Wat een slechte docu!! Maarja, had ook niet veel andes verwacht van SBSquote:Op zondag 22 mei 2005 17:03 schreef sp3c het volgende:
vanavond op sbs om 22.50 een docu over de treinkaping bij de punt
Hahaha, geweldig, ik had jou post nog niet eens gelezen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:59 schreef sp3c het volgende:
damn dat was ook belabberd zeg
bijna nix klopte, de voertuigen klopte niet, de wapens klopte niet, alle dode terroristen zouden van buitenaf gedood zijn (door de sluipschutters) en dat klopt niet, er werd gedaan alsof het de bedoeling was dat die pantservoertuigen bij die school door de muur zijn gereden en dat klopte niet etc. etc.
verder was het nogal saai allemaal, die hele documantaire hadden ze ook in 20 minuten kunnen doen volgens mij
Zeker weten!! Ik hoopte alleen dat ze meer van dat soort beelden zouden laten zien.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:32 schreef sp3c het volgende:
het beste stuk van die hele docu was toen je op het allerlaatst zwart wit beelden zag van yp408'en die het spoor oprijden
0wja ik zag nog een fractie van een seconde een shot van een f104 in die docu ... en ze hadden het over 6 toestellen?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:12 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb maar een heel klein stukje gezien, en dat was idd bagger. Een paar jaar geleden heeft Discovery een serie gedaan over special forces waar de BBE ook in voorkwam, met treinkaping, en dat zag er een stuk beter uit. Die hadden ze beter kunnen uitzenden. Daar zaten tenminste de F-104s nog bij
8 M-fregatten zijn er toch? Dat is meer dan genoeg. Daar kunnen er makkelijk 2 vanaf en dan een paar korvetten d'r bij vind ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:59 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wel een goed idee, maar ik zie toch liever dat de M-fregatten blijven, het zijn er nu al te weinig
De Hr.Ms. Abraham Van Der Hulst en de Hr.Ms. Tjerk Hiddes zijn verkocht aan Chili. We hebben er dus nog maar 6.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
8 M-fregatten zijn er toch? Dat is meer dan genoeg. Daar kunnen er makkelijk 2 vanaf en dan een paar korvetten d'r bij vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |