Onweerlinks "Live"
archief
archief
Stormvue-sites
Cape en voorspellende kaarten:
Wolkenkaarten en foto's:
Neerslagradars:
Golven en de wind:
Weerstations & Actueel weer!:
Webcams:
Diverse weersites:
Informatieve site’s:
Alle radars op een rij + Radar archiefbeelden:
Handig om te weten:
Overige informatie:
De openingspost
Het vorige deeltje
NIEUW: De Atmosfeer Staat Op Ontploffen Foto Album.
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen Users Kaart.
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen WEBSITE!.
Idem, dan Zwijndrecht (bij Rotterdam).quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:20 schreef -Carioca- het volgende:
Het regent nu vrij hard hier (Rotterdam), wel wat wind ook en het is opeens erg donker geworden, maar al te spectaculair lijkt het niet.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef xippie het volgende:
Ben nu in Turnhout, buiten gebied. maar daar is het al weer een tijdje mooi en droog, en nu 13.7 gr
SpeedyGJ, gooii je http://www.die.net/earth/mercator.html?zoom=1 die ook nog in de OP?
Klopt indd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:49 schreef Party_P het volgende:
Apeldoorn heeft rond 20.00 een soort rolwolk gehad. De lucht was heel dreigend en er kwamen zeer donkere en lage bewolking over me heen en erachter was 1 grote groen/grijze massa.
Leek een beetje op 17 juli 2004, alleen was het daar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijker te zien (dat het een rolwolk was)
Ja, dat zag er ff maf uit inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Drifter__ het volgende:
Fucking enge lucht hier!+ boel regen!
Amsterdam-west
Dat ziet er op dit moment vrij goed uit. Het lijkt droog te blijven met redelijk wat zon en een temperatuur rond de 18 graden.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor weer wordt het op Koninginnedag?
Hier in Twente ookquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef JDude het volgende:
Ik ga komend weekend naar België... daar staat zelfs max. 28 voorspeld
Onweerquote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef DemonRage het volgende:
Allemaal kleine vlokjes:
[afbeelding]
En al die vlokjes beginnen te lekken:
[afbeelding]
Boven België en Duitsland wel, hier nietquote:
Ik nog niet in ieder geval.....quote:Op woensdag 27 april 2005 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz iemand al weercode van weeronline?
Anders bel ik effe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |