leasing werd gebeld dat m'n bestel bus klaar stond.
Op naam van Dhr. Snel. Dus ik:
Teneerste is mijn naam Kooistra, tentweede heb ik geen rijbewijs, dus wat wil je nou?
En die gast ging maar door dat het echt mijn bus was en dat ik als de bliksem de betaling moest komen voldoen
Pas na tien minuten begon het te dagen dat hij maybe wat cijfertjes omgewisseld had![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb toch wel eens verteld dat ik door Terberg Leasing werd gebeld dat m'n bestel bus klaar stond.
Op naam van Dhr. Snel. Dus ik:
Teneerste is mijn naam Kooistra, tentweede heb ik geen rijbewijs, dus wat wil je nou?
En die gast ging maar door dat het echt mijn bus was en dat ik als de bliksem de betaling moest komen voldoen
Pas na tien minuten begon het te dagen dat hij maybe wat cijfertjes omgewisseld had![]()
HIP!quote:Op woensdag 27 april 2005 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
Tot morgen
Nu nog verzinnen hoe ik m'n haar wil hebben morgen
graf macquote:Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
ken em ja
zo'n oude graf mac heeft m'n tante dus
hoiquote:
vertalingquote:Op woensdag 27 april 2005 07:20 schreef BoJo het volgende:
ggtlmjvpimgwdhjm!
anders ik welquote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben te vroeg wakker voor een vrije dag
In lichtenvoorde? zoja, dan heb ik de auto wel eens zien staan, staat dicht bij me in de buurtquote:
ik zit te wachten op de zon jaquote:Op woensdag 27 april 2005 09:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
of heel de dag in de zon zitten als die doorkomt
In Lelystad, die foto is een voorbeeld, ze komen onder een zwarte auto vandaanquote:Op woensdag 27 april 2005 09:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In lichtenvoorde? zoja, dan heb ik de auto wel eens zien staan, staat dicht bij me in de buurt
Ga je naar de hoeren, of ff jezelf helpen, daarna kun je vast wel weer ff slapen.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:34 schreef Hugster het volgende:
ik ben ook al wakker
ik heb gewoon geen slaap meeren dat terwijl ik de hele dag zou kunnen slapen
Moguh lekker dingquote:
Wanneer ik een keer vrij heb of naar school moetquote:Op woensdag 27 april 2005 09:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moguh lekker ding![]()
Wanneer kom je eens langs op mn stage?
Lekker vaagquote:Op woensdag 27 april 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer ik een keer vrij heb of naar school moet.
Ik ben er gek opquote:
Ferrariquote:
stort dat ding als een blok beton naar beneequote:Op woensdag 27 april 2005 10:18 schreef ook_gek het volgende:
op BBC live de eerste vlucht van de airbus A380
Hij staat klaar om op te stijgen. SPANNEND
Oh joy, als ie nou uit elkaar valt ga ik wel kijken..quote:Op woensdag 27 april 2005 10:18 schreef ook_gek het volgende:
op BBC live de eerste vlucht van de airbus A380
Hij staat klaar om op te stijgen. SPANNEND
laat me raden CWI inlaten schrijven als werkzoekende of verlengen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh
Ik mag me straks lekker in beweging brengen naar UWV en aansluitend CWI...
De UWV heeft schijt aan het feit of het dringend is of niet dus doe geen moeite.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of ik kan natuurlijk ook kijken of 't UWV telefonisch te bewerken valt... Maar ik denk dat het dringender overkomt als ik daar aan de balie ga staan lullen..
geen idee, zal wel keertje tjekkenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Lelystad, die foto is een voorbeeld, ze komen onder een zwarte auto vandaanWat is t kenteken van die 155 bij jou dan? Ff checken of het een ARTC'r is
![]()
Niet helemaalquote:Op woensdag 27 april 2005 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laat me raden CWI inlaten schrijven als werkzoekende of verlengen.
UWV je geild regelen.
Waarom loop jij bij het UWV dan?
Ik dacht dat jij je Alfa GT zou inruilen op een Mustang?? Waarom niet een gebruike Maser?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ferrari![]()
Lijkt me mooi als volgende auto![]()
Dit is mijn 5e werkloze week zo ongeveer... En de 4e bij 't UWV.. En ik heb nog geen donder..quote:Op woensdag 27 april 2005 10:26 schreef ook_gek het volgende:
ik krijg 95% van mijn voorschot op mijn 2 maanden salaris binnen 2 tot 4 weken. Vorige week donderdag had ik het gesprek met UWV. Dan binnen 2 tot 4 weken krijg ik de rest van mijn salaris. En dan over 4 tot 6 maanden krijg ik mijn vakantie dagen vakantie geld en bonus pas. En dan zeggen ze leuk. Je krijgt al je geld snel
Ik zeg snel? WTF 4 tot 6 maanden en jij noemt dat snel? Ja zegt ze dat is snel. Dus ik zeg ja en hoe zal je het vinden als ik over 4 a 6 maanden pas ga solliciteren? Ja zegt ze dan krijg je niks meer want dat is veeeeel te laat. Ja hallo jullie vinden 4 tot 6 maanden snel. Zeg je niet
aan de balie gaan staan schiet niet opquote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is mijn 5e werkloze week zo ongeveer... En de 4e bij 't UWV.. En ik heb nog geen donder..
je bent heel erg goed geholpen vrijdag terug belln? Ja nee dan ben je geweldig gehopenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mark: Ik weet niet hoe jij met die mensen omgaat, maar ik ben zojuist telefonisch heel erg geholpen...
Vrijdag weer bellen..
Nu maar eens Belastingdienst zien te bellen om te vragen hoe dat met de teruggaaf zit..
Hebben jullie geen leasebakken die opgehaald/weggebracht moeten worden?quote:
Zit zeer chillquote:
Volgens mij scheelt het iets van 30 euro als ik het goed heb.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:36 schreef Fugie het volgende:
is nu inkoopactie, 120 euro maar weet eigelijk niet of dat scheelt met de normale prijs en ben te lui om te zoeken
ontploffen? Nou dit is niet ontploffen hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dude je hoeft niet te ontploffen okay? Ik bedoelde te zeggen dat ik wat meer informatie heb, de informatie die ik nodig had..Beter zou zijn als m'n geld meteen overgemaakt zou worden, maarja, dat zat er ook weer niet in..
ik wil er ook 1 had er ook 1 bijna gekocht maar toch niet gedaan. Ik heb helemaal geen tijd om dat ding ergens neer te leggenquote:
geen tijdquote:Op woensdag 27 april 2005 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil er ook 1 had er ook 1 bijna gekocht maar toch niet gedaan. Ik heb helemaal geen tijd om dat ding ergens neer te leggen![]()
plek bedoelde ikquote:Op woensdag 27 april 2005 11:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen tijd![]()
flikker toch lop man, je bent WERKELOOOOOOSSS![]()
:,.!11122!!!!!!:DD:
D:,D:D!!!1
Ik ga denk een boek maken met de mooiste verhalen van ook_gekquote:
inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2005 11:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen tijd![]()
flikker toch lop man, je bent WERKELOOOOOOSSS![]()
:,.!11122!!!!!!:DD:
D:,D:D!!!1
Kijk jij snapt hetquote:
He zeiken is mijn baan geweest. Het onmogelijke voor elkaar krijgen. Dat was mijn taak.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hetZo deed ik dat ook altijd bij uitzendburo's voor vakantie werk, als je elke dag belt, krijg je de leukste baantjes
![]()
Voor die 30 euro wordt hij ("gratis"quote:Op woensdag 27 april 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt het iets van 30 euro als ik het goed heb.
nee das geen moeilijke afwegingquote:Op woensdag 27 april 2005 11:50 schreef Hugster het volgende:
Als ik er 1 wil hebben hier dan zou m'n bankstel de deur uit moeten, NO-WAY!![]()
bij de yes krijg je hem voor 100 euro moet je 3X de yes kopenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die 30 euro wordt hij ("gratis"![]()
) thuis bezorgt en je kreeg er een poosje geleden nog iets bij, ben vergeten wat dat was. Als ik op kamers ga vraag ik er 1 of 2 aan mn ouders, ipv stoelen.
De yes is toch een wijven blad?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de yes krijg je hem voor 100 euro moet je 3X de yes kopen
Ik lees de YES ook graagquote:Op woensdag 27 april 2005 11:59 schreef PeuRac het volgende:
Nouja, als je bij 3x de Yes kopen de Fatboy voor 100 euro krijgt (scheelt 50 euro) dan koop ik dat blad wel 3x en geeft ik t aan mn broertjes vriendin ofso
Als ik em heb mag je ze afhalenquote:
wat korting? Het gaat je 50 euro minder kosten. Dat is meer dan 100 gulden. Daar koop ik de Yes wel voorquote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Fugie het volgende:
tjabbo, das geen best nieuws
en de yes, dat blad zou ik dus echt geen 3x kopen voor wat korting
ff rekenen, de Yes kost max 5euro ofso? 3x kopen is 15 euro, 50 - 15 = 35 euro, door 3x naar de winkel te gaan (je doet toch al je booschappen) win je 35 euroquote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Fugie het volgende:
tjabbo, das geen best nieuws
en de yes, dat blad zou ik dus echt geen 3x kopen voor wat korting
Het is een Zeeuw eh, hij was nog niet zoverquote:Op woensdag 27 april 2005 12:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat korting? Het gaat je 50 euro minder kosten. Dat is meer dan 100 gulden. Daar koop ik de Yes wel voor![]()
hij betaald nog daar met guldensquote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een Zeeuw eh, hij was nog niet zover
Genoeg vrouwen lezen de Yes dus daar kan je zo die bon van jattenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef PeuRac het volgende:
Hoef je nu ook niet, ik bedoel: Je gaat minimaal 1x per week naar de supermarkt, dan loop je meestal toch wel langs het tijdschriften schap, ff graaien en klaar.
Handig he ouders die de boodschappen doen voor jequote:Op woensdag 27 april 2005 12:10 schreef Fugie het volgende:
ik ga nooit naar de supermarkt, heb er nix te zoeke
ligt eraan wat voor brood je kooptquote:Op woensdag 27 april 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
ik kom er ook noooit
heb ook geen prijsbesef oid, geeen idee wat een brood kost ofzo
ja maar ik heb ook geen idee wat het hoort te kosten, een gemiddeld broodquote:
Als ik een TV wil kopen doe ik dat gewoon. Kijk wat ik leuk vind kijk hoe veel spaar geld ik heb en als dat een beetje te doen is koop ik hem. Ik hou ten alle tijden 3 ruggen achter de hand.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:17 schreef Fugie het volgende:
ik moet ook nog steeds een tv kopen, altijd lastig als ik ga nadenken wat ik allemala nog nodig heb
ik ook niet jo. Ik gooi alles in een mandje en reken af wat ik moet afrekenen vind het prima. En als mensen zeggen van. ZO HE MAAR DAT IS DUUR? Ja dus en ik vind het lekkerquote:Op woensdag 27 april 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
ik kom er ook noooit
heb ook geen prijsbesef oid, geeen idee wat een brood kost ofzo
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef PeuRac het volgende:
Maakt Dell een beetje goede computers (Laptops?)
Ja ik vind dat del goeie systemen maakt alleen het is niet zo dat je effe met gemakt extra geheugen bij kan prikken. Wij hebben in het verleden heel veel Dell en Packert hell systemen verkocht via een PC prive plan aan grote bekende bedrijven in Nederland. En bij Dell hebben we heeel weinig klachten gehad in tegen stelling tot packert hell. ( daar heb ik t0n vaak gesproken op de dealer lijn)quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef PeuRac het volgende:
Maakt Dell een beetje goede computers (Laptops?)
verschil is dat ik student ben en jij fulltime werktquote:Op woensdag 27 april 2005 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik een TV wil kopen doe ik dat gewoon. Kijk wat ik leuk vind kijk hoe veel spaar geld ik heb en als dat een beetje te doen is koop ik hem. Ik hou ten alle tijden 3 ruggen achter de hand.
[..]
ik ook niet jo. Ik gooi alles in een mandje en reken af wat ik moet afrekenen vind het prima. En als mensen zeggen van. ZO HE MAAR DAT IS DUUR? Ja dus en ik vind het lekker![]()
Zelfde als kleding. Ik koop wat ik mooi vind prijs is niet zo erg belangrijk. Oke een broek vol met gaten a 400 euro van armani vond ik net iets te ver gaan![]()
Thanks, dan ga ik denk ik wel voor een Dell, ze bieden nu namelijk een gunstig geprijsde Laptop aan, met 1024MB geheugen(bij prikken hoeft dus nietquote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik vind dat del goeie systemen maakt alleen het is niet zo dat je effe met gemakt extra geheugen bij kan prikken. Wij hebben in het verleden heel veel Dell en Packert hell systemen verkocht via een PC prive plan aan grote bekende bedrijven in Nederland. En bij Dell hebben we heeel weinig klachten gehad in tegen stelling tot packert hell. ( daar heb ik t0n vaak gesproken op de dealer lijn)
En ik vind de service die DELL bied perfect. Helpdesk is goed te bereiken. Als het moet ondernemen ze snel actie en je bent hem nooit lang kwijt. Voor echte eindgebruikers die willen computeren en niks verders zal ik zeker voor DELL gaan
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, dan ga ik denk ik wel voor een Dell, ze bieden nu namelijk een gunstig geprijsde Laptop aan, met 1024MB geheugen(bij prikken hoeft dus niet)
@Hugo, ik wil geen iBook, vind ik niet mooi en een Powerbook is te duur.
Nope, zaterdag verkocht en opgehaald.quote:
bewijs van sprekenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
verschil is dat ik student ben en jij fulltime werkt![]()
3 ruggen achter de hand houden is nogal lastig als je er maar 6 in een jaar verdiend
high definitionquote:
Als ik op me zelf ga wonen koop ik ook een plasma TV minimaal 42" maar ik denk groter.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:36 schreef Hugster het volgende:
Mijn volgende TV wordt zeker een plasma trouwensik koop em binnen 2 jaar
![]()
Ik heb nu net 3 kwart jaar een nieuwe tv, dus ik kan nog even vooruit
Ja maar er is wel een behoorlijk verschil in generatie ehquote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik op me zelf ga wonen koop ik ook een plasma TV minimaal 42" maar ik denk groter.
En dan gaat mijn philips lekker de slaapkamer op.
Als ik nu al de inkoop prijzen ziet van een plasma TV schrik jij je eigen rot. Koop je net zo makkelijk een 50" plasma voor.
Een merk uit japan heeft zulke panelen er in zitten. Ik geloofde het ook niet maar ik heb het zelf gezien jezus wat een mooie schermen zeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar er is wel een behoorlijk verschil in generatie eh
Die plasma's die je nu ziet in de ¤2000 en lager klasse zijn allemaal van die 800x nogwat lage resolutie plasma's.
Ik wil een 1280x720 plasma
Wij bestelen ze op resolutiequote:Op woensdag 27 april 2005 12:53 schreef Hugster het volgende:
let maar eens op, die goedkope plasma's zijn allemaal 852x480
Allemaal erg leuk maar het grootste probleem is de garantiequote:Op woensdag 27 april 2005 12:57 schreef Fugie het volgende:
er was zon inkoopactie van plasmas uit japan geloof ik.
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 27 april 2005 13:17 schreef Hugster het volgende:
en de plasma's verbeteren ook in kwaliteit
de nieuwe branden nog zelden in, en hebben erg veel branduren
fucked up zegquote:
Bedankt voor de geruststellende woordenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Goede baan vinden in de IT is niet echt makkelijk tegenwoordig ook eh
daar ben ik toch voorquote:Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bedankt voor de geruststellende woorden![]()
![]()
hoop jequote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef Fugie het volgende:
ik ben blij dat ik bij een extern bureau kom te werken
jij bent nooit op schoolquote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga er wel vanuit, weinig organisaties die zelf een informaticus in huis gaan halen.
bi krijg ej zowiezo werk mee, want bijna elke redelijke organisatie met een informatiesysteem heb wel zon rapportenschrijver nodigquote:Op woensdag 27 april 2005 13:37 schreef Spyronius het volgende:
Ach ja, ik studeer nu bedrijfskundige informatica, toen ik 3 jaar geleden begon hoopte ik dat rond deze tijd de ict sector weer wat meer aantrok. Helaas helaas dit is dus ook de reden dat ik nooit een casino in stap
Maar tjabbo kan je die pencilpushers niet overtuigen dat jij bijvoorbeeld ook heel goed in het uitgeven van paspoorten bent ofzo?
Uitgeven van passports doet de UT niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:37 schreef Spyronius het volgende:
Maar tjabbo kan je die pencilpushers niet overtuigen dat jij bijvoorbeeld ook heel goed in het uitgeven van paspoorten bent ofzo?
quote:
of schoonmaaker. BOENE KRENGquote:Op woensdag 27 april 2005 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Uitgeven van passports doet de UT niet.
Ik kan wel kantinejuffrouw worden.
Neen dat doet Apple liever voor ¤2900quote:Op woensdag 27 april 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]Apple levert voor 1400 euro geen 17" met 1024mb DDR, 60gb, 1.3 centrino, dvd +/- RW, enz
en dat dan met een AMD 64 3400+ oid? en wat voor merk mobo?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:49 schreef Spyronius het volgende:
Het Intel kamp volg ik niet zo, maar een videokaart die niet zo duur is maar toch wel redelijk presteerd, zou ik gaan voor de Nvidia 6600GT.
Dat bedoel ik, daar kan ik 2 Dell's voor kopenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neen dat doet Apple liever voor ¤2900
geen amd, gewoon voor intel gaanquote:Op woensdag 27 april 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dat dan met een AMD 64 3400+ oid? en wat voor merk mobo?
Linken aan een website met duur betaalde toegang en kassaquote:
kan je nog leuk geld mee verdienen ook als je er een betaal site tegen aan knaltquote:
Ja dat zegt mijn gevoel dus ookquote:
Ik heb hier 3 doorgefikte thunderbirds liggenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef ook_gek het volgende:
Intel zeker weten intel. Zeker als je kijkt naar de garantie. AMD is zo kut met garantie en die dingen branden nog wel eens door. Iets wat allemaal geen probleem is bij Intel die ruilen zo goed als alles om.
Hij heeft nu geen pc, die staat hier bij dus dood te zijnquote:
ja 2X vind het echt niks.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:22 schreef BoJo het volgende:
hebben jullie weleens in eentje gereden?
nou dan, dan is het systeem toch zo klaar......quote:Op woensdag 27 april 2005 14:07 schreef Hugster het volgende:
en het systeem van m'n buurjongen staat hier nu op m'n bureau, met alweer een overleden XP 2800
dus ik ga niet voor AMD
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:27 schreef ook_gek het volgende:
ook erg voor je dat je nu al weet dat je auto er kut uit gaat zien
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
LOL Bas, ik zie net aan t kenteken dat het dezelfde auto is, maar ik kreeg die foto alleen als voorbeeld, wel toevallig.
HAPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |