Er is meer dan genoeg.quote:
Bloemendaal aan Zeequote:
Nee, niet trager dan normaal.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Is Fok bij jullie ook vrij traag? En wanneer gaat jouw toernooi ronde 3 in pfaf?
Was gisteren al bekend. Duurde nog best lang.quote:
Ok, ik was al bang dat iedereen dit al een jaar wist. Maar dat ik af en toe een Hools mis, kan gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was gisteren al bekend. Duurde nog best lang.
Wat een drama lijkt me dat, vooral over die boodschappen. Welke winkel is eruit gerold?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Opvallend hoe inefficiënt moeders uit een ouderraad kunnen vergaderen trouwens... Eerst een kwartier appeltaart eten, een discussie over de plek om boodschappen te doen...
Wij hebben een actie met Super de Boer bonnen. Die kun je inleveren en daar krijgen wij dan weer geld voor. Zij beheren de kas en constateerden dat er minder geld binnenkwam. Logisch, want "Super de Boer is ook zo duur. Daar haal je alleen je vlees of als je er toevallig bent, anders moet je naar Bassie." En de moeder die de centen telt, stelde ook nog dat het erg leuk is om die bonnen te bekijken. Zeker die kleine bonnen, die dan toch ineens 38 euro als subtotaal hebben. Dan kopen ze vaak dure dingen!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een drama lijkt me dat, vooral over die boodschappen. Welke winkel is eruit gerold?
de taart was wel lekkerquote:Op woensdag 27 april 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Opvallend hoe inefficiënt moeders uit een ouderraad kunnen vergaderen trouwens... Eerst een kwartier appeltaart eten, een discussie over de plek om boodschappen te doen...
Nou ik zat laatst te denken wat is er met inq87 gebeurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |