je bent t nog niet verleerd, he, die foute vragenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
deurzakkers en havenzangers
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef bukgeit het volgende:
Adamski?
Killer is volgens mij geen # 1 geweest.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef bukgeit het volgende:
Adamski?
Tochquote:Op woensdag 27 april 2005 10:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
idd Killer + The Space Jungle
bukgeit +1
OK, ik wou het alleen maar ff gezegd hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
lama ik heb inderdaad een fout gemaakt. excuses
Je kunt een puntje verdienen bij Film trivia als je weet welk Orbital nummer in de film xXx gespeeld wordtquote:
Al vier goedquote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
trojan horse
you're the greatest lover
yes i do
u o me
casanova
zoiets
Primaquote:Op woensdag 27 april 2005 11:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
trojan horse
you're the greatest lover
yes i do
u o me
my number one?
Dat is 'You're The Greatest Lover'quote:Op woensdag 27 april 2005 11:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Waldolala nooit de top 5 gehaald?![]()
Nee, dat is U.O. Me:quote:
My Number One was lange tijd mijn enige Luv'-singletje. Inmiddels heb ik ook Trojan Horse op de kop getikt. Nu zoek ik alleen nog U.O. Me en dan heb ik mijn drie favo Luv'-liedjes compleetquote:Op woensdag 27 april 2005 11:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
met dank aan GLOIk was dat nummer een beetje vergeten...
Geen idee nog. Staan die #'s voor getallen?quote:welk album en van wie?
Would you?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef ranja het volgende:
Ik zal es kijken of ik 'm niet dubbel heb Glo
Oeps, sorry.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, dat is U.O. Me:
Aah ahah ahah aahah ahah aahah ahah
Ahahaaaaaah
I'd love to go out to dance tonight
I know a disco that's out of sight
I want you all to come along
Now just follow, follow the ladies
Now just come on come on now come on
You owe, you owe me
(You owe, you owe me)
The first, very first samba
(In Waldolala)
You owe, you owe me
The first dance tonight
I'm gonna take care, you won't regret it
I'm gonna see you'll be alright
Hmmmmmmmmmmmmmmm
Well, you're welcome to Waldolala
You're very welcome in Waldolala
Now lead your ladies from the table
And show us that you're able
To do your thing tonight
enz.
met say no go en natuurlijk me myself and Iquote:Op woensdag 27 april 2005 13:05 schreef Z het volgende:
De La Soul - Three Feet High And Rising
quote:Here's the concept: The structure of most pop songs consists of only two parts, the verse and the chorus. Since the verse and chorus usually repeat three times in a three-minute song, a pop tune really only consists of one minute of music. Cut out the repetition and you can, therefore, fit 40 pop songs onto a 40-minute record. And that's exactly whathave done on
Ik heb nog nooit zo'n vraag geraden, en het zal me zeer waarschijnlijk nooit meer lukken. Ik draag 'm aan jou opquote:Op woensdag 27 april 2005 13:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
oh wat baal ik nog van de la soul daarnet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |