Sorry?? Ben je een wéék weggeweestquote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef lubje25 het volgende:
Na ongeveer een week weer terug van weggeweesttvp
Ik heb nog wel tijdens dit weekend met mijn zatte hoofd even wat gepost denk ik maar daar was ik eigenlijk zelf niet eens meer bij. Het voelt als een week, als het een quiz was zou je denk ik wel gelijk hebben. hahaquote:Op woensdag 27 april 2005 14:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry?? Ben je een wéék weggeweest
Dan gaat de tijd echt snel...
Als het een quizvraag was geweest, had ik gezegd: een dag of twee, drie misschien...
De geniale, helaas te vroeg overleden, Keith Moonquote:Op woensdag 27 april 2005 14:29 schreef Berkery het volgende:
Handen aan de knop!
Wie is dit?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
De geniale, helaas te vroeg overleden, Keith Moon.
newbiedoobiedoo +1quote:Op woensdag 27 april 2005 14:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Fleetwood Mac - Tango in the night
Whistle van een cent, blijkbaarquote:Op woensdag 27 april 2005 15:55 schreef Z het volgende:
Whistle?
Drie zelfs: ook nog Lovin' Understandin' Man, al kwam het niet verder dan de tipparade-status.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2 zelfs: If en Some broken hearts never mend
Ik heb ooit dat singletje nog gekochtquote:Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
We zijn er weer!
Wie waren dit ook weer?
[afbeelding]
Bukgeit +1 voor Justus Köhnckequote:Op woensdag 27 april 2005 13:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Heb ff teruggebladerd.
Het antwoord op de vraag van Timbob op pagina 1 van dit topic is Justus Kohnke.
Dit leek me een geparkeerde vraag. Timbob is er niet dus als iemand wil controleren...
-edit-
Damn... bukgeit had 'm ook al. het zit me niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |