Eens, maar je mag ervan uit gaan dat een single eigenlijk al zijn tijd aan zijn vrienden/familie en eigen interesses besteedt.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:58 schreef ioko het volgende:
Stelling:
Singles besteden meer tijd aan vrienden en eigen interesses, dan mensen met een relatie
Heb gewoon weinig te melden en een aantal zijn inderdaad aardig op weg om wat op te bouwen.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Het is vrij rustig hier geworden. Zijn jullie uitgepraat of hebben er een aantal van jullie iemand gevonden?![]()
Gezellig! Ik ook denk ikquote:Op woensdag 27 april 2005 19:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Heb gewoon weinig te melden en een aantal zijn inderdaad aardig op weg om wat op te bouwen.
Ik zal hier de komende jaren nog wel in deze reeks blijven posten
wow wat een infoquote:Op woensdag 27 april 2005 19:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Doe even een korte update over de laatste twee weken..
Ik trap wel af:
Er is veel gebeurd
Ben je verliefd geworden Tranceptor?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Ik trap wel af:
Er is veel gebeurd
Ik ontken alles...quote:Op woensdag 27 april 2005 19:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben je verliefd geworden Tranceptor?
Voornamelijk dat dit een heel populair onderwerp is...quote:Op woensdag 27 april 2005 19:30 schreef Tranceptor het volgende:
Wat hebben jullie singles sinds het begin van deze reeks opgestoken?
Elke keer begin je over een samenvatting en kom je weer met een stellingquote:Op woensdag 27 april 2005 19:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ontken alles...![]()
Ik heet geen Tranceptor, ik ben een huisgenoot van Tranceptor
![]()
Nou goed even een korte samenvatting:
Wat hebben jullie singles sinds het begin van deze reeks opgestoken?
Is er niet ergens een opmerking gevallen waarvan je denkt 'ja daar kan ik wat mee' ?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voornamelijk dat dit een heel populair onderwerp is...
Echt iets nieuws tov voorgaande gelijkaardige reeksen ben ik niet tegengekomen.
Hier kan ik alleen maar op antwoorden dat ik er niet van hou als mensen verdacht worden van angsten of andere stoornissen omdat ze toevallig de juiste nog niet tegen het lijf zijn gelopen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:23 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen met een sexrelatie of de eeuwige singles hebben vaak bindingsangst en zijn bang voor teveel vastigheid en verbondenheid met iemand anders
Heb je toch nog een FOK!ster weten te strikken?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Ik trap wel af:
Er is veel gebeurd
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar op antwoorden dat ik er niet van hou als mensen verdacht worden van angsten of andere stoornissen omdat ze toevallig de juiste nog niet tegen het lijf zijn gelopen.
En wat Tranceptors vraag betreft: ik heb voornamelijk opgestoken dat het onderwerp kennelijk erg leeft, maar dat er bij iemand van 33 die na tien jaar samenwonen nu single is heel andere dingen leven dan bij iemand die 22 is, thuiswoont en nog nooit een relatie heeft gehad. Vind het topic zelf daarom om die reden niet echt werken, maar kan toch de neiging niet onderdrukken me af en toe met dingen te bemoeien
of een fokkerquote:Op woensdag 27 april 2005 19:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je toch nog een FOK!ster weten te strikken?![]()
wat ik geleerd heb van deze reeks:quote:Op woensdag 27 april 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is er niet ergens een opmerking gevallen waarvan je denkt 'ja daar kan ik wat mee' ?
Ik heb helemaal NIKS geleerd van deze reeks. Alleen bovenstaande!quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wat ik geleerd heb van deze reeks:
- wees jezelf met mate
- wees niet wanhopig maar doe normaal of zelfs koel zie punt 1, teveel van iets kan tegen je werken
- uitstraling en een verzorgd uiterlijk zijn de 2 dingen waar mensen naar kijken. je presentatie is voor 80% non-verbaal en op uiterlijk gebaseerd wat mensen ook ouwehoeren over inhoud
- boudewijn de groot is cooldaar verschillend de meningen over
- ik heb wat meer geleerd over wat er in vrouwen omgaatik leef nog steeds in haat/liefde, al neemt de laatste de overhand
![]()
Dat brengt me op een leuke stelling. Wie versiert wie nu eigenlijk (in jouw specifieke geval en in het algemeen)? Versiert de man de vrouw, of versiert de vrouw de man?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:54 schreef Thisbe het volgende:
Een vent versieren, daar heb ik jullie echt niet voor nodig![]()
Vrouwen zeggen dat zij het doen en mannen zeggen dat zij het doen. De waarheid zal wel in het midden liggen gok ik zo.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat brengt me op een leuke stelling. Wie versiert wie nu eigenlijk (in jouw specifieke geval en in het algemeen)? Versiert de man de vrouw, of versiert de vrouw de man?
Idd! Velen hier hebben alles wat in deze reeks is gezegd al eerder voorbij zien komen, voor de "nieuwkomers" zal het wellicht wat nuttiger geweest zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef nozem het volgende:
Na 30 topics moet ik concluderen dat het weliswaar leuk tijdverdrijf is, maar dat het inhoudelijk eigenlijk nergens toe tot weinig leidt.
Maar och, HVJJN doet dat ook niet en loopt ook behoorlijk goed.
Ik denk dat het gelijk opgaat. Als ik een leuke vent zie, zal ik wel een (voorzichtige) poging wagen Na heel veel bierquote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat brengt me op een leuke stelling. Wie versiert wie nu eigenlijk (in jouw specifieke geval en in het algemeen)? Versiert de man de vrouw, of versiert de vrouw de man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |