die jaquote:Op woensdag 27 april 2005 17:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke uit '84 bedoelde je nu, ranja?
Don't answer me?
Ik doe het ook met één lange pagina, maar waarom zou dat alleen met een scrollmuis makkelijk zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 16:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb er 300 per pagina, een heel topic dus. Is volgens mij alleen makkelijk als je een scrollmuis hebt![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik doe het ook met één lange pagina, maar waarom zou dat alleen met een scrollmuis makkelijk zijnDe scrollbalk en de Page Down gaan net zo snel hoor.
Heb ik geen enkele last van.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De scrollmuis is dus echt wel de beste uitvinding sinds de rekenlineaal ja. Ik het echt zo'n hekel aan scrollbalken, ik mik altijd mis met m'n kleine monitor en m'n bibberhandjes. En steeds tussen toetsenbord en muis wisselen is onhandig.
goed man!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:50 schreef Neleos het volgende:
Leftfield - Africa Shox
Ha mooiquote:Op woensdag 27 april 2005 17:58 schreef Jostie het volgende:
[..]
goed man!
neleos +1
kan ik weer rustig verder met koken.
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:04 schreef ranja het volgende:
Velvet underground - White light/white heat
Dat was ook de bedoeling, want ik ga d'r nu vandoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Was wel een inkoppertje toen je meteen die tip van de bandleden weggaf
Tip? Bandleden? Heb ik nog helemaal niet gezien. Kejje nagaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Mwah, dat het eerste nummer het titelnummer was was een grotere hint.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Kijk 's op je toetsenbord...quote:Op woensdag 27 april 2005 18:30 schreef timbob het volgende:
ik kan niet eens 12 leestekens verzinnen man!
Volgens Van Dale zijn leestekens idd alleen maar "tekens die gebruikt worden om zinnen in te delen", pure interpunctie dus. Maar taaladviesorganen en kranten- en tijdschriftredacties verstaan daaronder ook diakritische tekens (accenten e.d.). Laat ranja maar oordelen.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Weet niet of accenten als leestekens gezien kunnen worden... ik heb ze er iig expres niet in mijn lijst gezet, hoewel die wel flauw is met een ( en een )
Mooi lijstje. Die ( en ) is geen probleem wat mij betreft, en van Cuby lijkt dit inderdaad de officiele spelling te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wham!
Adult.
Add n to (x) ---> (
hed (pe) ----> )
Therapy?
Songs: Ohia
Gerry & The Pacemakers
Cuby + the blizzards
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich
AC/DC
The B-52's ----> '
X-Ray Specs ----> -
Ik dacht dat dat enkel een sterfscene was van drie minuten.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht altijd dat op een CD met de best of Queen maar hooguit 4 nummers zouden staan???
cd -singletjequote:Op woensdag 27 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht altijd dat op een CD met de best of Queen maar hooguit 4 nummers zouden staan???
Hee! Ik heb 'm hier wel in de kast staan hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat enkel een sterfscene was van drie minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |