[/einde mededeling]quote:Two Days before the Day After Tomorrow"
A GLOBAL WARMING STATE OF EMERGENCY is declared in South Park. The world's largest beaver dam breaks and floods the adjacent town of Beaverton. As the victims wait for help to arrive, everyone in South Park tackles priority number one: who is to blame? Only Stan and Cartman know who’s really at fault.
Rond 2012 schat ik. Als ze al ooit uitgezonden worden...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:02 schreef mrkanarie het volgende:
en wanneer worden ze in NL uitgezonden op tv dan?
woensdag noob!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
deze donderdag komt toch de nieuwe aflevering?
ik kan niet wachten
welk net?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Brilaap het volgende:
Hey wanneer komt het weer op NL tv en welk net? Iemand een idee?
Als ze de herhalingen van seizoen 3 nog 4x hebben gedraaid beginnen ze misschien met seizoen 4quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Brilaap het volgende:
Hey wanneer komt het weer op NL tv en welk net? Iemand een idee?
Seizoen 4 en 5 zijn hier ook al uitgezonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als ze de herhalingen van seizoen 3 nog 4x hebben gedraaid beginnen ze misschien met seizoen 4.
En momenteel wordt het nergens uitgezonden toch? Zelfs geen herhalingen.
En 6+ nog niet? Schande!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef 2DStylish het volgende:
[..]
Seizoen 4 en 5 zijn hier ook al uitgezonden.Maar ja, zal idd wel een tijdje duren voor de rest hier wordt uitgezonden, maar maakt niet uit want daar hebben we internet voor
ja indd, ik vind persoonlijk de series 7 en 8 het leukstquote:
Kom even naar [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom mag je het niet downloaden? Het is niet te zien en ook niet verkrijgbaar in Nederland, dus hoe zou je anders aan afleveringen moeten komen? 4 jaar wachten totdat er DVD-tjes van zijn ofzo?
Geen kutopmerking, maar gewoon een vraag van mij, waarom mag het niet?
Zal wel een reden hebben, net als de edit-knop voor postsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef Steve.Porter het volgende:
zie ik ze nu vliegen of is mijn reply weggehaald?
waaruit mag ik uit je zin opmaken dat het hier in NL bedoelt was, volgens mij is het dan nog steeds inde nacht van woensdag op donderdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan is het toch hier donderdag! ubern00b!
George Bush doesn't care about beaversquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef slindenau het volgende:
Aardig actueel met de late hulp bij die natuurramp..."Ah, you finally came to help us".
en buttersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik mistte trouwens kenny, en chef.
Ik had 'the day after tommorow' niet gezien, maar ik zat deze south park met mijn vader te kijken op de tv, en die herkende wel heel veel van die film erin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over de overstroming in New Orleans, maar heeft nu echt niemand de The Day After Tomorrow persiflage er in herkend.
Ik bedoel, het wegdrijven terwijl hij met de telefooncel zijn vader belt, de massaal door de straten vluchtende bevolking... Cóme ón...
uhm de episode heet zelfs 2 days before the day after tomorrow... duh... ik denk dat er weinig mensen zijn die dat niet snapte....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over de overstroming in New Orleans, maar heeft nu echt niemand de The Day After Tomorrow persiflage er in herkend.
Ik bedoel, het wegdrijven terwijl hij met de telefooncel zijn vader belt, de massaal door de straten vluchtende bevolking... Cóme ón...
Die conferentie van Randy Marsh dan ook, met die 'cliché descenting Republican'quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
wat lul jij?? ik denk dat er niémand is die het er niet in herkende.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
Komop en zowiezo dat die vader gaat proberen zijn zoon te redden..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:26 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
wat lul jij?? ik denk dat er niémand is die het er niet in herkende.
Sorry hoor, maar zoals ik al zei in mijn bovenstaande reply: zonder de film gezien te hebben kan je dat gewoon niet herkennen. En er zijn genoeg mensen die die film niet gezien hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:26 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
wat lul jij?? ik denk dat er niémand is die het er niet in herkende.
Sorry hoor, maar de titel alleen al en dat er global warming is, moet al genoeg zeggen dat het een parodie is op de film..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zoals ik al zei in mijn bovenstaande reply: zonder de film gezien te hebben kan je dat gewoon niet herkennen. En er zijn genoeg mensen die die film niet gezien hebben.
Dat zal inderdaad wel gewoon het 'joden zijn alleen geinteresseerd in geld' cliche zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:57 schreef slindenau het volgende:
Nog iemand een antwoord op deze vraag van mij?
"Verder snapte ik dat 'Jew Gold' niet helemaal, wat is zegmaar de historische achtergrond hiervan? Iets met het stereotype dat joden gierig zouden zijn ofzo?"
Ik lig nu al dubbelquote:Marjorine
Original air Date: 2005-10-26
The 4th grade girls are having a sleepover. It’s imperative that the boys find out what goes on behind those closed doors. Butters is picked to be the boy who must fake his death, become a girl and infiltrate this age-old feminine tradition.
Nee, uit die ene heksenfilm "the craft".quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
Ik vond hem heel grappig. die moeder van butters ook
.
En dat stukje met die meisjes met dat logeer gedoe.. dat kwam uit grease toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |